ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
בדיוק הפוך.
בכסף (או בערך הריאלי שלו) שבו פעם יכולת לקנות נבלה שהיתה מבלה פעם בחודש במוסך, אתה יכול לקנות היום רכב לא כל כך ישן. שלא לדבר על כך שמנועים היום שורדים את רוב תקופת החיים של הרכב (למעט כאלו שעוברים טראומה). פעם דבר כזה היה פנטזיה, ואוברול מנוע היה עניין שבשגרה.
נכון.

נכון, היום רוב הבעיות הם לא המנועים אלא המערכות שמסביב וזה מחזיר אותי לעניין המודולוריות.
הבעיה העיקרית היא שהיצרנים מפתחים תוכנה מוחות חיישנים וצגים נפרדים לכל דגם כשאין באמת צורך.

בצילום התפתח בשנים האחרונות נתח שוק שעדיין לא בשל יחסית (טכנולוגית) ומכאן הרלוונטיות להשוואה.
Sony כובשת את נתח השוק החשוב של מצלמות שמשלבות סטילס עם וידיאו בעזרת דגמים שמבוססים על מערכות ופיצ'רים קיימים שמשותפים למספר דגמים.
צלמים שעבדו עשורים עם Canon או Nikon קונים גוף של Sony בחצי מחיר (!) ולפעמים מוותרים על מצלמה נוספת לוידיאו.

ב Sony משתמשים במייצבי זום, צ'יפים, חיישנים ועד גריפים לאחיזה שמתאימים למספר דגמים כשהפער בין היקר לגבוה יותר מ- 300%.
אותה גישה תוזיל אופנועים ולשפר את האמינות בכלים "עתירי טכנולוגיה".

איך אנשים עזבו מותג שקשור למיתוג ודאווין מקצועי?
הם הבינו שהיצרנים מנסה למכור להם 3 מצלמות שונות במקום לחשוב עליהם. זה כל הסיפור.