עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 80

אשכול: פוצץ העסק עם ה-NC700, אשמח לעוד המלצות בבחירה.

  1. #31
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יש כאן כמה חזירי גז שמצליחים איכשהו להוציא צריחת דלק מהnc.
    אני בנסיעה משולבת של בינעירוני ועירוני עושה בממוצע 1/28-30. כשהכביש פתוח אני נוסע סביב ה-130-140
    לא מכיר אף אופנוע בנפחים האלה שאפילו מתקרב לנתונים האלה.

    בוא נגיד שהג'י עז בשימוש שלוקי מדבר עליו, כנראה יצרוך הרבה יותר.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    יש כאן כמה חזירי גז שמצליחים איכשהו להוציא צריחת דלק מהnc.
    אני בנסיעה משולבת של בינעירוני ועירוני עושה בממוצע 1/28-30. כשהכביש פתוח אני נוסע סביב ה-130-140
    לא מכיר אף אופנוע בנפחים האלה שאפילו מתקרב לנתונים האלה.

    בוא נגיד שהג'י עז בשימוש שלוקי מדבר עליו, כנראה יצרוך הרבה יותר.
    על זה בדיוק דיברתי. זו צריכת דלק מעולה שבדיוק מתאימה למה שקראתי. אגב, העז בשימוש כמו שלוקי דיבר על האנסי לא רק שתצרוך קרוב ל-1 ל-17, היא גם תשתה שמן כמו מנוע 2 פעימות. אחת הסיבות שאני לא רוכב מעל 115-120 בכביש מהיר (והאמת, שאני שמח שזה מגביל אותי כי בכל זאת הקופיקו עוד חי ובועט בגיל שלי).

    קטקוב - הבנתי והפנמתי. אני חושב שננסה להתגמש מעלה עם התקציב, ואם לא יופיע בקרוב 700 נחמד נלך על 750 שיתפור לי את הפינה. באמת שאופנועים נוסח הויסטרום 1000 הם כל כך אוברקיל למה שאני צריך שזה פשוט מיותר. אני נהנה לרכב על אופנוע שאני יודע שהקצה שלו נמוך מקצה היכולת שלי, מה גם שלדעתי ל-95 אחוז מהמקרים גם העז עוד מצליחה להוציא ממני משפטים נוסח "כן, זה מהיר מספיק" ואעז ואומר, אפילו לרגש.

    אבל קודם נחכה שיתפנה הכלי אצל ביג בויז, לקנות אופנוע בלי נסיעת מבחן ועוד אחד כה שנוי במחלוקת...פחות.

  3. #33
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    עשיתי טבלת מעקב על צריכת הדלק
    יום ראשון אני (מקווה שאזכור) אשלח לך נתונים.

    בגדול ניתן לראות 27 קילומטר לליטר.
    רכבתי עם אישתי שתחייה ותמשיך לרדות בי על בין 90 ל110 קמ"ש מירושלים לבאר שבע (ירידות כמובן שקצת יותר) הקו המנחה היה ליטוף של הגז.

    בפועל ברכיבה רגילה הצריכה הממוצעת שלי יותר בכיוון של 23 קילומטר לליטר פלוס מינוס.

    רכיבה בקצב של מעל 130 מצריכה יותר מאמץ מהכלי וכפועל יוצא צריכת הדלק תעלה

    אני רוכב בעיקר באזור ההר אין בעייה לרוץ על 150 על השעון (לפי פורומים זרים בחו"ל) אבל אז באופן טבעי הצריכה עולה.

    על סמך מה שתיארת את עצמך זה כלי בול בשבילך.

    אם אתה כן חוטא ורוצה לרוץ מעבר ל130 תדע שהצריכה שלו לא כזאת חסכונית.

    קקטוב צודק שיש בnc משהו קטנועי כי זה אכן כלי ליוממות comuter והכל מכוון לרציונאל ופחות להנאה.

    לגביי
    אני חזרזיר גזים לא קטן וחסרות לי המפלצות שהיו לי דוגמת הבאנדיט 1200 זצ"ל והgtr תהיה נשמתו צרורה בכיסו של מנכ" ל מטרו.

    אז לשאלה האם אני הnc משרת את המטרה
    חד משמעי כן.

    האם אני נהנה ממנו ככלי תחבורה - אין כמוהו.

    ככלי לפאן זה תלוי במוד שלי ניתן להפיק איתו אדרנלין בכביש טכני.

    אם אני ארכוש עוד פעם nc אני מניח שם יוסיפו לו 30 סוסונים בקונסטלציה דומה אני בהחלט אחשוב על זה.

    לבנתיים לוטש עיינים על הטנרה 700.






    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    סתם בשביל הקוריוז, ככה נראה כיוון שסתומים של גולדווינג (רמז - המכסה פונה לכיוון הנכון) -


    ככה הוא נראה כשמורידים לו את קישוטי החלל (נשאר עם פחות מ-500 פאונד לטענת הפלסטיקאי המבצע) -
    gw.jpg

    צריכת דלק יותר קרובה ל -1/10 (aka "עוד 100 ש"ח לחודש"), אבל, daing.

    הוא נראה כ"כ טוב שאסור לגבות ממך יותר מ-25% מדמי הביטוח

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    סתם בשביל הקוריוז, ככה נראה כיוון שסתומים של גולדווינג (רמז - המכסה פונה לכיוון הנכון) -


    ככה הוא נראה כשמורידים לו את קישוטי החלל (נשאר עם פחות מ-500 פאונד לטענת הפלסטיקאי המבצע) -
    gw.jpg

    צריכת דלק יותר קרובה ל -1/10 (aka "עוד 100 ש"ח לחודש"), אבל, daing.

