שסתומים בויסטרום מכוונים פעם אחת לקצה הגבוה של הטווח, ואז לא נוגעים בהם 100 אלף ק"מ. או שמכוונים "בערך לאמצע" ולא נוגעים 40-60 אלף.
כך לפחות מדווחים בפורומים בחו"ל.
מבחינת צמיגים, אני יכול להמליץ לך על דוקאטי מולטיסטראדה. סט אנג'ל GT מחזיק קרוב ל-40 אלף ק"מ, כך שזה חסכוני מאוד
עכשיו אהיה רציני לשניה.
הכי כלכלי בשבילך זה להשאר עם ה-GS.
כל הדיון הזה כאן, נובע כנראה מדגדוג שיש לך להתקדם, ואין בזה שום דבר פסול.
אני בטוח שכל אחד מהאופנועים ששלחתי לך יהיה אמין לא פחות (וכנראה יותר) מ-GS בן 15, וכל אחד מהם ידע (בקטע אחר) לספק לך חווית רכיבה שלא הכרת.
המחירים שלהם נמוכים - אובייקטיבית, זה לא הרבה כסף. אף אחד מהם לא דורש ממך לחתום משכנתא.
אם גם ההוצאה הזאת מרגישה לך כבדה ומאיימת... אז בחייאת, סעיף א'. תשאר עם ה-GS עוד שנתיים או כמה שנשאר לך ללימודים, ואת הכסף שהתכוונת להשכיב בהחלפת אופנוע שמור לתיקונים של ה-GS (במידה ותדרש למשהו לא צפוי).
כשתתחיל להרוויח כסף אמיתי, ובמידה ולא תביא ילדים עד אז - תחליף לאופנוע שבאמת ימצא חן בעינך, ולא לאוסף פשרות כמו עכשיו. להיות בעלים של האופנוע החלומות שלך זאת חוויה שכל חובב אופנועים מושבע חייב לעצמו לפחות פעם בחיים.
סליחה אם פלשתי קצת יותר מדי לעניינים האישיים שלך, זה היה רק כדי לסייע לך בענייני אופנועים![]()