בוקר טוב אנשים טובים,

הכנסתי היום בבוקר את האופנוע לטיפול 10,000. האופנוע עומד על 10,645 ק"מ והטיפול האחרון היה טיפול הרצה ב-1,000 ק"מ.

זה האופנוע הראשון שלי ובאמת שאין לי מושג 'מי נגד מי' והייתי שמח לשמוע קצת מבעלי הניסיון בפורום.

אז ככה:

מה עושים בטיפול כזה בדרך בכלל ב-mt-07?

המכונאי מאוד מוכר ואמין באיזור, אבל משהו בו מרגיש לי לא מאה אחוז ובגלל זה אני שואל. לפחות ככה אני אדע אם להתרחק מהבחור או לא. הוא עובד לפי ספר רכב והמלצות היבואן (מטרו מוטור). הוא טען שעל פיהם לא מחליפים בטיפול הזה פלאגים ולא מחליפים פילטר שמן אבל בגלל שזה טיפול גדול והוא מפרק את כל האופנוע זה יהיה חבל לא להוסיף ולכלול גם את הדברים האלה בטיפול למען הסר ספק. עכשיו אנחנו מדברים על תוספת של כמה מאות שקלים, נגיד באיזור ה-300 ש"ח. זה לא סוף העולם, אבל כשאתה חי בישראל כל שקל חשוב ובכללי זה לא נעים לדעת שמחרטטים אותך כי אתה לא מבין ואתה זורק כסף לפח. הוא גם אמר שכדאי לבדוק את הצמיגים ולראות אם הגיע הזמן להחליף או לא, מה שכבר באמת גדול עלי מבחינה כלכלית כרגע. מה גם שעשיתי פחות מ-11,000 ק"מ בתשעה חודשים ואני כמעט לא יוצא לטיולים, בעיקר נסיעות שגרתיות. מרגיש לי שזה קצת מיותר כרגע.

לפי איך שזה נשמע ממנו, במידה והוא מוסיף למה שכתוב בספר פילטר שמן ופלאגים אנחנו מדברים על איזור ה-1,300 ש"ח עלות סופית (לא כולל צמיגים).
זה מחיר לגיטימי?

אשמח לקבל פידבק בנושא.


המשך יום נעים לכולם,
דין.