תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: בעלי נסיון עם vitepilen 701?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129

    בעלי נסיון עם vitepilen 701?

    יש כאן כאלה?
    נמכרו אופנועים כאלה בכלל בארץ?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    נמכרו, אחד החברים שלי רוכב על כזה ויצא לי לעשות סיבוב.
    אופנוע מעניין, גם אם ממש לא בטעם שלי.
    האופנוע קל בצורה קיצונית, היגוי זריז עד כדי עצבני, טנק דלק מאוד לא נוח לאחיזה, לוח שעונים לא קריא.
    מצד שני - מתלים מעולים, ברקסים מעולים, מנוע חלק (יחסית לסינגל) וחזק.

    מה עוד?
    אחרי כמה מאות קילומטרים נשבר הדק על המצבר (או החוט שמתחבר אליו). תוקן תחת אחריות.
    בטיפול 1000 בחברה עשו עדכון תכנה במחשב, ושפכו תוכנת A1 על אופנוע A. תוקן לאחר שהלקוח התלונן שהאופנוע איבד מהירות סגירה.
    ב-6 אלף ק"מ הלכה משאבת קלאץ', הוחלפה באחריות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    נמכרו, אחד החברים שלי רוכב על כזה ויצא לי לעשות סיבוב.
    אופנוע מעניין, גם אם ממש לא בטעם שלי.
    האופנוע קל בצורה קיצונית, היגוי זריז עד כדי עצבני, טנק דלק מאוד לא נוח לאחיזה, לוח שעונים לא קריא.
    מצד שני - מתלים מעולים, ברקסים מעולים, מנוע חלק (יחסית לסינגל) וחזק.

    מה עוד?
    אחרי כמה מאות קילומטרים נשבר הדק על המצבר (או החוט שמתחבר אליו). תוקן תחת אחריות.
    בטיפול 1000 בחברה עשו עדכון תכנה במחשב, ושפכו תוכנת A1 על אופנוע A. תוקן לאחר שהלקוח התלונן שהאופנוע איבד מהירות סגירה.
    ב-6 אלף ק"מ הלכה משאבת קלאץ', הוחלפה באחריות.
    וואו :|
    כמה ק״מ הוא נמצא כבר? איך האמינות של המנוע? קצת חושש מהסינגל הבודד..

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    וואו :|
    כמה ק״מ הוא נמצא כבר? איך האמינות של המנוע? קצת חושש מהסינגל הבודד..
    מניח שהוא עדיין לא הגיע ל-10K. מוקדם מכדי להגיד משהו על האמינות של המנוע, אבל זה אותו מנוע כמו סדרת ה-690 של ק.ט.מ.
    המנוע אומנם עבר עדכון משמעותי לפני כשנה-שנתיים, אבל כעיקרון - זאת אותה יחידה מוכרת, ויש המון מידע ברשת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    נמכרו, אחד החברים שלי רוכב על כזה ויצא לי לעשות סיבוב.
    אופנוע מעניין, גם אם ממש לא בטעם שלי.
    האופנוע קל בצורה קיצונית, היגוי זריז עד כדי עצבני, טנק דלק מאוד לא נוח לאחיזה, לוח שעונים לא קריא.
    מצד שני - מתלים מעולים, ברקסים מעולים, מנוע חלק (יחסית לסינגל) וחזק.

    מה עוד?
    אחרי כמה מאות קילומטרים נשבר הדק על המצבר (או החוט שמתחבר אליו). תוקן תחת אחריות.
    בטיפול 1000 בחברה עשו עדכון תכנה במחשב, ושפכו תוכנת A1 על אופנוע A. תוקן לאחר שהלקוח התלונן שהאופנוע איבד מהירות סגירה.
    ב-6 אלף ק"מ הלכה משאבת קלאץ', הוחלפה באחריות.
    ויכוח ישן על חביקת מיכל, מי שזה עוזר לו בכיף אבל זאת לא חובה ובטח שלא משפיע על הפיזיקה שברכיבת אופנוע.
    עצם זה שיש יצרנים שמיצרים מיכל לא חביק די מוכיח את זה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ויכוח ישן על חביקת מיכל, מי שזה עוזר לו בכיף אבל זאת לא חובה ובטח שלא משפיע על הפיזיקה שברכיבת אופנוע.
    עצם זה שיש יצרנים שמיצרים מיכל לא חביק די מוכיח את זה.
    אכן, ועם זאת, המיכל של הויטפילן עושה את זה בהגזמה.
    כל האופנוע לא נוח במיוחד, המיכל רק מדגיש את זה שזה בכוונה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    אכן, ועם זאת, המיכל של הויטפילן עושה את זה בהגזמה.
    כל האופנוע לא נוח במיוחד, המיכל רק מדגיש את זה שזה בכוונה.
    רק ישבתי עליו וזה הספיק לי, נראה כמו כלי מלחמה שיכול לתת הרבה פאן אבל מי שקונה אותו צריך לדעת שזה ההיפך מכולבויניק

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רק ישבתי עליו וזה הספיק לי, נראה כמו כלי מלחמה שיכול לתת הרבה פאן אבל מי שקונה אותו צריך לדעת שזה ההיפך מכולבויניק
    בעיקרון אופנוע זה הכלי תחבורה היחיד שלי,
    חולון-נתב״ג-ר״ג זה הציר הקבוע מעבר לכל הבלת״מים (ראש העין, ראשל״צ, אפילו קריית גת וירושלים),
    לרדת ממנו?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    אני רוכב ובעלים של ויטפילן 701. גילוי נאות: אני גם מנהל את תחום אופנועי הכביש של הוסקוורנה בעופר אבניר.

    אני מוצא את האופנוע כמאוד נוח לרכיבה עירונית ולרכיבת מסלול. עניין מיכל הדלק הצר הוא עניין של גישה לטעמי: אתה מברך על היותו צר והוא מרגיש ממש נוח, בתוך העיר הסואנת ועל המסלולים. ברכיבה ממושכת בכביש מהיר כמו כביש 6, צריך לדעת לשחרר ולפתוח רגליים. הוא כל כך צר שאם מתעקשים על חביקה, זה מעייף. אז משחררים זה הכל.
    אני מאוד נהנה ממנו בזכות המשקל המאוד מאוד נמוך שלו, ההיגוי הזריז והיציב (רחוק מלהיות עצבני לטעמי), המכלולים שלו שגורמים לו להתנהג כמו זאב, למרות שהוא עטוף בעור של מלאך כלפי חוץ. למעשה, יש המון דיסוננס בין המראה הקלאסי המאוד מיוחד, כמעט כמו פסל אורבני מודרני, והפרופיל הקצת מוזר שלו (אני מודה) - לבין העובדה שהוא מחביא בתוכו מכלולי קצה קרביים: משאבה ראדיאלית וקליפר מונובלוק ראדיאלי של ברמבו מלפנים, מתלים מתכווננים של WP, סליפר קלאץ', בקרת אחיזה, קוויקשיפטר דו כיווני (!) וכמובן ABS.

    שלא יהיה ספק: הוא לא אופנוע "מרוץ" והוא לא מציע את תנוחת הרכיבה של אופנוע ספורט (למרות הרכינה אל הקליפ-אונים, מרחק כפות הרגליים מהישבן הוא גדול יחסית ומרווח), אבל בעבור ימי מסלול מזדמנים ובשילוב עם שימוש יומיומי, הוא קומבינציה מאוד מוצלחת לטעמי. תוסיף על זה 75 כ"ס כמו אופנוע טווין-נייקד בינוני, אבל עם עלויות אחזקה של סינגל, ותבין שיש בו שילוב מגניב.

    באופנוע שלי ב-13,000 ק"מ הייתה את הבעיה המדוברת במשאבת הקלאץ' ("מחלה" של מנועי ה-LC4) והיא הוחלפה באחריות. אני אזמין כנראה משאבה חליפית בעלות של כ-100 דולרים, שפותרת את הבעיה הזו לתמיד. ב-14,000 הפסיק הכפתורים בלוח השעונים לעבוד (לא נלחצו יותר), וגם הוא הוחלף באחריות.
    חוץ מזה, אני מת עליו אחת לחודש, כבר שנה וחצי, שהוא בן הלוויה הכמעט קבוע שלי בימי מסלול, שם הוא עובד מאוד קשה. בתדירות כזו, מומלץ להחליף את נוזל הבלם הקדמי אחת לחודשיים. בייחוד אחרי פצאל שמאתגר עם פניות צפופות.


    סרטון דווקא ממוטורסיטי שצולם על ידי חבר שרוכב על 990SMT (עם 115 כ"ס). בפינה השמאלית התחתונה זה צילום מהקסדה שלי

    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אני רוכב ובעלים של ויטפילן 701. גילוי נאות: אני גם מנהל את תחום אופנועי הכביש של הוסקוורנה בעופר אבניר.

    אני מוצא את האופנוע כמאוד נוח לרכיבה עירונית ולרכיבת מסלול. עניין מיכל הדלק הצר הוא עניין של גישה לטעמי: אתה מברך על היותו צר והוא מרגיש ממש נוח, בתוך העיר הסואנת ועל המסלולים. ברכיבה ממושכת בכביש מהיר כמו כביש 6, צריך לדעת לשחרר ולפתוח רגליים. הוא כל כך צר שאם מתעקשים על חביקה, זה מעייף. אז משחררים זה הכל.
    אני מאוד נהנה ממנו בזכות המשקל המאוד מאוד נמוך שלו, ההיגוי הזריז והיציב (רחוק מלהיות עצבני לטעמי), המכלולים שלו שגורמים לו להתנהג כמו זאב, למרות שהוא עטוף בעור של מלאך כלפי חוץ. למעשה, יש המון דיסוננס בין המראה הקלאסי המאוד מיוחד, כמעט כמו פסל אורבני מודרני, והפרופיל הקצת מוזר שלו (אני מודה) - לבין העובדה שהוא מחביא בתוכו מכלולי קצה קרביים: משאבה ראדיאלית וקליפר מונובלוק ראדיאלי של ברמבו מלפנים, מתלים מתכווננים של WP, סליפר קלאץ', בקרת אחיזה, קוויקשיפטר דו כיווני (!) וכמובן ABS.

    שלא יהיה ספק: הוא לא אופנוע "מרוץ" והוא לא מציע את תנוחת הרכיבה של אופנוע ספורט (למרות הרכינה אל הקליפ-אונים, מרחק כפות הרגליים מהישבן הוא גדול יחסית ומרווח), אבל בעבור ימי מסלול מזדמנים ובשילוב עם שימוש יומיומי, הוא קומבינציה מאוד מוצלחת לטעמי. תוסיף על זה 75 כ"ס כמו אופנוע טווין-נייקד בינוני, אבל עם עלויות אחזקה של סינגל, ותבין שיש בו שילוב מגניב.

    באופנוע שלי ב-13,000 ק"מ הייתה את הבעיה המדוברת במשאבת הקלאץ' ("מחלה" של מנועי ה-LC4) והיא הוחלפה באחריות. אני אזמין כנראה משאבה חליפית בעלות של כ-100 דולרים, שפותרת את הבעיה הזו לתמיד. ב-14,000 הפסיק הכפתורים בלוח השעונים לעבוד (לא נלחצו יותר), וגם הוא הוחלף באחריות.
    חוץ מזה, אני מת עליו אחת לחודש, כבר שנה וחצי, שהוא בן הלוויה הכמעט קבוע שלי בימי מסלול, שם הוא עובד מאוד קשה. בתדירות כזו, מומלץ להחליף את נוזל הבלם הקדמי אחת לחודשיים. בייחוד אחרי פצאל שמאתגר עם פניות צפופות.


    סרטון דווקא ממוטורסיטי שצולם על ידי חבר שרוכב על 990SMT (עם 115 כ"ס). בפינה השמאלית התחתונה זה צילום מהקסדה שלי

    אני לא רוכב במסלולים, אני רק סטודנט שאוהב להנות בדרך ללימודים ולעבודה
    אני כרגע רוכב על z650, איך ה701 יהיה לי מבחינת גודל?
    1.80, 100 ק״ג

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    אני לא רוכב במסלולים, אני רק סטודנט שאוהב להנות בדרך ללימודים ולעבודה
    אני כרגע רוכב על z650, איך ה701 יהיה לי מבחינת גודל?
    1.80, 100 ק״ג
    אני טיפה יותר גבוה וטיפה יותר כבד והוא נוח לי מאוד. תחשוב שאני בא עליו ברכיבה על המסלול, תופר שם שעה-שעה וחצי (נטו) ואז רוכב עליו חזרה עוד חצי שעה-שעה, תלוי במסלול באותו יום, הביתה.

    לדעתי, הוא ירגיש לך יותר מרווח מה-Z (בעיקר כי ה-Z צפוף מהמקובל)
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אני טיפה יותר גבוה וטיפה יותר כבד והוא נוח לי מאוד. תחשוב שאני בא עליו ברכיבה על המסלול, תופר שם שעה-שעה וחצי (נטו) ואז רוכב עליו חזרה עוד חצי שעה-שעה, תלוי במסלול באותו יום, הביתה.

    לדעתי, הוא ירגיש לך יותר מרווח מה-Z (בעיקר כי ה-Z צפוף מהמקובל)
    עלויות אחזקה? מרווח טיפולים? כל הפרטים האלה לא מופיעים באתר

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Touro צפיה בהודעה
    עלויות אחזקה? מרווח טיפולים? כל הפרטים האלה לא מופיעים באתר

    טיפול כל 10,000 ק"מ
    עלויות טיפולים מומלצות לפני מע"מ
    1000 - 398 ש"ח
    10,000 - 783 ש"ח
    20,000 - 1167 ש"ח
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    129
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    טיפול כל 10,000 ק"מ
    עלויות טיפולים מומלצות לפני מע"מ
    1000 - 398 ש"ח
    10,000 - 783 ש"ח
    20,000 - 1167 ש"ח
    שלחתי לך פרטית

אשכולות דומים

  1. טיול אופנוע בחו"ל - בלי נסיון רכיבה
    על ידי MasterDC בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-02-2018, 10:16
  2. יעוץ לבחירת קטנוע לרוכב ללא נסיון
    על ידי tomy669 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 18-10-2017, 21:59
  3. למי יש נסיון עם אזעקה ניידת GSM עם סים
    על ידי zzaa בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-08-2017, 09:41
  4. המלצה לאופנוע ראשון רישיון a1 ללא נסיון
    על ידי tomy669 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 02-07-2017, 06:07
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-11-2016, 09:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO