אפשר גם זירו, זול יותר בתחזוקה ודלק.
אפשר גם זירו, זול יותר בתחזוקה ודלק.
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011
חבר שעבר השבוע מדו"ש הגיע עם קוואסקי Z1000 מודל 2010 לביקור.
אלה הכלים שאני הכי אוהב, מתחבר אליהם. יעני ספורט-טורינג.
האופנוע נראה כמעט חדש. התיישבתי ומיד התלהבתי. הרגשתי בבית עוד לפני שהעברתי לשני, קטע.
יש כוח ויש גמישות. הילוך שישי מתפקד ממהירות של 80 קמ"ש.
המנוע לא מרגיש בנוח עם שיוט ואולי זה עניין של מוד אבל לא יכלתי להפסיק להאיץ.
מרגיש קל משקל וקל להיגוי. תנוחת ישיבה נוחה. מגן רוח מתכוון בקלות.
כזה אסור לי לקנות אבל מה שהאופנוע הזה נותן ועוד ב- 30 אש"ח...וואו. פשוט וואו.
זה אופנוע נייקד, איזה מיגון רוח אתה מצפה שיהיה לו? במקרה הטוב יש לו איזה משקפון קטן..
יש לך את הsx אם אתה רוצה את אותו אופנוע (בערך, ברוב השנים מנוע\ברקסים\בולם קדמי אותו דבר, רוב השאר שונה) עם מיגון רוח נורמלי.
יש שני סוגים של שירשורי יעוץ ברשת. יש את אלו שמגדירים צרכים ופתוחים לשמוע הצעות ודגמים.
ויש את אלו שבעצם כבר סיימו את התהליך. משתפים אותנו בדיעבד ורק מחפשים חיזוק חיובי להחלטה שלהם.
נראה לי לאחר קריאה ארוכה שאנחנו במקרה השני.
אז תתחדש , ה ורסיס 300 בהחלט אופנוע טוב.
Sent from...
Tracer 700 מתאים ב 90% לצרכים
שלך כפי שתיארת.על ה 10%
הנותרים (להיות חלק מעדר)תצתרך להתפשר.
באמת שאייני מבין מה הטעם שלך להשתנמך ל וורסיס 300 ודומיו. יש לך ידי זהב ואתה יודע לטפל באיטלקיה וגם ככה כבר אכלת אותה עם ירידת הערך.תישאר איתה ותמשיך להנות.
אני אתן לך את הדעה האישית שלי, ואחריזה את המסקנה.
אני אישית לא חושב שאופנוע 300 סמ"ק יתאים לצרכיך, נפח קטן מידי לנסועה היומיומית וירידה גדולה מידי בהספק של הכלי. אני חושב שלארץ הנפח האידאלי נע בין 500-1000 סמ"ק שיתאים להתנהלות יומיומית (גם בנסועה גבוהה יחסית) מחד ולטיולים פעם באף פעם.
דבר נוסף ספציפית לגבי הוורסיס, מדובר בדגם חדש יחסית, שנה-שנתיים על הכביש, שממש לא מין הנמנע שקוואסקי יוציאו לגימלאות בקרוב (לאור ה z400). מהצד השני הונדה 500 (או כל 500 חדיש אחר לצורך העניין) הוא דגם וותיק, מעט חזק יותר ועובד בסל''ד נמוך יותר בשיוט, שאין סיכוי נראה לעין שיוחלף בנפח אחר. אם אני זוכר נכון, יצא לך קצת לרכוב על שלושת ההונדות בנפח הזה כך שאתה יודע בדיוק מה אתה מקבל. הבנלי הוא גם אופציה טובה לדעתי.
הדבר הכי מומלץ לך ספציפית יהיה לשמור על האיטלקיה, אבל אם כל בלת''מ אומר להשבית אותה למעל שבוע, זה מאבד את התועלת. אחרת, הייתי במקומך הולך על 500.
משזה נאמר, בשורה התחתונה אני מסכים עם מה שנכתב כמה תגובות למעלה, נשמע שהחלטת כבר על הוורסיס 300, אז תתחדש!
רכבתי היום בעל כורחי על CBR 500 במסגרת 1+1 בבדיקת האפריקה טווין, מיותר לציין שירידה מנפח גדול
לדבר הפצפון הזה פשוט עושה עוול לשני הצדדים, מצערת הגז לא ירדה ממצב הסופי שלה בעוד המהירות
ותחושת המשיכה נשארה אי שם בסוכנות, ועל מנת לזכות במעט פאן המנוע חי לו אי שם בקצה האדום של הסל"ד.
לא בריא, לא מהנה, לא...
מעולם לא הייתי איטי יותר בנס הרים.
מוגש כחומר למחשבה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!