GASGAS ראדיאטור הוחלף לחדש ועדיין נוזל

אשכול: GASGAS ראדיאטור הוחלף לחדש ועדיין נוזל

תגיות: ללא
  1. הסמל האישי של Tilbalisti

    Tilbalisti אמר:

    GASGAS ראדיאטור הוחלף לחדש ועדיין נוזל

    היי
    לפני כחודש וקצת, יצאתי לרכיבה בשטח. והתחילה מאנשהו נזילה של נוזל קירור. אולי כי נפלתי (על 0 קמש במקום).
    אני לא יודע.
    הנה סרטון מאז: של הנזילה
    https://www.youtube.com/watch?v=YzjYeQbJpeY
    וזה סרטון גם שעשיתי אבל רואים פחות את הנזילה עצמה. אבל רואים יותר את כל הצינורות וכל החלקים שהכל מחובר טוב:

    https://www.youtube.com/watch?v=wYheZ329KbU
    התייעצתי. והחלפתי את הרדיאטור לחדש.

    ועדיין יש נזילה..

    הנה סרטון עם הרדיאטור החדש :

    https://www.youtube.com/watch?v=3ca4wI2mUpk

    מה גורם לזה?
    תודה לכולם מראש
     
  2. הסמל האישי של Tribalmistyc2

    Tribalmistyc2 אמר:
    רדיאטור חדש לא דולף או לא אמור לדלוף.
    או שקיבל מכה במשלוח או שהנזילה לא מהרדיאטור.
    בצע בדיקת לחץ דרך הפקק ותבין מה מקור הנזילה.
     
  3. הסמל האישי של Tilbalisti

    Tilbalisti אמר:
    אבל תראה את הסרטון האחרון, רואים שהנזילה היא מהרדיאטור... והוא חדש ממש בלי שום מכה.
    יש לי הרגשה ממש שמשהו אחר גורם לזה, כי גם הנוזל יוצא בצורה מוזרה וגם רק שהמנוע דולק.. (ומתחמם).
    מה זה בדיקת לחץ? לשים קומפרסור אוויר מלמעלה?
     
  4. הסמל האישי של Tribalmistyc2

    Tribalmistyc2 אמר:
    אתה מסבך תקלה פשוטה.
    רדיאטור שדולף משמע שיש בו חור או שהדליפה מהפקק,מצינור גומי,צינור המתכת (פיית מילוי) שאליו מתחבר הפקק וכו.
    בדיקת לחץ זה ערכה עם משאבה שמחברים לפקק של הרדיאטור ומנפחים את המערכת כאשר היא קרה - זה מדמה מצב שהמנוע חם ואתה תראה מאיפה הדליפה.
    לא קומפרסור מלמעלה - צריך מתאם בצורה של הפקק.
    זה שימושי יותר ברכבים ששם מערכת הקירור לא חשופה וקשה יותר למצוא דליפות.
     
  5. הסמל האישי של Tilbalisti

    Tilbalisti אמר:

    GASGAS ראדיאטור הוחלף לחדש ועדיין נוזל

    אוקי אז בוא נסכם את זה לפי המקרה שלי.
    אני רואה מאיפה הנזילה.
    הנוזל יוצא מהרדיאטור עצמו בוודאות. אז הבדיקת לחץ מיותרת,
    עד פה אנחנו מסכימים?
    ולגבי מה שרשמת שפקק מילוי יכול לגרום לנזילה.
    אתה מדבר על נזילה בכללי (שנעלמים מים דרך הפקק ), או שזה יכול לגרום לנזילה כמו במקרה שלי, שבגלל הפקק יצאו מים מהרדיאטור עצמו?
    ולסיכומו של עניין.
    השאלה המרכזית:
    לקנות עוד ראדיאטור חדש עכשיו או שכדאי לבדוק קודם את שאר הדברים?

    אני מדגיש שוב בעריכה אחרי שקראתי את התגובה שלך שוב כי אני חושב שלא הבנת...
    אם אתה תיראה את הסרטון האחרון- רואים שהנזילה בוודאות מגוף הראדיאטור עצמו. וזה מוזר כי זה נוזל בדיוק מאותו מקום שנזל בראדיאטור הישן
     
  6. הסמל האישי של Tribalmistyc2

    Tribalmistyc2 אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    אני מדגיש שוב בעריכה אחרי שקראתי את התגובה שלך שוב כי אני חושב שלא הבנת...
    אם אתה תיראה את הסרטון האחרון- רואים שהנזילה בוודאות מגוף הראדיאטור עצמו. וזה מוזר כי זה נוזל בדיוק מאותו מקום שנזל בראדיאטור הישן
    אם הדליפה בוודאות מהרדיאטור אז קיבלת רדיאטור חדש סדוק.
    כשמחליפים רדיאטור אין פעולות שצריך לעשות מעבר להתקנה של הרדיאטור החדש (בהקשר לנזילות).
     
  7. הסמל האישי של Tilbalisti

    Tilbalisti אמר:
    טוב תודה רבה חבר..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. הסמל האישי של 600 ירושלמי

    600 ירושלמי אמר:
    הסבירות שמכרו לך רדיאטור חדש שסדוק באותה נקודה כמו הרודם היא נמוכה מאוד.
    תעקוב אחרי הנזילה עד לנקודה העליונה ביותר. אתה מצלם מאיפה נוזלות הטיפות- זה לא ממש מעניין אף אחד, מה שמעניין זה מאיפה הנוזל פורץ.
    אולי יש שם צינורית שלא חיברת, אולי יש שם פטמה או צינור עודפים ומשום מה הנוזל פורץ בגלל בעיה אחרת.
    לפני שאתה רץ לקנות עוד רדיאטור תאבחן בדיוק מאיפה הנזילה ולמה. וזה אגב, מתקשר גם לבדיקת לחץ שהציע טרייבל שמיהרת לפסול.
     
  9. הסמל האישי של Tilbalisti

    Tilbalisti אמר:
    צודק ירושלמי.. יש לי גם הרגשה שזה משהו אחר אבל כאשר אני מסתכל אני לא רואה שום דבר מגיע מלמעלה... רק מהראדיאטור..
    אני אבחן שוב את הצינור העליון ואולי אחליף אותו כדי לוודא לפני ..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. הסמל האישי של ofirus

    ofirus אמר:
    שאלה: האם באופנועי שטח יש מיכל עודפים לרדיאטור, או שפשוט העודפים נשפכים החוצה?
     
  11. הסמל האישי של Tribalmistyc2

    Tribalmistyc2 אמר:
    לא נפוץ כנראה מהסיבה שלא רוכבים בכביש - שם זה גורם להחלקה.

    אין עודפים במערכת קירור.
    הנוזל מתפשט עקב העליה בטמפ' וזה יוצר לחץ.
    על מנת לא ליצור לחץ ייתר במערכת קירור הוא יוצא למיכל חיצוני ונשאב חזרה למערכת כשהוא מתקרר - התכווצות יוצרת וואקום במערכת קירור והוא נינק חזרה.
     
  12. הסמל האישי של ofirus

    ofirus אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא נפוץ כנראה מהסיבה שלא רוכבים בכביש - שם זה גורם להחלקה.

    אין עודפים במערכת קירור.
    הנוזל מתפשט עקב העליה בטמפ' וזה יוצר לחץ.
    על מנת לא ליצור לחץ ייתר במערכת קירור הוא יוצא למיכל חיצוני ונשאב חזרה למערכת כשהוא מתקרר - התכווצות יוצרת וואקום במערכת קירור והוא נינק חזרה.
    כלומר יש לו מיכל עיבוי אבל עם מערכת סגורה, יש מצב שהנזילה שלו מגיעה משם?
     
  13. הסמל האישי של 600 ירושלמי

    600 ירושלמי אמר:
    בדר"כ באופנועים האלה אין מיכל עיבוי.
    כשהנוזל מתחמם מדי הוא פשוט נשפך החוצה וצריך למלא מחדש לפי הצורך.
    עם הכתום שהיה לי הייתי מסתובב תמיד עם בקבוקון נוזל קירור.
     
  14. הסמל האישי של ofirus

    ofirus אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    בדר"כ באופנועים האלה אין מיכל עיבוי.
    כשהנוזל מתחמם מדי הוא פשוט נשפך החוצה וצריך למלא מחדש לפי הצורך.
    עם הכתום שהיה לי הייתי מסתובב תמיד עם בקבוקון נוזל קירור.
    אם ככה יכול להיות שצינור העודפים חסום ואז המים העודפים יצאו מהרדיאטור?
     
  15. הסמל האישי של Tilbalisti

    Tilbalisti אמר:
    טוב יצאתי אידיוט
    יש חור קטן בצינור מאחורי הרדיאטור והוא משפריץ על הראדיטור. בגלל זה זה ניראה כאילו הנזילה מהראדיטור...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
Single Sign On provided by vBSSO