ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
סינדרום שטוקהולם במיטבו.

אתה מגדיר את עצמך רוכב מנוסה, אחראי ושקול. נגיד...
אם אתה מבצע עבירת תנועה - כנראה שיש בה היגיון והיא אינה מסכנת איש. אז למה זאת עבירה? רק כי יש איזה חוק יבש שנכתב בחדר ישיבות של כנסת ישראל ע"י אנשים שמעולם לא עלו אופנוע? אין הגיון, החוקים נכתבו על מנת שלא יהיה שיקול דעת, ככה טבעם של החוקים.
למה אתה בסדר עם זה, שאתה תצטרך לתרום את חלקיך בסגירת הגירעון התקציבי, במידה ושוטר יראה אותך מבצע את אותה פעולה הגיונית ולא מסוכנת לשאר שמתמשי הדרך?
למה לא מפריע לך, שאותו שוטר (שמשכורתו וציודו משולמת מהמיסים שלי ושלך) מבלה את המשמרת בסגירת החור בתקציב, ולא בטיפול נקודתי באותם נהגים/רוכבים שעקב התנהגותם האלימה והמזלזלת, הכביש נראה כמו שדה קרב?

למעט השוטרים שעוד אוכפים את עבירות התנועה, אין שום אינטרס כלכלי חוץ מאשר לעשות את העבודה שלהם, יש טובים יותר ויש טובים פחות כמו בכל מקום.


ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
שושנים,
אל תמהר להתיימר להבין את לב הציבור.
נכון, היו כמה מקומות בהם הוזכר שהאופנועים חוסכים מקום על הכביש,
אבל גם היו הרבה רינונים (גם במדיה, וגם מהרבה אנשים סביבי), שבעיניהם "הרוכבים הם חוצפנים חסרי סבלנות ותרבות, ושיעמדו בסבלנות בפקק כמו כולם".
ואת נושא הסכנה בין המכוניות קשה להסביר למי שמשוכנע אחרת ושבכלל "כל האופנוענים האלה הם מתאבדים שמסכנים את עצמם ואת סביבתם".
זכינו בזה בכבוד, בכל מה שיש לציבור להגיד עלינו, וכן כל מי שרוכב על דו"ג נראה ציבור אחד בעיני האחרים, ויש הרבה הכללות. קשה להם להבין מהכיוון שלהם
את מה שאנחנו כרוכבים מבינים מהצד שלנו, אבל עכשיו עוררנו מודעות סוג של שיח על האופנועים המהות והצרכים שלהם, שזה כבר טוב, הינה מתחילים לדבר
על נסיעות דו"ג בנת"צ. למה? כי עשינו כותרות!