ברשותי GSXS750 אשר רכשתי מהחברה כחדש (יד ראשונה יבואן) במרץ.

לפני מספר ימים שמתי לב לסדק בפנס הקידמי. לא ראיתי סימני פגיעה בפנס (כגון פגיעת אבן) ולכן זה היה נראה משונה.

לאחר מספר ימים - נוצר סדק נוסף, גדול יותר. בטיפול תקופתי במוסך שלי נאמר לי שלא רואים כל פגיעה חיצונית ופנו לאבניר.

אבניר ביקשו שאגיע לבדיקה.

התיצבתי הבוקר לבדיקה במחלקת שירות. מבלי לבדוק את האופנוע ביקשו שאפנה ישר למנהל המוסך. הגעתי למוסך, העיפו מבט ומיד אמרו לי שמחליפים תחת אחריות לפנס חדש ויבוצע עכשיו במקום (בלי שאלות, בלי חקירות בלי כלום).

הכניסו את האופנוע, החליפו פנס ושלחו אותי לדרכי.

אמנם זה השירות שצריך שיהיה אצל כל יבואן אבל שומעים על כך כך הרבה מקרים שזה לא כך, שרציתי לפרגן.

אז תודה לצוות בעופר אבניר!

המשך רכיבות טובות.