אכן פה
האופנוע לא נסע כזה הרבה אצל הבעלים החדשה. נקנה עם 56 אלף ק"מ, נמכר עם משהו כמו 68-69 אחרי כמה שנים.
מבחינת מנוע, הוא עדיין היה במצב טוב (ללא ירידה משמעותית בקומפרסיה או אכילת שמן משמעותית). זה כנראה משום שהאופנוע נרכב רגוע, ולא ראה מהירויות צפונה מ-120 על השעון.
עם זאת, זה לא אופנוע שמזדקן יפה, והוא הצריך תיקונים לא מעטים.
בולם אחורי הוחלף מיד לאחר הקניה (נזל). איתו הוחלפו גם המיסבים בלינק.
מיסבי היגוי הוחלפו.
סלסלת קלאץ' נסדקה בכ-60 אלף ק"מ ודרשה החלפה.
בתי מתגים תפקדו גרוע עקב בלאי, ודרשו ניקוי מגעים או החלפה.
הקאליפר האחורי נטה להיתפס עקב עמידה.
בטח היו עוד דברים שאני לא זוכר. ומה שהכי גרוע - חווית הרכיבה על האופנוע הייתה כמו קטנוע עם הילוכים - התנהגות הכביש שלו די גרועה, ומגיעים למגבלות המתלים מאוד מהר.
אפשר להתחיל עם יוסאנג ואפילו להינות ממנו, אבל יש בכך טעם רק אם יש לך ידיים טובות, ואתה רוכש אופנוע שמור במחיר רצפה. בכל מקרה אחר עדיף להשקיע עוד קצת בקניה ולרכוש דגם מוצלח יותר.
חיפוש קצר - והופ, מצאתי. אך, הנוסטלגיה...
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...D7%A0%D7%AA-08




ציטוט ההודעה בתגובה