אני צריך קטנוע למשלוחים.
ג'וימקס קצת יקר.
בליץ 6000 מאוד זול כי אין כמעט הוצאה על 'דלק', אבל הטווח שלו קצר מדי.
G-דינק נראה סביר, אבל קצת קטן?
ואת הדיאלים S3 אני מוצא בפחות מ5,000 ש"ח, שזה מגוחך.
מה החסרונות שלו? הטיפולים שלו יקרים?
תודה מראש.
אני צריך קטנוע למשלוחים.
ג'וימקס קצת יקר.
בליץ 6000 מאוד זול כי אין כמעט הוצאה על 'דלק', אבל הטווח שלו קצר מדי.
G-דינק נראה סביר, אבל קצת קטן?
ואת הדיאלים S3 אני מוצא בפחות מ5,000 ש"ח, שזה מגוחך.
מה החסרונות שלו? הטיפולים שלו יקרים?
תודה מראש.
250 או 125?
לי היה שנתיים וחצי את ה250
אחלה קטנוע שבעולם הייתה לי רק תקלה אחת איתו שנגמר המצב אבל זו אשמתי(השארתי את הסוויץ פתוח)
טיפולים כל 4000 קמ
לא נראלי שהם יותר יקרים מהאחרים לא בדקתי
הוא זול לקניה,הבעיה שתרצה למכור יכול להיות לך בעיה עד שתמכור.
אני מכרתי את שלי לפני כמעט חודש פירסמתי אותו והוא נמכר בערך תוך שבוע,שזה יפה מאוד.
פירסמתי אותו גם בעבר ולא היה הצלחה ככ אז המשכתי איתו עד שהגיע הזמן להשתדרג והוא נמכר תוך שבוע.
צריכת דלק של 1-26/7 בממוצע
אם יש עוד שאלות בשימחה
ה250. אני בהתחלה חשבתי על המקסים 400 אבל יקר פי שתיים ויותר קשה להסתדר איתו בתוך העיר.
איך הוא מבחינת נוחות? נוח לבן אדם 1.8 מטר?
אני לא יודע אם כדאי לקנות כלי מ2016 ב8,000 או ללכת על אחד מ2013 ב4,500.
בשביל שליחויות? הכי חדש ותקין שאתה יכול להרשות לעצמך. לשליח אין זמן למוסכים ותקלות בלתי צפויות.
תקלה באמצע יום שליחויות תעלה לך הרבה יותר מאשר גרר ומוסך.
ובליץ? למשלוחים? בשום פנים ואופן לא חשמלי למשלוחים. מנסיון.
400 למשלוחים זה בדר"כ רעיון גרוע. מעייף יותר, זולל יותר דלק, וטיפולים יקרים יותר.
אלא אם כן הקו שלך הוא בין עירוני ואז זה סיפור אחר כבר.
הוא נוח בסהכ כן,אני 1.85 והסתדרתי איתו.
ותמיד עדיף כמה שיותר חדש,כמובן תלוי במצב אבל אל תוותר על בדיקה
קניתי אחד שנת 2014 לפני כמעט חודשיים, צריכת דלק 1-32 (בינעירוני בעיקר), עושה את העבודה נאמנה ולהבנתי הוא הכי מהיר בקטגוריה.
חסרונות: אין מקום להניח דברים בין הרגלים, פלסטיקה זולה, תדלוק קשה(המשאבה קופצת כל ליטר בפנים).
אני מבסוט מהנוחות במיוחד שזה הקטנוע הראשון שלי אחרי שורה של 8 אופנועי ספורט.
חסרונות
- חרא של מושב. אני 183 והוא לא נוח לי בעליל לרכיבות מחוץ לעיר
- חרא של בולמים. אתה תרגיש כל בור ומהמורה בכביש, בורות גדולים גם ירביצו לך בידיים
- ספידומטר מפרגן ב20 קמ"ש למעלה. אתה תראה 140 כשאתה על 120 אמיתיים
יתרונות
- לא מווברץ לעומת 250 אחרים. מנוע + וריאטור מאוד חלקים, האופנוע יודע לשייט בנינוחות ויודע להתגלגל כשאתה עוזב את הגז בלי להאט אותך משמעותית
- חזק. לטעמי המנוע שלו אחד הטובים בקטגוריה מבחינת כח זמין גם בעיר וגם מחוץ לעיר.
- לא אוהב דלק. אני מגיע איתו לצריכה משולבת של 1-28 1-29 באופן קבוע, מחוץ לעיר בנסיעה ארוכה יתן גם 1-30
- מערכת בלימה משולבת. אמנם הברקסים שלו בינוניים מינוס אבל המערכת הזו עזרה לי לפחות פעם אחת להשאר על הגלגלים ולהמנע ממפגש עם אדיוט על אופניים חשמליות
- אמין!! כל מי שהיה לו כזה יעיד על כך. לעומתו ה125 סבל מחבלי ילדות קשים שקשורים בבעיות חשמל ומשם הסטיגמות על הS3 נובעות למרות שאין להן קשר למעשה ל250 שהפגין אמינות לאורך הזמן.
- לא מעניין גנבים.
- מחיר קניה זול.
כמו שהבנת מהחיפושים שלך הקטנוע הזה רחוק מלהיות מושלם, יש לו את החסרונות שלו אבל יש לו גם לא מעט יתרונות, ולמי שמחפש את העסקה הכי טובה בשוק המשומשים בתקופה האחרונה כאשר התקציב הוא באיזור ה7500 ומטה לקטנוע 250 משנתון גבוה עם קמ נמוך יחסית לשוק, אין לו מתחרה
מיותר לציין שכמו כל קטנוע שתקנה - חפש את הכי טוב שאתה יכול למצוא ולא לוותר על בדיקה. אם תקנה כלי לא מטופל/ לא מתוחזק תסבול בהמשך כמו עם כל כלי.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 23-11-2019 בשעה 22:32.
תודה על העזרה. מישהו יודע למה הם כל כך זולים?
אני רואה ביד 2 כמה וכמה משנת 2013-2014 עם 30-40 אלף ק"מ, לאחר טיפול ועם טסט לשנה ב5,000 ש"ח..
להשוואה, לא מצאתי G-דינק דומה בפחות מ8,000 ש"ח.
מה שמוזר הוא שלא מצאתי משהו פחות ישן. הכי חדש הוא 2017 והוא בראש העין. ויש גם כמה בסוכנויות שדורשים מעל 12,000.. לא הבנתי את זה.
תרבות העדר הישראלי,מוכנים לשלם אלפי שקלים יותר כדי שיהיה להם ג'וי מקס כמו שלכולם יש,כשקניתי את הs3 הראשון שלי שאלתי מוסכים וכולם אמרו לי אם אתה רוצה צרות תקנה s3, קניתי בסוף כי לא היתה לי ברירה והייתי חייב קטנוע,ואני לא מתחרט תעשה חיפוש קצר בפורום תראה רק מילים טובות,כמובן יש טובים ממנו אבל פה מדובר בתמורה מצויינת למחיר שתשלם.
הם זולים כי היבואן בזמנו הציף את השוק בכלים האלו.
היית מגיע לטרייד אין ומקבל מחירון על הכלי שלך.
אז השוק מוצף בכלים האלו שעלות הרכישה המקורית הייתה נמוכה.
היבואן לא מוכר כלים חדשים כבר שנה וחצי+- אז ייתכן שבגלל זה אין כלים חדשים יותר מ2017.
הם זולים בעיקר בגלל דעות קדומות. לי היה S3 125 סמ"ק, ולמעט מצבר גמור (כי השארתי סוויץ' פתוח), ריליי תאורה (שהוחלף במסגרת אחריות) ונורת מספר (שהוחלפה במוסך ללא עלות) לא היו לי שום בעיות. ממה שהבנתי ה 250 סמ"ק מוצלח יותר.
מחיר הקניה והמכירה נמוך כי הרוכבים ובעיקר המוסכים בטוחים שזה כלי פח, ולמצוא מוסך שהסכים לגעת בקטנוע היה מעט מאתגר, אבל הטיפולים היו זולים והקטנוע עשה את העבודה אחלה. הפלסטיקה מרגישה זולה, אבל במחיר קניה כ"כ נמוך אי אפשר לצפות לפלסטיקה של אופנוע פרמיום.
לא הייתי פוסל חשמלי. ממש לאחרונה יצא דגם חדש עם סוללה נשלפת (בליץ 3000X) אולי תקנה סוללה ספייר וזה יכול לסגור לך את הפינה
לי היה S3 125 ארבע שנים והייתי מרוצה ממנו מאוד.
לא היו תקלות מיוחדות, הוא טופל בזמן, במוסך מוטוטק ברחוב המסגר בתל אביב.
יצא לי לדבר עם איש מכירות של אחד משלושת היבואנים הגדולים, שאמר לי שקטנוע הסידורים שלהם הוא S3 250 והוא לחלוטין הקטנוע 250 הכי משתלם שיש.
תמצא אחד במצב טוב, תעשה יישור קו זריז וסע לשלום
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
It's not about the speed. It's about the ride!