תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: רוצה לפרגן לעופר אבניר על שירות מצוין - מקרה של הפעלת אחריות.

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297

    רוצה לפרגן לעופר אבניר על שירות מצוין - מקרה של הפעלת אחריות.

    ברשותי GSXS750 אשר רכשתי מהחברה כחדש (יד ראשונה יבואן) במרץ.

    לפני מספר ימים שמתי לב לסדק בפנס הקידמי. לא ראיתי סימני פגיעה בפנס (כגון פגיעת אבן) ולכן זה היה נראה משונה.

    לאחר מספר ימים - נוצר סדק נוסף, גדול יותר. בטיפול תקופתי במוסך שלי נאמר לי שלא רואים כל פגיעה חיצונית ופנו לאבניר.

    אבניר ביקשו שאגיע לבדיקה.

    התיצבתי הבוקר לבדיקה במחלקת שירות. מבלי לבדוק את האופנוע ביקשו שאפנה ישר למנהל המוסך. הגעתי למוסך, העיפו מבט ומיד אמרו לי שמחליפים תחת אחריות לפנס חדש ויבוצע עכשיו במקום (בלי שאלות, בלי חקירות בלי כלום).

    הכניסו את האופנוע, החליפו פנס ושלחו אותי לדרכי.

    אמנם זה השירות שצריך שיהיה אצל כל יבואן אבל שומעים על כך כך הרבה מקרים שזה לא כך, שרציתי לפרגן.

    אז תודה לצוות בעופר אבניר!

    המשך רכיבות טובות.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    יפה מאד. מעניין אם זו בעיה מוכרת בדגם (שאז זה מתבקש) או מקרה ייחודי.

    גם אצל מאיר ודלק מוטורס קיבלת אחריות אמיתית (למרות שהיה ניתן לנסות להאשים גורמים חיצוניים).

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    יפה מאד. מעניין אם זו בעיה מוכרת בדגם (שאז זה מתבקש) או מקרה ייחודי.

    גם אצל מאיר ודלק מוטורס קיבלת אחריות אמיתית (למרות שהיה ניתן לנסות להאשים גורמים חיצוניים).
    לא יודע האם זו בעיה מוכרת. ניסיתי לחפש תלונות על כך בארץ ובחו"ל ברשת ולא מצאתי.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הפרגון במקום, ותודה על השיתוף.
    ולא שאני חסיד גדול של עופר אבניר, אבל אם התנהלו כמו שצריך, ראוי להזכיר גם את הצד הזה.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    לי הייתה בעיה פעמיים לפני טסט בנורה של המספר, החליפו במקום, מהר ובחינם כמובן גם כשהיה לחץ במקום... באמת בסדר גמור שם.

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    ברשותי GSXS750 אשר רכשתי מהחברה כחדש (יד ראשונה יבואן) במרץ.

    לפני מספר ימים שמתי לב לסדק בפנס הקידמי. לא ראיתי סימני פגיעה בפנס (כגון פגיעת אבן) ולכן זה היה נראה משונה.

    לאחר מספר ימים - נוצר סדק נוסף, גדול יותר. בטיפול תקופתי במוסך שלי נאמר לי שלא רואים כל פגיעה חיצונית ופנו לאבניר.

    אבניר ביקשו שאגיע לבדיקה.

    התיצבתי הבוקר לבדיקה במחלקת שירות. מבלי לבדוק את האופנוע ביקשו שאפנה ישר למנהל המוסך. הגעתי למוסך, העיפו מבט ומיד אמרו לי שמחליפים תחת אחריות לפנס חדש ויבוצע עכשיו במקום (בלי שאלות, בלי חקירות בלי כלום).

    הכניסו את האופנוע, החליפו פנס ושלחו אותי לדרכי.

    אמנם זה השירות שצריך שיהיה אצל כל יבואן אבל שומעים על כך כך הרבה מקרים שזה לא כך, שרציתי לפרגן.

    אז תודה לצוות בעופר אבניר!

    המשך רכיבות טובות.


    גם לי יש נסיון טוב מאד עמם. בכל אינטראקציה עד כה הפגינו יושרה ומקצוענות.

אשכולות דומים

  1. שצריך לפרגן צריך , פרגון קנייה בקולבטקס
    על ידי Gamer בפורום פורום ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-09-2018, 07:41
  2. ארגז בינוני givi במצב מצוין 200 ש״ח
    על ידי moosh בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-02-2018, 20:17
  3. למכירה סקאלה ריידר G9 במצב מצוין 350 ש"ח
    על ידי doner בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14-01-2018, 23:08
  4. פיאג'ו mp3 500 יד שנייה מעופר אבניר, צריך בדיקה?
    על ידי מזלג בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-11-2017, 22:21
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 07:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO