עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: רכיבה ראשונה: ימאהה טימקס 560

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    רכיבה ראשונה: ימאהה טימקס 560

    יותר כוח, התנהגות טובה יותר, אבזור משודרג, ועיצוב מחודש ומחודד: רכבנו על הימאהה טימקס 560 - הדור החמישי (או השביעי...) של הטימקס האייקוני שחוגג את שנתו ה-20; השקה עולמית.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...%a7%d7%a1-560/


  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    133
    מי מתנדב להכין רשימה של אופנועים שניתן לרכוש ב92 אלף ש"ח?
    mt-07

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסו צפיה בהודעה
    מי מתנדב להכין רשימה של אופנועים שניתן לרכוש ב92 אלף ש"ח?
    לא רלוונטי לקהל הזה גם אם יעלה 120K
    Tracer 900

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    133
    נכון שלא רלוונטי

    אבל סתם משעשע אותי טימקס אל מול mt-10
    mt-07

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסו צפיה בהודעה
    נכון שלא רלוונטי

    אבל סתם משעשע אותי טימקס אל מול mt-10
    איפה שמים את האקדח בmt-10?

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לא יאמן שמישהו מוכן לשלם 92 אלף על טוסטוס מגודל עם אותו הספק כמו העז העתיקה שלי שעלתה לי 80 אלף פחות, ואגב יכולה לתת בראש לאותו טוסטוס מגודל. (ביושר הרוויחה את הכינוי "קוטלת הטימקסים")

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לא יאמן שמישהו מוכן לשלם 92 אלף על טוסטוס מגודל עם אותו הספק כמו העז העתיקה שלי שעלתה לי 80 אלף פחות, ואגב יכולה לתת בראש לאותו טוסטוס מגודל. (ביושר הרוויחה את הכינוי "קוטלת הטימקסים")
    אם בקרת משיכה וגיר אוטומטי עז נשארת מאחורה, שאתה עושה פתיחות ברמזור תדאג שהצד השני יודע את זה.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם בקרת משיכה וגיר אוטומטי עז נשארת מאחורה, שאתה עושה פתיחות ברמזור תדאג שהצד השני יודע את זה.
    הצד השני יודע.
    טימקס סטוק - ראש בראש. אחד עם וריאטור ושפצורים כנראה יהיה זריז יותר. אני בכל אופן משתדל להמנע מהסל"ד הזה בשביל לשמור על הזקנה בחיים ליד הבאה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    יש תחושה שכל מי שקוטל פה את הטימקס והמחיר מתמקד בטפל.
    כן, יש אופנועים שעולים פחות ויש אופנועים שעולים יותר. יש אופנועים יותר מהירים בפחות כסף. נו, אז?
    זה הפרמטר לדירוג הכלי? מי יכול לפתוח מהר יותר?

    יש כאלה שתמיד יעדיפו אופנוע על כל חסרונותיו. יש כאלה שתמיד יעדיפו קטנוע או גדלנוע על כל חסרונותיו ויתרונותיו.

    זה שכל מה שמעניין אותך זה מי יותר מהיר וחזק לא אומר שזה מה שמעניין את מי שרוצה כלי נוח יותר, נמוך יותר, עם תא אכסון ובלי הילוכים.

    אני לא מצדד באף צד. בהנתן הסכום והצורך לבחור בו כלי- סביר שאלך על אופנוע אבל בהחלט מבין את מי שיבחר בגדלנוע מפנק.
    אישית- אם היה לי כסף מיותר לא הייתי מתנגד לאחד כזה. ולמי שלא רכב על דבר כזה- מדובר בחוויה.
    חבל שיצא לו שם שמתחבר לערסים ועבריינים, זו מכונה משובחת.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    יש תחושה שכל מי שקוטל פה את הטימקס והמחיר מתמקד בטפל.
    כן, יש אופנועים שעולים פחות ויש אופנועים שעולים יותר. יש אופנועים יותר מהירים בפחות כסף. נו, אז?
    זה הפרמטר לדירוג הכלי? מי יכול לפתוח מהר יותר?

    יש כאלה שתמיד יעדיפו אופנוע על כל חסרונותיו. יש כאלה שתמיד יעדיפו קטנוע או גדלנוע על כל חסרונותיו ויתרונותיו.

    זה שכל מה שמעניין אותך זה מי יותר מהיר וחזק לא אומר שזה מה שמעניין את מי שרוצה כלי נוח יותר, נמוך יותר, עם תא אכסון ובלי הילוכים.

    אני לא מצדד באף צד. בהנתן הסכום והצורך לבחור בו כלי- סביר שאלך על אופנוע אבל בהחלט מבין את מי שיבחר בגדלנוע מפנק.
    אישית- אם היה לי כסף מיותר לא הייתי מתנגד לאחד כזה. ולמי שלא רכב על דבר כזה- מדובר בחוויה.
    חבל שיצא לו שם שמתחבר לערסים ועבריינים, זו מכונה משובחת.
    צחוקים בצד.
    שאתה מקבל הרבה פחות "כלי" (אופנוע או קטנוע) בכסף שלך אז התמחור בעיניי בעייתי.
    האם טימקס הוא כל כך נוח ומפנק ששווה לשפוך עליו 90 אלף ₪?
    שבמחיר הזה אתה יכול לקנות מגוון רחב של כלים, טובים יותר, חזקים יותר, חלקם גם מפנקים יותר ואפילו להישאר עם עודף ביד בחלק מהמקרים?
    אבל טימקס הוא כמו אייפון, מוצר נחות (לא בקטע רע, בקטע אובייקטיבי) ממוצרים אחרים שיש בשוק אבל יש לו "קהל מעריצים" שירכוש אותו בלי קשר.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    כן, כנראה שהוא מספיק נוח ומפנק ששווה לשפוך עליו 90 אלף ש"ח. אנחנו חיים באותה מדינה? כי במדינה שאני חי בה יש לכולם מכוניות חדשות, כל זב חוטם שבא לו נכנס לסוכנות ויוצא עם ג׳יפון חדש שעולה הרבה יותר מ90 אלף. אם בעסקאות מימון ואם בכסף שיש לו (כן- יש אנשים עם כסף. 90 אלף זה לא מספר מפחיד לכל אחד).

    עכשיו נעבור לזה שאתה מקבל "פחות כלי". תוכל להסביר ולהרחיב? תוכל לתת דוגמאות? תוכל לכתוב לפי איזה מדד מדורג הכלי?
    כמו שכתבת על האייפון- אני איתך בקטע הזה אבל יש מי שאייפון זה מה שנוח לו, מה שטוב לו. יש כאלה שאוהבים את אפל. ואם היית גר בצפון אמריקה יש מצב שהיית מבין את אותם מוזרים שמסתובבים עם אייפון ויש להם שירות מעולה וחנות אפליקציות זמינה ורחבה בחינם (בישראל, להתקין משהו עם אפל צריך כסף ותואר, בצפון אמריקה לא). אז זה שמשהו לא מתאים לך לא אומר שהוא לא יושב כמו כפפה ליד מבחינת צורך ומחיר למישהו אחר.

    ואני אחכה ברשותך לתשובה על הדירוג של הכלי.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    כל פעם אותו דיון. זה לא אופנוע לסופ"ש, זה כלי תחבורה שמביא אותך מנקודה A ל-B בכיף.
    תן לי עוד כלי עם מקום אחסון, cruise control, keyless ignition, בקרת החלקה, ABS, מושבים וגריפים מתחממים, שלא מתחמם בעיר, נוח בזוג ונראה טוב, בפחות מ100 אלף.
    מה יש לך לעשות בפקקים של איילון עם MT10? שבת בקיץ בתל אביב הפקוקה עם 4 בשורה? בהצלחה עם זה.

  13. #13
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    כל פעם אותו דיון. זה לא אופנוע לסופ"ש, זה כלי תחבורה שמביא אותך מנקודה A ל-B בכיף.
    תן לי עוד כלי עם מקום אחסון, cruise control, keyless ignition, בקרת החלקה, ABS, מושבים וגריפים מתחממים, שלא מתחמם בעיר, נוח בזוג ונראה טוב, בפחות מ100 אלף.
    מה יש לך לעשות בפקקים של איילון עם MT10? שבת בקיץ בתל אביב הפקוקה עם 4 בשורה? בהצלחה עם זה.
    ומוסיף על כל זה: עם מכלולים איכותיים, ברמת חומרים וגימור סופר גבוהים ומוקפדים.

    טימקס זה כלי מושקע מאוד, עם מכלולים איכותיים, עם אלקטרוניקה ועם גימור ברמה גבוהה. המחיר בהתאם.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    כל פעם אותו דיון. זה לא אופנוע לסופ"ש, זה כלי תחבורה שמביא אותך מנקודה A ל-B בכיף.
    תן לי עוד כלי עם מקום אחסון, cruise control, keyless ignition, בקרת החלקה, ABS, מושבים וגריפים מתחממים, שלא מתחמם בעיר, נוח בזוג ונראה טוב, בפחות מ100 אלף.
    מה יש לך לעשות בפקקים של איילון עם MT10? שבת בקיץ בתל אביב הפקוקה עם 4 בשורה? בהצלחה עם זה.
    ממש לא, מתחת לפלסטיק מסתתרים שילדה, מתלים, בולמים שלא נופלים מאופנוע ממוצע פלוס, הTMAX הוא יותר אופנוע מקטנוע לכן ההצלחה שלו יש מי שרואה בשילוב הזה נוסחה מנצחת.
    היה לי בורגמן 400 שנפל בכל פרמטר מהTMAX אבל ביחד עם אישתי עשינו טיולים בסופי שבוע ונהנו מאד, לא הרגיש לרגע שזה לא מיועד לזה, האמת באותה תקופה הרגיש לי הונדה גולדווינג לעניים

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    ומוסיף על כל זה: עם מכלולים איכותיים, ברמת חומרים וגימור סופר גבוהים ומוקפדים.

    טימקס זה כלי מושקע מאוד, עם מכלולים איכותיים, עם אלקטרוניקה ועם גימור ברמה גבוהה. המחיר בהתאם.
    אביעד, ברשותך. אני חייב להעיר משהו על כל מבחני הטימקסים שלכם מהשנים האחרונות.

    בכולם אתם מציינים את איכות החומרים ההרכבה וכו... בהשוואתי לפני כמה שנים בינו לבין הc600, כתבתם שהתאים של הבמוו הם באיכות נמוכה ושל הטימקס מצוינים.
    ובכן.
    בשלושה דורות הקודמים של הטימקס (לא כולל זה שעליו אנחנו דנים), תאי האחסון, ומנגנון פתיחת המושב הם לא פחות מבזיון!
    הבוכנה לא מחזיקה את הכיסא אחרי כמה חודשים, צרות במנגנון הנעילה של הכסא, תאי האחסון או לא נסגרים כמו שצריך, או פשוט נשברים. בחלק מהדגמים (שניים אחורה) גם בלתי אפשרי להוציא/להכניס דברים בנוחות בלי לעשות אקרובטיקה עם הכידון.

    קחו את זה לתשומת לבכם בדגם הבא של הטימקס.
    למען הגילוי הנאות, יש לי במצטבר עשרות רבות של אלפי ק"מ על שלושת הדגמים שקדמו לנוכחי, ועל הc600.
    אני בהחלט חושב שזהו כלי שנותן הרבה יותר מסך הנתונים על הנייר, אבל המחיר הגבוה עדיין אינו מוצדק (עניין של ביקוש ומיתוג כנראה).
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 27-11-2019 בשעה 15:29.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ימאהה טרייסר 700
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-10-2017, 04:11
  2. רכיבה ראשונה: ימאהה איקסמקס 300
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 20:39
  3. רכיבה ראשונה: ימאהה איקסמקס 400 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-08-2017, 20:24
  4. רכיבה ראשונה: ימאהה טימקס 530 דור 4
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-03-2017, 20:12
  5. רכיבה ראשונה: ימאהה MT-10
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 23:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO