תוצאות 1 עד 15 מ 49

אשכול: השקה עולמית: הונדה CRF1100L אפריקה טווין

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בדיוק הפוך.
    בכסף (או בערך הריאלי שלו) שבו פעם יכולת לקנות נבלה שהיתה מבלה פעם בחודש במוסך, אתה יכול לקנות היום רכב לא כל כך ישן. שלא לדבר על כך שמנועים היום שורדים את רוב תקופת החיים של הרכב (למעט כאלו שעוברים טראומה). פעם דבר כזה היה פנטזיה, ואוברול מנוע היה עניין שבשגרה.
    נכון.

    נכון, היום רוב הבעיות הם לא המנועים אלא המערכות שמסביב וזה מחזיר אותי לעניין המודולוריות.
    הבעיה העיקרית היא שהיצרנים מפתחים תוכנה מוחות חיישנים וצגים נפרדים לכל דגם כשאין באמת צורך.

    בצילום התפתח בשנים האחרונות נתח שוק שעדיין לא בשל יחסית (טכנולוגית) ומכאן הרלוונטיות להשוואה.
    Sony כובשת את נתח השוק החשוב של מצלמות שמשלבות סטילס עם וידיאו בעזרת דגמים שמבוססים על מערכות ופיצ'רים קיימים שמשותפים למספר דגמים.
    צלמים שעבדו עשורים עם Canon או Nikon קונים גוף של Sony בחצי מחיר (!) ולפעמים מוותרים על מצלמה נוספת לוידיאו.

    ב Sony משתמשים במייצבי זום, צ'יפים, חיישנים ועד גריפים לאחיזה שמתאימים למספר דגמים כשהפער בין היקר לגבוה יותר מ- 300%.
    אותה גישה תוזיל אופנועים ולשפר את האמינות בכלים "עתירי טכנולוגיה".

    איך אנשים עזבו מותג שקשור למיתוג ודאווין מקצועי?
    הם הבינו שהיצרנים מנסה למכור להם 3 מצלמות שונות במקום לחשוב עליהם. זה כל הסיפור.

  2. #2
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    נכון.

    נכון, היום רוב הבעיות הם לא המנועים אלא המערכות שמסביב וזה מחזיר אותי לעניין המודולוריות.
    הבעיה העיקרית היא שהיצרנים מפתחים תוכנה מוחות חיישנים וצגים נפרדים לכל דגם כשאין באמת צורך.

    בצילום התפתח בשנים האחרונות נתח שוק שעדיין לא בשל יחסית (טכנולוגית) ומכאן הרלוונטיות להשוואה.
    Sony כובשת את נתח השוק החשוב של מצלמות שמשלבות סטילס עם וידיאו בעזרת דגמים שמבוססים על מערכות ופיצ'רים קיימים שמשותפים למספר דגמים.
    צלמים שעבדו עשורים עם Canon או Nikon קונים גוף של Sony בחצי מחיר (!) ולפעמים מוותרים על מצלמה נוספת לוידיאו.

    ב Sony משתמשים במייצבי זום, צ'יפים, חיישנים ועד גריפים לאחיזה שמתאימים למספר דגמים כשהפער בין היקר לגבוה יותר מ- 300%.
    אותה גישה תוזיל אופנועים ולשפר את האמינות בכלים "עתירי טכנולוגיה".

