למה נפט?
מים פושרים וסבון כביסה
היי ניראלי צריך להחליף כבר את הפילטר אוויר באופנוע אצלי יש לו קרע קטן..
ראיתי הכי זול באיבי 70 שקל למה הספוג הזה כזה יקר?
מישהו מכיר מקום נורמלי לקנות ?
ויש שיטה יותר נורמלית לנקות אותו כל רכיבה מאשר כל פעם לבזבז 2 ליטר נפט?
Sent from my iPhone using Tapatalk
למה נפט?
מים פושרים וסבון כביסה
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
כי זה לא מוריד את הלכלוך והשמן
Sent from my iPhone using Tapatalk
מודה שאני תמיד הייתי מנקה עם נפט, אבל גם מים וסבון כמו שנכתב כאן עושים את העבודה.
זה לא "כולה ספוג". זה ספוג עם מדדים מאוד מסויימים שיודע להזרים אויר בכמות מסויימת ועם זאת לסנן חלקיקים ברמה מסויימת. זאת תוך כדי שהוא לא מתפרק ונשאב לך לתוך הקרבורטור.
אז זה לא "כולה ספוג". נו, בחייאת, אל תהיה מאלה שהפילטר זה כולה ספוג והצמיג זה כולה חתכ'ת גומי והפלאג נותן ניצוץ אז מה זה משנה מי ייצר אותו והשמן צהוב אז הוא נראה בתקן הנכון...
בסדר פשוט ראיתי שהפילטרים של ימאאה וקוואסקי והונדה וכל אלה יש להם פילטרים שם ב20-30 שקל.
כניראה בגלל שהגאסגאס אירופאי אז זה יותר יקר,
חחח אני יודע שאני אולי לפעמים טיפטיפה קמצן אבל בסדר אם אין מה לעשות אני אקנה ב70 וזהו
Sent from my iPhone using Tapatalk
ודבר נוסף,
אל תתפתה לקנות פילטר "משופר" של k&n לא לאופנוע שטח לפחות.
(אלא אם זה ספוג. אני לא מכיר שהם מי
מייצרים ספוג אלא רשת/בד/גאזה).
1)לא עם מים חמים,זה פותח את הדבק.
מים פושרים ואבקת כביסה עובד לי יותר משני עשורים.
אני מהנסיון שלי,רק ה טווין אייר מחזיק הכי הרבה.
כל השאר מבלי לציין שמות לא בליגה של הטווין...
ב-70₪ זה בטח לא טווין,אז הזול יעלה לך במקרה הטוב בעוד פילטר,במקרה לא כל כך טוב,כניסת אבק למנוע...
2)כלוב נוסף לפילטר, במקום לפרק אותו כל פעם יאריך את החיים של הפילטר,ככה אני עושה,לא מפרק את הספוג מהכלוב.
אגב,תבדוק התאמה לפילטר של yz ישן.
תעשה חיפוש ברשת-"gas gas crossover parts"
ראיתי איך נראה הפורט יניקה אחרי פילטר k&n. כמות האבק שזה מכניס מבהילה. קניתי בזמנו לדיאר כי חשבתי שאני משדרג.
אחרי כמה רכיבות חזרתי לספוג המקורי (שבדיאר יוצא מהמקום כל הזמן, ועדיין סינן יותר טוב מהבד).
גם ברשת יש לא מעט ניסוים שמראים תוצאות דומות.
בכביש הסיפור (אולי) אחר.