למרות שזה מרגיש שהידית מסתובבת בקלות מידי זאת בדרך כלל לא הבעיה.
הבעיה היא קוטר הסיבוב, בתחילת סיבוב הידית אתה צריך קוטר קטן יותר ואחר כך שהמהירות עולה אתה צריך קוטר גדול יותר, מה שנקרא מצערת פרוגרסיבית.
יש חברה שעושה את זה בשם THROTTLE TAMER G2 אבל הם לא מיצרים לדגם שלך, אולי זה זהה לKTM אז שווה לשאול אותם.
אני בזמנו לקחתי דרימל והקטנתי את הקוטר באיזור של פתיחת המצערת ע"י העמקת החריץ של כבל הגז, עשה את העבודה בדיוק כמו הG2
g2_ergonomics_tamer_throttle_tube_ducati_750x750.jpg