בגלל זה רשמתי שמדובר בתוצרת סינטלקית לא לגמרי ברורה אבל אם אתה קונה כזה עם קילומטראז' נמוך ועוד כמה חודשים של אחריות, ההגעה ל100,000 ק"מ תהיה רחוקה יחסית ואם תקנה איזה טרייסר 700 שמתקרב לתקציב שלך אז הההגעה ל100,000 ק"מ אולי תהיה בלי בלת"מים אבל היא תגיע מהר מאוד.
צריך גם לשים את הקטע הסיני בפרופורציה. האופנועים האלה נמכרים כמה שנים בכל העולם והם נחשבים בסדר גמור. בימים שבהם ב.מ.וו מייצרת מנועים בסין, ק.ט.מ מעבירה את הייצור של ה790 לסין (אחרי שהקטנים יותר מגיעים מהודו) ולא מעט אופנועים "יפניים" מיוצרים בתאילנד, אני לא בטוח שיש מקום לפסילה גורפת.
כמובן שהפתרון היותר הגיוני הוא להוריד את הוטו מהונדה. אני מבין (ומכיר) את האנטי שיש לך אליהם אבל הוא לא מוצדק והדרישות שלך תפורות ל"DNA" של הונדה.