ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
ABS ובעיות מתח בחיישנים כן נכללות בקודים.
לפחות ברכבים
ברשותך גולש קצת.
דוגמה מצוינת להדגים למה אני מתכוון.
ברכב שלי מערכת abs ידועה לשמצה! (דיסקברי).
נורות תקלת abs, tc, hdc ,ותקלת בלמים כללית היו נדלקות בדגם הזה כמו אורגן (גם כשהיה יחסית חדש). קוד התקלה היה זורק מכונאי לנדרוברים בכל רחבי העולם להחליף חצי אוטו (בארץ, אנשים שילמו כ20,000 שח שבתוכם, כל פעם החליפו חלק אחר עליו הצביע הקוד- החל מחיישן abs דרך מודולטור, מחשב abs ובעצם כל מה שיש להחליף במערכת הזאת)
מה מסתבר? בתוך מודולטור הabs, יושב אחד shutter valve. המגעים שלו היו לא טובים או נשברים, והמחשב היה מפרש זאת כל פעם כתקלה אחרת. כוח הקהילה והאינטרנט עלו על הפתרון של לסלול לו + ו- חלופיים (חצי שעה עבודה ועלות של אגורות בחוטי חשמל) והבעיה נפתרת- והפעם לתמיד.

דוגמאות נוספות- בעיות מגעים בקונקטור מסוים ששולח אותך להחליף חיישן למבדה פעם אחר פעם, או לחילופין שולח אותך להתעסק במערכת ההזרקה וכו....

שורה תחתונה- הקוד ייתן כיוון, ואפילו יצביע על הבעיה המדויקת- אבל לא תמיד. ולכן צריך גם לדעת לקרוא בין שורות הקוד.