עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: מה היתם בחורים?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    11

    מה היתם בחורים?

    חברים,

    מבקש עזרה, תעשו לי קצת סדר בראש.
    אני בן 46, 1.85/90. בעל רישיון A, בלי הרבה ותק.
    רוצה לקנות אופנוע, לטיולים בסופי שבוע.
    לא ספורט, לא מוטוקרוס, ולא כלי סיני
    תקציב - 30, לפני ביטוחים, ומיגון.

    מה כל אחד מכם, היה בחור?

    תודה רבה!!!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    טיולי כביש או שטח?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    11
    כביש, אולי טיפה שטח קל. להיכנס עם משפחה ליער/חורשה. לא יותר מזה.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    את הויסטרום 650 במצב הטוב ביותר שאני מוצא בתקציב

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    רק ביבי.

    אה והונדה NC750X

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Moshe_Sidi צפיה בהודעה
    חברים,

    מבקש עזרה, תעשו לי קצת סדר בראש.
    אני בן 46, 1.85/90. בעל רישיון A, בלי הרבה ותק.
    רוצה לקנות אופנוע, לטיולים בסופי שבוע.
    לא ספורט, לא מוטוקרוס, ולא כלי סיני
    תקציב - 30, לפני ביטוחים, ומיגון.

    מה כל אחד מכם, היה בחור?

    תודה רבה!!!
    הייתי במצב קצת דומה לשלך.
    קניתי בסוף הונדה NC750X. מאוד ידידותי, סלחני וכיפי.
    כן, למרות המוניטין השמרני אפשר בדרכים מפותלות ללחוץ ולקבל די הרבה. זה לא כלי שמתאהבים בו אבל הוא עושה הכל בלי למצמץ- כולל רכיבה בזוג, נסיעות ארוכות, עיר, פקקים וגם שבילים (עם צמיגי כביש). שיוט ב 130 בלי בעיה. תא המטען מקדימה זה דבר שממעיטים בערכו- מאוד שימושי. יש באזור ה -30 כלים טובים.
    אצלי היה שנה וחצי, 18,000 ק"מ בלי תקלות. אמינות זה טוב.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הייתי במצב קצת דומה לשלך.
    קניתי בסוף הונדה NC750X. מאוד ידידותי, סלחני וכיפי.
    כן, למרות המוניטין השמרני אפשר בדרכים מפותלות ללחוץ ולקבל די הרבה. זה לא כלי שמתאהבים בו אבל הוא עושה הכל בלי למצמץ- כולל רכיבה בזוג, נסיעות ארוכות, עיר, פקקים וגם שבילים (עם צמיגי כביש). שיוט ב 130 בלי בעיה. תא המטען מקדימה זה דבר שממעיטים בערכו- מאוד שימושי. יש באזור ה -30 כלים טובים.
    אצלי היה שנה וחצי, 18,000 ק"מ בלי תקלות. אמינות זה טוב.
    בול. מילה במילה.
    היה אצלי שנה ו10,000 ק"מ בלי תקלות. אופנוע מעולה.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אצלי קצת פחות משנה ו10000 קילומטר.
    כרגע ללא תקלות.
    ככלי ראשון או לחזרה לתחום הוא מצויין.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אצלי קצת פחות משנה ו10000 קילומטר.
    כרגע ללא תקלות.
    ככלי ראשון או לחזרה לתחום הוא מצויין.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
    או למי שאוהב חסכוניות ופרקטיות
    אבל לא רוצה רוצה להתפשר על קטנוע

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    את הויסטרום 650 במצב הטוב ביותר שאני מוצא בתקציב
    יש ויסטרום 2015 של השכן שיותר עומד מנוסע,אדום/שחור,שמור.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    93
    רק V-strom 650

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    4
    היי
    הייתי במצב דומה לפני 5 שנים, עשיתי נסיעות מבחן על הכלים שהחברים הציעו כאן, ועוד כמה..
    ההונדה NCX הרגיש נפלא, מאוזן מאוד יציב ונוסך ביטחון, אבל צפוף (אני גם 185 )
    הסוזוקי הרגיש נהדר וגם התאים לי למידות, בנוסף לזכותו יכולת שטח (קל) טובה יותר מה NC
    לבסוף בחרתי את הטנרה 700 שהתאים גם לגודל הפיסי וגם ליכולת שטח (שטח קל), החיסרון שלו זה הפשטות שבעיניי חלק יהווה יתרון.
    בהצלחה...

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    11
    טנרה יותר שטח, פחות כביש.
    אני מחפש הפוך.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    4
    חסר משמעות עבורך, בשלב הלימוד אתה כפי הנראה לא תנצל את היכולות של הכלי. לא בכביש ולא בשטח.
    ההחלטה בין הכלים שהוצעו לך כאן וכולם טובים, נמצאת באופי שלך כרוכב. אם תבחר להתחיל בזהירות צילינדר אחד עדיף על שתיים.
    אם אתה קצת יותר בטוח, אחד משעמם די מהר,
    גודל החישוקים- הויסטרום והטנרה בעלי חישוקים גדולים, בעיקר מלפנים ולכן אופי נהיגה שונה מההונדה.
    הם יביאו אותך למגבלות שלך כרוכב קצת לפני ההונדה, ובכל יאפשרו לך לגלות היכן אתה כרוכב.
    אופי- ההונדה מהונדס כאילו סטרילי מטעויות אבל גם משמחת חיים.
    הויסטרום עם חישוק קדמי גדול יותר, מרכז כובד גבוה יותר, מרגיש הרבה יותר שמח, גם אם על חשבון תחושת הביטחון. הוא גם הכבד ביותר.
    הטנרה, פראי יחסית לאחרים אפילו שהוא בנחיתות של כוח סוס ומומנט. מה שכן הוא יותר מרגש, לטעמי.
    הוא מבברץ, רועש, מוגבלות הכביש תלויות הצמיגים, צמיגים של 80:20 או אפילו פחות מאפשרים אחיזה נהדרת , בכביש.
    לסיכום, הונדה נהדר למתחילים, משעמם מהר, מרגיש כמו חשמלי
    טנרה חלש בהכל אבל אופי מפה עד טבריה
    ויסטרום מקום מצויין, לא טוב, באמצע.
    הצלחות..

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    28
    מעניין. ומה עם versus?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-11-2017, 17:13
  2. למה לא החזרתם את כל הכתבות מפורום משקיענים הישן
    על ידי RRR בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-03-2016, 14:45
  3. רעש של נקישות בזמן נתינת גז בגויי מקס 250 הישן
    על ידי Shahar695 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 21:20
  4. המלצה מה לקנות ?, רישיון 500 הישן
    על ידי shlomi בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-06-2015, 16:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO