הערה לגבי הטכנולוגיה.
לדעתי הבלתי מלומדת כל החיישנים והבקרים למינהם, המוח הצג וכל מה שמחבר ביניהם יכולים להתאים לכל הדגמים -כולל כולם.
דווקא בתחום הזה אין מודולריות.
הדבר העיקרי שאמור להיות שונה בין הדגמים הוא החיישנים ופרמטרים בתוכנה- סיבוב X, זווית Y, מהירות X וכו'... שטויות מבחינת כוח עיבוד, נפח זיכרון. אז הביאו לרוכבי האופנועים "בשורה טכנולוגית"... צג (מסך) ומחשב (מוח) ודורשים על הקידמה הדי מיושנת אלפי דולרים נוספים.

אין תיקוני גירסה ואין יכולת לתכנת, אין GPS, אין יכולת להעתיק הגדרות מכלי לכלי, גם לא חיבור לנייד או מערכת שמע.
המשתמש יכול רק לברור מצבים. אבסורד...מדובר ביצרניות שמוכרות עשרות ואלפי כלים בשנה.

אני בעד הזרקת דלק ובקרת אחיזה ובקרת ווילי ו ABS אבל אני לא רואה סיבה להתנהלות או לתמחור של "הטכנולוגיה" במיוחד כשהיעילות שלה לאורך זמן מפוקפקת. אם חיישני "קשיות המושב האקטיבי" או משהו במערכת הטיז-קונטרול יתקלקל- המערכת תציף לך את המידע ללא הרף במקרה הטוב או שתשבית לך את הסטרטר עד לתיקון "ההכרחי".
פיצ'ר או פינצ'ר?

אם מתמחרים טכנולוגיה בסכום כזה, אני מצפה ליכולות שישרתו אותי טוב במשך עשור לפחות. זה לא המצב.

עם ישראל חי!