
נכתב במקור על ידי
lokimonster
ישנם המון משתנים כמו מבנה המכונה עיצוב גודל וכמובן הספק שקרוב לוודאי ישנו את מבנה החלק.
הנקודה שמדובר לרוב באותם משתנים בדיוק. סל"ד, כמות לחץ, משקל, נפח, אורך, מצב מצערת, טמפ'...כל הכלים עובדים עם אותם נתונים.
אפילו אורך של החוט שמחבר מהחיישן אל המחשב או בקוטר שלו יכול לשגע את המחשב.
הכל מבוסס על קריאת פולסים חשמליים וכל דבר יכול לשגע את המערכת.
חבר החליף ב(ס)שיטרואן מתגי חלונות ונזקק למחשב ולקח זמן עד שהבינו שהמתגים החדשים הם הבעייה.
בפיאט 500 שלי יש קריאת תקלה שמקורה בנורה לא מתאימה.
אלקטרוניקה בעייני זו רעה חולה לפחות בכלי רכב משומשים.