ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
היום מחלקת הדיאגנוסטיקה היא המחלקה החשובה ביותר במוסך.
כמו שלוקי כתב, בהרבה פעמים ה"דיאגנוסיטיקה" שנחשבת לקטע מגניב מתבררת כקקמייקה.
יש תקלה, אין סיבה- או שלא רואים תקלה -או שמופיעה סיבה אבל היא לא הבעיה האמיתית.
מזכיר את המחשבים עד WIN XP ...חלק ניכר מהזמן אתה עסוק בלהבין למה קיבלת
BSoD.
יש מלא לוגים בשרת שמקבילים לתועלת של אותה דיאגנוסטיקה- כמה פעמים הם עזרו למישהו להבין כיצד לפתור תקלה?

הטענה שלי שאותו חיישן ABS לצורך העניין יכול לשמש קלנועית וגם מפלצת מסלולים.
בסה"כ חישוב שמבוסס על קריאת חורים בסל"ד. כנ"ל חיישן לחץ אוויר וחום מנוע ואלף חיישנים אחרים. אפשר לעשות תכנון וייצור אחיד אמין וזול.
אז למוסכניקים ה"מתקדמים" שיודעים לקרוא את הבעיה ולאפס אותה, בראבו. בעיני זה לא באמת שיפר את תחזוקת כלי הרכב, רק סיבך.
ופחות עניין של טכנופוביה, פשוט נראה לי שבכל הקשור לכלי רכב זה חלק ניכר מהמחשוב לא הגיע לרמת כדאיות (עלות\יעילות) ומדובר בטריק שיווקי זול- ומאעפן.
אם זה לא יעבוד לי עוד 5-7 שנים זה מאעפן. כל עוד זה לא צמיג או שרשרת שנועדו להחלפה כל חלק צריך לשמש אותי במשך שנים.