מי מתנדב להכין רשימה של אופנועים שניתן לרכוש ב92 אלף ש"ח?
יותר כוח, התנהגות טובה יותר, אבזור משודרג, ועיצוב מחודש ומחודד: רכבנו על הימאהה טימקס 560 - הדור החמישי (או השביעי...) של הטימקס האייקוני שחוגג את שנתו ה-20; השקה עולמית.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...%a7%d7%a1-560/
![]()
מי מתנדב להכין רשימה של אופנועים שניתן לרכוש ב92 אלף ש"ח?
mt-07
נכון שלא רלוונטי
אבל סתם משעשע אותי טימקס אל מול mt-10
mt-07
לא יאמן שמישהו מוכן לשלם 92 אלף על טוסטוס מגודל עם אותו הספק כמו העז העתיקה שלי שעלתה לי 80 אלף פחות, ואגב יכולה לתת בראש לאותו טוסטוס מגודל. (ביושר הרוויחה את הכינוי "קוטלת הטימקסים")
יש תחושה שכל מי שקוטל פה את הטימקס והמחיר מתמקד בטפל.
כן, יש אופנועים שעולים פחות ויש אופנועים שעולים יותר. יש אופנועים יותר מהירים בפחות כסף. נו, אז?
זה הפרמטר לדירוג הכלי? מי יכול לפתוח מהר יותר?
יש כאלה שתמיד יעדיפו אופנוע על כל חסרונותיו. יש כאלה שתמיד יעדיפו קטנוע או גדלנוע על כל חסרונותיו ויתרונותיו.
זה שכל מה שמעניין אותך זה מי יותר מהיר וחזק לא אומר שזה מה שמעניין את מי שרוצה כלי נוח יותר, נמוך יותר, עם תא אכסון ובלי הילוכים.
אני לא מצדד באף צד. בהנתן הסכום והצורך לבחור בו כלי- סביר שאלך על אופנוע אבל בהחלט מבין את מי שיבחר בגדלנוע מפנק.
אישית- אם היה לי כסף מיותר לא הייתי מתנגד לאחד כזה. ולמי שלא רכב על דבר כזה- מדובר בחוויה.
חבל שיצא לו שם שמתחבר לערסים ועבריינים, זו מכונה משובחת.
צחוקים בצד.
שאתה מקבל הרבה פחות "כלי" (אופנוע או קטנוע) בכסף שלך אז התמחור בעיניי בעייתי.
האם טימקס הוא כל כך נוח ומפנק ששווה לשפוך עליו 90 אלף ₪?
שבמחיר הזה אתה יכול לקנות מגוון רחב של כלים, טובים יותר, חזקים יותר, חלקם גם מפנקים יותר ואפילו להישאר עם עודף ביד בחלק מהמקרים?
אבל טימקס הוא כמו אייפון, מוצר נחות (לא בקטע רע, בקטע אובייקטיבי) ממוצרים אחרים שיש בשוק אבל יש לו "קהל מעריצים" שירכוש אותו בלי קשר.
כן, כנראה שהוא מספיק נוח ומפנק ששווה לשפוך עליו 90 אלף ש"ח. אנחנו חיים באותה מדינה? כי במדינה שאני חי בה יש לכולם מכוניות חדשות, כל זב חוטם שבא לו נכנס לסוכנות ויוצא עם ג׳יפון חדש שעולה הרבה יותר מ90 אלף. אם בעסקאות מימון ואם בכסף שיש לו (כן- יש אנשים עם כסף. 90 אלף זה לא מספר מפחיד לכל אחד).
עכשיו נעבור לזה שאתה מקבל "פחות כלי". תוכל להסביר ולהרחיב? תוכל לתת דוגמאות? תוכל לכתוב לפי איזה מדד מדורג הכלי?
כמו שכתבת על האייפון- אני איתך בקטע הזה אבל יש מי שאייפון זה מה שנוח לו, מה שטוב לו. יש כאלה שאוהבים את אפל. ואם היית גר בצפון אמריקה יש מצב שהיית מבין את אותם מוזרים שמסתובבים עם אייפון ויש להם שירות מעולה וחנות אפליקציות זמינה ורחבה בחינם (בישראל, להתקין משהו עם אפל צריך כסף ותואר, בצפון אמריקה לא). אז זה שמשהו לא מתאים לך לא אומר שהוא לא יושב כמו כפפה ליד מבחינת צורך ומחיר למישהו אחר.
ואני אחכה ברשותך לתשובה על הדירוג של הכלי.
כל פעם אותו דיון. זה לא אופנוע לסופ"ש, זה כלי תחבורה שמביא אותך מנקודה A ל-B בכיף.
תן לי עוד כלי עם מקום אחסון, cruise control, keyless ignition, בקרת החלקה, ABS, מושבים וגריפים מתחממים, שלא מתחמם בעיר, נוח בזוג ונראה טוב, בפחות מ100 אלף.
מה יש לך לעשות בפקקים של איילון עם MT10? שבת בקיץ בתל אביב הפקוקה עם 4 בשורה? בהצלחה עם זה.
ממש לא, מתחת לפלסטיק מסתתרים שילדה, מתלים, בולמים שלא נופלים מאופנוע ממוצע פלוס, הTMAX הוא יותר אופנוע מקטנוע לכן ההצלחה שלו יש מי שרואה בשילוב הזה נוסחה מנצחת.
היה לי בורגמן 400 שנפל בכל פרמטר מהTMAX אבל ביחד עם אישתי עשינו טיולים בסופי שבוע ונהנו מאד, לא הרגיש לרגע שזה לא מיועד לזה, האמת באותה תקופה הרגיש לי הונדה גולדווינג לעניים
אביעד, ברשותך. אני חייב להעיר משהו על כל מבחני הטימקסים שלכם מהשנים האחרונות.
בכולם אתם מציינים את איכות החומרים ההרכבה וכו... בהשוואתי לפני כמה שנים בינו לבין הc600, כתבתם שהתאים של הבמוו הם באיכות נמוכה ושל הטימקס מצוינים.
ובכן.
בשלושה דורות הקודמים של הטימקס (לא כולל זה שעליו אנחנו דנים), תאי האחסון, ומנגנון פתיחת המושב הם לא פחות מבזיון!
הבוכנה לא מחזיקה את הכיסא אחרי כמה חודשים, צרות במנגנון הנעילה של הכסא, תאי האחסון או לא נסגרים כמו שצריך, או פשוט נשברים. בחלק מהדגמים (שניים אחורה) גם בלתי אפשרי להוציא/להכניס דברים בנוחות בלי לעשות אקרובטיקה עם הכידון.
קחו את זה לתשומת לבכם בדגם הבא של הטימקס.
למען הגילוי הנאות, יש לי במצטבר עשרות רבות של אלפי ק"מ על שלושת הדגמים שקדמו לנוכחי, ועל הc600.
אני בהחלט חושב שזהו כלי שנותן הרבה יותר מסך הנתונים על הנייר, אבל המחיר הגבוה עדיין אינו מוצדק (עניין של ביקוש ומיתוג כנראה).
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 27-11-2019 בשעה 15:29.