לאור הגובה שלך - טנרה 660.
אם אתה רוצה, אקשר אותך עם בחור שמוכר אחד שראיתי ולא קניתי (לא כי האופנוע לא טוב, נהפוך הוא).
אומנם המחיר שבו הוא מוכן לשחרר מעל התקציב שלך, אבל לא בהרבה.
קבלתי גם אופציה לויסטרום 2012 מיד ראשונה ועם ק"מ מצחיק, אבל זה כבר עובר את התקציב שלך משמעותית.
אם הכלים האלה מעניינים אותך, אתה מוזמן לשלוח לי ה"פ ואחלוק איתך את אנשי הקשר.
הרצון שלך לחסוך בקניה ולרכוש אופנוע מתחת ל-20 יהיה עייף כמעט בוודאות, אלא אם תלך על ורסיס ותתפלל שלא תחטוף את בעיית השסתומים (כאופציה, תחליף אותם יזום. עניין של 2000-3000 שקל להערכתי). כל אופנוע שיש לו רקורד אמינות מכובד עולה יותר בשוק היד שניה, כי זה מעלה אוטומאטית את הביקוש לדגם (ע"ע קורולה).
עריכה:
אני אחזור ואדגיש את הנקודה שלי, למקרה שהיא לא ברורה מספיק.
אין טעם לרכוש ב-18 אופנוע 2008 עם 100 אלף ק"מ, כשב-28 אפשר לרכוש אופנוע 2015 עם 40 אלף.
זה פשוט לא חכם. 1500 שקל לשנה על הכביש - זה כל-כך זול יחסית לבלאים שאתה נמנע מהם.
כשמדובר בדגם נדיר ומיוחד, אפשר להבין קניה של מודל ישן במצב טוב.
אבל באופנועים כמו טנרה, ורסיס או ויסטרום? סלח לי, לא מצליח להבין את ההיגיון.


ציטוט ההודעה בתגובה