תלוי בךוכמה בטיחות חשובה לך.
אני הייתי משקיע.
מצאתי מקסים 2017 במחיר טוב וקילומטראז' נמוך.. אבל בלי ABS.
לא ידעתי שיש דבר כזה. האם שווה להוציא עוד כמה אלפים בשביל הABS?
תלוי בךוכמה בטיחות חשובה לך.
אני הייתי משקיע.
בשנתון כזה אני חושב שזה כבר חייב להיות מובן מאליו, כן הייתי משקיע.
Tracer 900
אלה העדיפויות שלך.
אם אין כסף מיותר וצריך קטנוע נוסע - אז מעל 100 שנה אנשים רכבו ללא ABS, ושרדו כדי לספר. גם הדוקאטי שלי אין ABS, וזה לא מפריע לי להגיע מהבית לעבודה ובחזרה במהירות ובביטחון.
רק ב-5-6 שנים האחרונות זה נהיה מאין "סטנדרט" בדו"ג שאינו "פרמיום".
אם חשוב לך יותר לדעת שבמידה ותנעל גלגל בבלימה, יש מערכת שתנסה להציל אותך מנפילה - תשלם את הכמה אלפים תוספת, כי זה מה שהשקט הנפשי שלך עולה במקרה הזה. אבסוליטית - כמה אלפי שקלים זה לא סכום כזה גדול בימינו.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני אגלה לך סוד.
אנשים עדיין רוכבים בלי חגורת בטיחות.
(לפחות כל מי שאני מכיר).
באף אופנוע שלי לא היה לי ABS ורכבתי גם בסופות וגשמים ואני פה... פשוט ללמוד לבלום נכון ובבלימה משולבת.
נקלעתי למצבי חירום עם האופנוע, בלמתי בהורדת הילוך ושילוב של הבלמים, והכל בסדר. דוקא כשלומדים לרכב עם ABS המצב יכול להיות הרבה יותר עגום - חבר שהיה רגיל לאופנוע שלו לקח את שלי לסיבוב, בלם בלימת חירום עם הקדמי ופינק אותי בכידון חדש (הוא שיחק בתפקיד הסליידר אז שאר האופנוע נשאר ללא פגע)
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost