כמו שאמרת, בכל חברות הביטוח שבדקתי היו שני מסלולים לביטוח מקיף: מסלול שדורש קשירה (שרשרת ומנעול דיסק בחניה מעל שעתיים בלילה) ומסלול שדורש שירות איתור (ללא דרישה לקשירה למיטב זכרוני). עבור המקרה הספציפי שלי ההבדל במחיר בין המסלולים לא הצדיק מבחינתי את הצורך להתקשרות עם איתורן. יתרה מזאת, אני אוהב את האופנוע שלי ולכן אני מחמיר הרבה מעבר לדרישות הביטוח בכך שהכלי שלי נקשר תמיד עם שרשרת לעיגון יצוק, מנעול דיסק וכיסוי, וחונה בשגרה במקומות שמאפשרים קשר עין ישיר או מצולם. יחד עם זאת, האהבה שלי אל האופנוע היא כאשר הוא במצב תקין לנסיעה ולא כערימת ברזלים ופלסטיקה שחוזרת לאחר שהכלי נגנב ולכן שירות איתור לכלי נראה לי מיותר, כי ממש לא הייתי רוצה לקבל את האופנוע בחזרה אחרי שהגנב עשה בו את זממו. לצערי הרב, מניסיון אישי שלי ושל אחותי, השבת כלי גנוב למצב רכיבה יכולה להיות סיוט מתמשך של כיבוי שרפות מהותיות שגורר בור עמוק בכיס. זאת הסיבה העיקרית לכך שאני אישית (ושוב אני, במקרה הספציפי שלי, ולא בהמלצה לאחרים, בטח שלא בשליפת ''עובדות'' מהמותן תוך ביטול כל דעה אחרת) מוותר על שירותי איתור למיניהם, טובים יותר או פחות, כאשר אני ממגן את האופנוע שלי.
אני מעדיף לשרוף 10 דקות לפני ואחרי כל נסיעה כדי 'לשכנע' גנב פוטנציאלי להעדיף את הכלי שעומד לידי ולא את זה שלי, על פני שירות שיסתמך על מספרי סטטיסטיקה מתובלים באינטרסים ויחזיר לי ערימת ברזלים ויאמר לי שערך הכלי לא ירד מתחת ל 50% (או אפילו 20%) ואני יכול להמשיך לרכוב עליו עד המלחמה הגדולה.



					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה