מה שמחזיר אותנו לזה שאופנוע זה לא רשימת מכולת.
מה שמחזיר אותנו לזה שאופנוע זה לא רשימת מכולת.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אולי לך (ולי..)לא, אבל מצד שני זה גם לא הסיפור הרומנטי הכ"כ קיבוצניקי-סטייל הזה של שנות ה 80' שהבאת כמו השירים של מאיר אריאל הגדול ז"ל... זה פאקינג אופנוע - מתכות פלסטיק ואלקטרוניקה, מקסימום מחליפים.
הוא רוצה משהו פרקטי פשוט לתחזוקה וזול לאחזקה עם צריכת דלק מעולה/+ ו.. שלא יהיה כמו העדר.
טוב, אין בדיוק כזה דבר.
אזרוק פה עוד כלי, אם כי הונדה בהיימה ולא יודע אם הוא מצ'עמם מדי לו או זולל דלק - הוואראדרו 1000, כפי שראיתי בלוחות הם זולים בטירוף לכלי ליטר אדוונצ'ר-לייק
הייתי מחזיר את כבודו לבאנדיט, אבל... בעצם אין אבל. (חוץ משוב - צריכת הדלק שיורדת קצת מתחת לליטר ל 20)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
בטח שהוא כן... בוא נבחן את זה הגיונית.
רכב יכול להיות "רשימת מכולת"? אתה יודע שכן.
קטנוע יכול להיות רשימת מכולת? למה לא, בעצם? הרי זה כלי רכב שמביא אותך לעבודה ובחזרה.
אז מה קורה כשאתה בוחר להתנייד לעבודה וחזרה בקטנוע עם קלאץ' והילוכים? למה פתאום רשימת המכולת לא תופסת?
וסלח לי, אחרי הדוקאטי שלי - כל הכלים שנמנו הם קטנועים עם הילוכים. אולי פרט לטנרה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כשאתה מנסה לתפור חליפת אופנוע שתתאים עד לתפר האחרון בדיוק, אתה מגלה :
1. אין לי מספיק תקציב להקדיש לו.
2. אין אופנוע כזה בנמצא.
3. נזכרתי בעוד כמה דברים...(חזור ל-2)
4. מצאתי אחד בדיוק מתאים אבל... (חזור ל-1)
אופנוע זה מכלול של פשרות, החופש היחידי שיש לרוכש זה לסדר אותם על פי סדר עדיפות.
ואין אופנוע מושלם חוץ מהאופנוע הבא שלך (חזור ל-2).
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
צר לי אבל הNC כמעט מושלם.
זול
אמין ( טוב יצטרך לעמוד במבחן המציאות האמפירית - בשבילך ירושלמי עוד מילה לא מובנת לבדוק באקדמיה).
יעיל - תא אכסון וזה....
יודע לזוז בקצב סביר ( לפי דרישתו והאמת שגם שלי על-אף הקיטורים שלי אבל זה כי אני אוהב לקטר).
יפה ( עניין של טעם האמת שמעולם לא הזיז לי איך האופנוע נראה)
נוח - למדיי סביר לרכיבות יום יומיות פרווריים.
טיולים - אפשר כל עוד לא רודפים אחרי Z1000 או וורסיס וגם אז סביר.
מרגש - לא עד בכלל לא
פשוט - יחסית פשוט בדגם שלי יש רק ABS הישנים אני חושב שגם ללא ABS.
זול - ניתן למצוא כלים זולים ולא שחוטים ורבים מהם גם מאובזרים בכל טוב.
לדעתי ( זו רק דעה אז לא לכעוס) קקטוב לא באמת רוצה להחליף את האופנוע הוא מונע מתרוצים רציונאליים שהם הכי נכונים שיש.
אבל הילד הרע לוחש לו באוזן השמאלית את מה שהרגש רוצה וזה לא רציונאלי.
מעולמי הצר אני מאוד אוהב את הנס-לי
ועדיין אני מביט על הנשים אחרות עם מנוע גדול יותר
חיי הנישואין מבעסים משהו.
אני רק שאלה,
עם כל העניין של החסכון וכו' ולאור העובדה שאתה מוכן לעבור מהדוקאטי לורסיס300,
אין משהו בקטגורית ה250 שיכול להתאים ובכך תחסוך גם בביטוח?
אני גם נמצא בתהליך קנייה שדורש ממני לשאת ולתת עם עצמי כמו ששושנים אמר לגבי מה אני רוצה, כמה עולה וחוזר חלילה.
התחלתי בכיוון של 250 ומהר מאוד התחלתי לעלות..
משם זה התחיל (בדגש על הונדה CRF250 RALLY - ההונדה היחיד שאשכרה הייתי רוצה לעצמי).
הוחלט שזה להתכלב יותר מדי כי:
הפער במחיר הרכישה אפסי.
הביטוח זה רק 100 שקל בחודש. נחמד, אבל לא שווה את הסבל שיגרם לי בשיוט על 100-110 קמ"ש בחוצה שומרון (ולבעוט את האופנוע לרביעי בעליות, כדי לשמור על קצב התנועה). סביר להניח שעקב התוואי וחוסר המשמעת שלי האופנוע ייאלץ בכל זאת לעלות ל-130, כשהוא צורח על המנתק - ולזה יהיו השלכות על צריכת הדלק (שיכולה להיות גרועה יותר מכלים גדולים) ועל בלאי המנוע (במידה ואאלץ לשפץ מנוע אחרי שנתיים, רוב החסכון ירד לטימיון).
בקיצור, זה פתרון למי שנוסע בתוך גוש דן. על קו אריאל - תל אביב זאת התכלבות מיותרת.
לוקי, אתה סוג של צודק. עד לנקודת מחיר הרכישה.צר לי אבל הNC כמעט מושלם.
זול
אמין ( טוב יצטרך לעמוד במבחן המציאות האמפירית - בשבילך ירושלמי עוד מילה לא מובנת לבדוק באקדמיה).
יעיל - תא אכסון וזה....
יודע לזוז בקצב סביר ( לפי דרישתו והאמת שגם שלי על-אף הקיטורים שלי אבל זה כי אני אוהב לקטר).
יפה ( עניין של טעם האמת שמעולם לא הזיז לי איך האופנוע נראה)
נוח - למדיי סביר לרכיבות יום יומיות פרווריים.
טיולים - אפשר כל עוד לא רודפים אחרי Z1000 או וורסיס וגם אז סביר.
מרגש - לא עד בכלל לא
פשוט - יחסית פשוט בדגם שלי יש רק ABS הישנים אני חושב שגם ללא ABS.
זול - ניתן למצוא כלים זולים ולא שחוטים ורבים מהם גם מאובזרים בכל טוב.
לדעתי ( זו רק דעה אז לא לכעוס) קקטוב לא באמת רוצה להחליף את האופנוע הוא מונע מתרוצים רציונאליים שהם הכי נכונים שיש.
אבל הילד הרע לוחש לו באוזן השמאלית את מה שהרגש רוצה וזה לא רציונאלי.
מעולמי הצר אני מאוד אוהב את הנס-לי
ועדיין אני מביט על הנשים אחרות עם מנוע גדול יותר
חיי הנישואין מבעסים משהו.
ה-NC הוא לא אופנוע זול לקניה. התקציב שלי מאפשר NC בן 5 שכבר נסע עשרות אלפי קילומטרים (סביר להניח שבאיזור ה-60).
זה כבר אופנוע ממש לא חדש. אז לקנות גם ישן וגם מעפן? אין בזה היגיון. לקנות חדש? גם בזה אין היגיון, כי באחזקה עצמאית הפער בעלויות בין NC ל-MT-07 טרייסר זניח, והשני הוא כל-כך אופנוע טוב יותר.
אבל יש משהו שבו אתה ממש צודק. לא רוצה למכור את הדוקאטי כדי לקנות איזה צ'יקמוק. לא בא לי על התהליך.
מצד שני, ככבר לא מתאים לי לבלות לעיתים תכופות בסדנה, כשאני מלטף את האופנוע, מסדר בלאים ומזמין חלקים לבלאים שצפויים לבוא.
עברתי כבר את התהליך הזה פעם אחת, כשמכרתי את ה-159 וקניתי פיאט 500L צעירה ממנה ב-8 שנים.
תאמין לי, שלקח לי הרבה זמן לאסוף את כל הרסיסים של הלב שלי בחזרה... אבל בדיעבד, אחרי שנה וחצי - אני יודע להגיד שזאת הייתה החלטה נכונה, וחבל שלא עשיתי את זה מוקדם יותר. אז עכשיו צריך לעבור את אותו התהליך עם האופנוע.
הנה, מצאתי. זוכר? נמכרה בסוף ב-22... 2000 שקל מעל המחירון.
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...95%D7%A6%D7%94
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 26-11-2019 בשעה 15:56.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
XJ6 דור חדש עם פירינג ומשקף, אפשר לשים ארגז/מזוודות. אהבתי אותו, הוא ממש אמין וכיפי.
Tracer 900
מישהו אמר סוזוקי ויסטורם 250?
(אמרת בלי הונדה)
רכבת? ניסית? או שאתה זורק את דעתך החשובה מאוד, אבל הלא-מבוססת?
התייחסתי לזה כבר בשרשור. רכבתי (בהרכבה) על Z300. הוא בהחלט שייט 125-130 בכביש המהיר, ואני מאמין שאחרי רבע מיליון קילומטר על מגוון אופנועים מכל הנפחים אני יודע להבדיל בין "שיוט" ל"קריעה".
יתרה מזאת, הסבא שלא, הלא הוא ה-GPX250 המיטולוגי, שייט 120 ללא בעיה מיוחדת (וסגר מעל 160). זה גם לא הפריע לו להחזיק קילומטרים רבים לפני שהיה צריך לשפץ מנוע - מעל 100 אלף בשימוש סביר.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני רכבתי על הנינג'ה 250 ועל הורסיס 300 והם כמעט זהים לצערי.
שניהם משייטים על 100-110 - הורסיס יותר רועש אבל יותר נוח.
אני ירדתי לגמרי ממנו כי הוא לא מהיר וכיף כמו הנינג'ה ולא נוח לשיוט במהירות סבירה. מן אופנוע לא כאן ולא שם.
כל הקטע של הנינג'ה 250 הוא שאף על פי כך שהוא חלש, הוא קטן וקל ונחמד לרכב עליו ל15-20 דקות בינעירוני.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
Fazer 800
גילוי נאות: מוכר כזה![]()