ציטוט נכתב במקור על ידי samsam צפיה בהודעה
חסר משמעות עבורך, בשלב הלימוד אתה כפי הנראה לא תנצל את היכולות של הכלי. לא בכביש ולא בשטח.
ההחלטה בין הכלים שהוצעו לך כאן וכולם טובים, נמצאת באופי שלך כרוכב. אם תבחר להתחיל בזהירות צילינדר אחד עדיף על שתיים.
אם אתה קצת יותר בטוח, אחד משעמם די מהר,
גודל החישוקים- הויסטרום והטנרה בעלי חישוקים גדולים, בעיקר מלפנים ולכן אופי נהיגה שונה מההונדה.
הם יביאו אותך למגבלות שלך כרוכב קצת לפני ההונדה, ובכל יאפשרו לך לגלות היכן אתה כרוכב.
אופי- ההונדה מהונדס כאילו סטרילי מטעויות אבל גם משמחת חיים.
הויסטרום עם חישוק קדמי גדול יותר, מרכז כובד גבוה יותר, מרגיש הרבה יותר שמח, גם אם על חשבון תחושת הביטחון. הוא גם הכבד ביותר.
הטנרה, פראי יחסית לאחרים אפילו שהוא בנחיתות של כוח סוס ומומנט. מה שכן הוא יותר מרגש, לטעמי.
הוא מבברץ, רועש, מוגבלות הכביש תלויות הצמיגים, צמיגים של 80:20 או אפילו פחות מאפשרים אחיזה נהדרת , בכביש.
לסיכום, הונדה נהדר למתחילים, משעמם מהר, מרגיש כמו חשמלי
טנרה חלש בהכל אבל אופי מפה עד טבריה
ויסטרום מקום מצויין, לא טוב, באמצע.
הצלחות..
תגיד, אין טנרה בנסיעות ארוכות?