ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
המנועים האלה מאוד אמינים.
אני אישית לא הרגשתי שהמנוע "צורח" ב-Z ב-9K (שזה בערך 125 קמ"ש). הוא מסתובב מהר - וזהו.
מזכיר מאוד את סבא שלו, ה-GPX. היה לי לא מעט ניסיון איתם, ודווקא המנועים החזיקו לא רע יחסית לנפח. הקרבורטורים ומערכת החשמל היו הבעיה העיקרית (ואני מדבר על אופנועים בני 20, שהשעון שלהם נמצא מזמן בסיבוב השני).



כרגע, באופן זמני, אני מתנייד על MT-09 של חבר. רשמים יעלו בהמשך בשרשור נפרד, אם מצב-הרוח החופר לא יחלוף.
הטנק האחרון יצא 1/20 עגול. מצד אחד, יש הרבה רוכבי MT שיגידו שזה נתון מדהים. מצד שני, אני ציפיתי ליותר ממנוע מקורר נוזל שעונה לתקן יורו-שקר עדכני.
סגנון הרכיבה - 50% כביש מהיר על 130-140 עם עליות קלות מעל בעקיפות, 50% שוליים ותנועה עמוסה - על טווח של 60-110 קמ"ש.
כנהוג אצלי, השאיפה היא לרכב על מצב גז קבוע, פתיחות עדינות מאוד, מינימום ברקסים.
לי יש דווקא הרגשה שמקוררי האוויר צורכים פחות דלק