    איך אנשים עזבו מותג שקשור למיתוג ודאווין מקצועי?
    הם הבינו שהיצרנים מנסה למכור להם 3 מצלמות שונות במקום לחשוב עליהם. זה כל הסיפור.
    ממש לא הבנתי את הפואנטה שלך. האם אפשר להחליף צ'יפ במצלמה של סוני לאחד מדגם יותר נחשב (המקבילה שלי להחלפת המחשב באופנוע)?
    בימינו כל יצרני כלי הרכב יש פלטפורמות משותפות שעליהם הם מבססים מספר דגמים. כמו: פולקסווגן, סקודה, סיאט... מעולם הרכב וקטמ, הוסקוורנה מעולם האופנועים.
    ישנם חלקים שאפשר לקחת מכלי אחד לשני, לא הכל ונראה לי שבפחיות הרבה יותר. חיישנים מסויימים הם חלק מאותם חלקים.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    ממש לא הבנתי את הפואנטה שלך. האם אפשר להחליף צ'יפ במצלמה של סוני לאחד מדגם יותר נחשב (המקבילה שלי להחלפת המחשב באופנוע)?
    בימינו כל יצרני כלי הרכב יש פלטפורמות משותפות שעליהם הם מבססים מספר דגמים. כמו: פולקסווגן, סקודה, סיאט... מעולם הרכב וקטמ, הוסקוורנה מעולם האופנועים.
    ישנם חלקים שאפשר לקחת מכלי אחד לשני, לא הכל ונראה לי שבפחיות הרבה יותר. חיישנים מסויימים הם חלק מאותם חלקים.
    הפואנטה שמפתחים חלק או תוכנה שמתאימים למספר דגמים ואז מקבלים:
    כלים יותר זולים
    חלקים יותר אמינים
    חלפים יותר זמינים זולים ואמינים

    באמת צריך 15 סוגים שונים של לוח שעונים \ מאותתים \ פנסים שלא לדבר על אפשרויות בתוכנה?

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הפואנטה שמפתחים חלק או תוכנה שמתאימים למספר דגמים ואז מקבלים:
    כלים יותר זולים
    חלקים יותר אמינים
    חלפים יותר זמינים זולים ואמינים

    באמת צריך 15 סוגים שונים של לוח שעונים \ מאותתים \ פנסים שלא לדבר על אפשרויות בתוכנה?
    ישנם המון משתנים כמו מבנה המכונה עיצוב גודל וכמובן הספק שקרוב לוודאי ישנו את מבנה החלק.

    אפילו אורך של החוט שמחבר מהחיישן אל המחשב או בקוטר שלו יכול לשגע את המחשב.

    הכל מבוסס על קריאת פולסים חשמליים וכל דבר יכול לשגע את המערכת.

    חבר החליף ב(ס)שיטרואן מתגי חלונות ונזקק למחשב ולקח זמן עד שהבינו שהמתגים החדשים הם הבעייה.

    בפיאט 500 שלי יש קריאת תקלה שמקורה בנורה לא מתאימה.

    אלקטרוניקה בעייני זו רעה חולה לפחות בכלי רכב משומשים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    ישנם המון משתנים כמו מבנה המכונה עיצוב גודל וכמובן הספק שקרוב לוודאי ישנו את מבנה החלק.

    הנקודה שמדובר לרוב באותם משתנים בדיוק. סל"ד, כמות לחץ, משקל, נפח, אורך, מצב מצערת, טמפ'...כל הכלים עובדים עם אותם נתונים.

    אפילו אורך של החוט שמחבר מהחיישן אל המחשב או בקוטר שלו יכול לשגע את המחשב.

    הכל מבוסס על קריאת פולסים חשמליים וכל דבר יכול לשגע את המערכת.

    חבר החליף ב(ס)שיטרואן מתגי חלונות ונזקק למחשב ולקח זמן עד שהבינו שהמתגים החדשים הם הבעייה.

    בפיאט 500 שלי יש קריאת תקלה שמקורה בנורה לא מתאימה.

    אלקטרוניקה בעייני זו רעה חולה לפחות בכלי רכב משומשים.
    במקום לפתח חיישנים או מוח שיתבחבשו מכבלים באורכים שונים שיעברו למשהו אמין ואחיד, שיעברו לכבל אופטי שיעברו לאיתות דגלים מצידי.
    אם מצב גשם מתבטא בחיתוך של 30% מכוח המנוע ודיליי בתגובת המצערת אז אותו מנגנון בדיוק יכול לשרת קטנוע ועד מירוץ סיבולת חוצה יבשות.
    נראה לי שחפרתי מספיק בנושא.

אשכולות דומים

  1. הונדה אפריקה טווין??
    על ידי חדשפה בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 02-08-2018, 13:20
  2. רכיבה ראשונה: הונדה אפריקה טווין DCT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 21:36
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 20:19
  4. הונדה CRF1000L אפריקה טווין במבחן - True Adventure
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 28-01-2016, 08:53
  5. רכיבה ראשונה: הונדה crf1000l אפריקה טווין
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 08:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO