ציטוט נכתב במקור על ידי Danny צפיה בהודעה
שושני . אם אתה מתיחס לדגם gt אז זו
בחירה לא קלה מול ה bmw 900 xr .
עברתי על הדגמים המוצעים לשנת 2020 ועל השינויים שקיבלו, כיוון שיש דגמים שכבר רצים כמה שנים בחו"ל
הארסנל של הכלים נראה טוב והמרשים ביותר אלו התוספות שהאופנועים מגיעים איתם, החל בבלמים (ברמבו)
ועד הבולמים שמציעים את הקצה העליון של מיטב התוצרת, בעצם מקבלים חבילה מרשימה במעטפת ומנועים
מוכחים תוצרת אירופאית שמיישרת בשנים האחרונות קו בנושא האמינות.

אם ניקח בחשבון שלבימר היו מעט מתחרים עד עתה, נכון לנקודת הזמן הזו ניתן להצביע על כמה וכמה כלים
מרשימים שצצו לתוך התחרות (האסקי הגדול, הכתום, דוקאטי, גם הגוצי מותח איברים) וקפצו לבריכת האדוונצ'ר.
מי שמחפש כלים אחרים מעבר ליפנים/קוראנים/סיניים/הודים מוצא לפתע הרבה מאד ידידים.

הכל מתחיל ונגמר במחיר הכלי ובמלחמה על דעת הקהל שרובו ככולו שבוי באיזו שהיא קונספציה.
במחיר נוח יש היום המון דגמי שמדגדגים את בלוטת החשק, אני צופה שהקהל השבוי של הבימר יתבצר בעמדתו
אבל הכרסום והמעבר בין הכלים האירופאים יבוא על חשבון היפנים כיוון שהמזרחיים נהנים בינתיים מתג מחיר נמוך
משמעותית לכן מיצוב המחיר נמוך או קרוב למחיר היפניים יגרום לנדידה לאלה שמחפשים משהו אחר ולא מפחדים
לנסות דרכים חדשות.

חבילת האבזרים המרשימה, המראה האיכותי ומנועים אמינים בתוספת מחיר אטרקטיבי מעידים על שחקן חדש
חזק בשכונה.

פלח האדוונצ'ר מתמלא על חשבון דגמי הספורט היפר ספורט ונישות קטנות אחרות כי מדובר בקטגוריה הגיונית
ושימושית, לאחר המעבר הראשוני של הרוכבים האלה תתחיל הנדידה הפנימית בין הרוכבים שיחפשו את הדיוק
והתאמה בתוך הקבוצה ואופנועים שיתנו תמורה למחיר טובה יותר ירוויחו בגדול.