V-STROM 650, עונה פחות או יותר על כל הבקשות שלך
הרחק מחוץ לתקציב שהוגדר. על ויסטרום במצב שאני מוכן לשקול (2014 לכל הפחות, 40 אלף ק"מ לכל היותר) מבקשים קרוב ל-40.
אומנם רשמת לא הונדה אבל הnc750x עונה על ההגדרות שלך כמו כפפה ליד.

כמובן שהוא משעמם אבל פשוט בול למה שהגדרת.
לשלם 30K על NC750 שנת 2014-5? בשביל מה, אם אפשר ב-31K לרכוש ורסיס 300 חדש מהניילון, שהוא גם אופנוע טוב יותר בעיניי?
סלח לי, אני בטוח שגם הונדות לא משתבחות עם השנים. למרות שיש כאלה שיחלקו עלי. חוץ מזה, ה-NC מגעיל אותי.

להתרשמותי מיד2, נראה לי שהקו הנכון מבחינת עלות \ תועלת \ נזלת עובר באזור ה-40.
מתחת יש כלים טובים שעברו יותר מדי ק"מ ומוסכים שונים.
כאמור, ורסיס 300 חדש עולה עכשיו 31 (מחיר מבצע). 40 זה אם אני שם עליו את כל התוספות במחירי מטרו.
אני לא רואה סיבה לעשות את זה, ומעדיף לרכוש ב-25 אופנוע בן שנתיים, שמישהו כבר השכיב עליו את הכסף הזה.

אם תצליח למתוח טיפה את התקציב,
מה שהוא אמר.
אם אתחיל למתוח את התקציב, מהר מאוד אמצא את עצמי על מולטי 950 שנת 2017. לא אופציה.