    הוא נראה כ"כ טוב שאסור לגבות ממך יותר מ-25% מדמי הביטוח
    לא בטוח שהבנתי מה הקשר לשרשור אבל... היי.. וואוו! לא ידעתי שלכרובי היה גולדווינג!
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 19-12-2019 בשעה 23:23.

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    יש כאן כמה חזירי גז שמצליחים איכשהו להוציא צריחת דלק מהnc.
    אני בנסיעה משולבת של בינעירוני ועירוני עושה בממוצע 1/28-30. כשהכביש פתוח אני נוסע סביב ה-130-140
    לא מכיר אף אופנוע בנפחים האלה שאפילו מתקרב לנתונים האלה.

    בוא נגיד שהג'י עז בשימוש שלוקי מדבר עליו, כנראה יצרוך הרבה יותר.
    חזיר גז על ה NC מתייצב לעדות.

    צריכת הדלק של הכלי הזה אניגמטית למדי אם מתבוננים על הפרמטר היבש של ליטר לק"מ וזה לא רק הכלי שהיה אצלי.
    באופן אישי, אני מסתכל בעיקר על שעות מנוע ואופי נהיגה ולא רק על נסועה.
    השיא החסכוני היה ביום שעברנו מגרמניה לאלפים. קצת יותר מ- 200 ק"מ אם אני זוכר נכון. מישור, עמוס עם 200 ק"ג כולל דלק זוג וציוד ואחרי שעתיים וחצי רכיבה רגועה נטו על 80 קמ"ש מד הדלק נשאר באזור ה 75% ! נניח שגמע 4 זה עדיין יותר מ 1- 30 ליטר. לא הכרתי נתון כזה והייתי בטוח שההבדל בגלל שהכלי חדש.

    למחרת עם רוכב בודד + דלק ללא ציוד אחרי 4 שעות רכיבה בהרים ואגזים אם שליש מהזמן הייתי קרוב למנתק הצתה, 400 ק"מ, הלכו 3 מיכלי דלק. קרוב למוד והצריכה של ה NC שהיה לי בארץ. בממוצע 3-4 שעות מנוע ברכיבה שגרתית עד לתדלוק של 7-9 ליטר. ברכיבה בלחץ מתדלק מתחת לשעתיים וגם אסף שרדפתי אחריו לכביש 10 התפלא על הצימאון.

    ההסבר הלא מבוסס שלי שהמנוע כוייל לתת עבודה בסל"ד נמוך (מנתק הצתה מוקדם) ולכן כשהוא נדרש לספק סוסים הוא פחות יעיל ואפילו בזבזני. אני גם לא בדיוק מהקטנים הדקיקים ובתאוצות אני בטוח שזה משפיע המון על צריכה. בתכל'ס הממוצע שנבדק מספר פעמים לפי מחשב האופנוע עמד על 23 ק"מ לליטר. היה גם אגזוז בלי משתיק שאולי גם טרם את חלקו.

    עכשיו אני על "בהמה שתיינית" וב- 4 שעות רכיבה לא תמיד רגועה הצריכה לכיוון 1-16. זה עדיין הפרש גדול אבל אם אשאר בגבול ה 3000 סל"ד אני בטוח ידגדג את ה -20. רוצה לומר שבשורה התחתונה אם רוכבים חזק צריך להיפרד מנתוני היצרן. רוכב שגומע כל יום 100 ק"מ וחלק על השול ב -50 קמ"ש בשעות העומס ייהנה מצריכת דלק שונה יחסית לטמבל (זה אני) שמתרגש עם האופנוע 5-6 שעות בסופי שבוע. זה גם לא שאלה רק של נפח כי מנוע גדול (וחזק) יותר ישייט ב 160 בסל"ד נמוך יחסית למנוע ביניים. ל- NC מעל 160 כבר אין הרבה אוויר. זה באמת אחלה כלי לקומיוטינג ואולי הטוב ביותר בזכות תא האחסון הנוחות האמינות וכמובן החיסכון ברכיבות מנהלתיות. כל הזמן לגלגתי עליו שזה אופנוע של זקנים אבל זה בעצם כלי לצעירים עם שכל.

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    חזיר גז על ה NC מתייצב לעדות.

    צריכת הדלק של הכלי הזה אניגמטית למדי אם מתבוננים על הפרמטר היבש של ליטר לק"מ וזה לא רק הכלי שהיה אצלי.
    באופן אישי, אני מסתכל בעיקר על שעות מנוע ואופי נהיגה ולא רק על נסועה.
    השיא החסכוני היה ביום שעברנו מגרמניה לאלפים. קצת יותר מ- 200 ק"מ אם אני זוכר נכון. מישור, עמוס עם 200 ק"ג כולל דלק זוג וציוד ואחרי שעתיים וחצי רכיבה רגועה נטו על 80 קמ"ש מד הדלק נשאר באזור ה 75% ! נניח שגמע 4 זה עדיין יותר מ 1- 30 ליטר. לא הכרתי נתון כזה והייתי בטוח שההבדל בגלל שהכלי חדש.

    למחרת עם רוכב בודד + דלק ללא ציוד אחרי 4 שעות רכיבה בהרים ואגזים אם שליש מהזמן הייתי קרוב למנתק הצתה, 400 ק"מ, הלכו 3 מיכלי דלק. קרוב למוד והצריכה של ה NC שהיה לי בארץ. בממוצע 3-4 שעות מנוע ברכיבה שגרתית עד לתדלוק של 7-9 ליטר. ברכיבה בלחץ מתדלק מתחת לשעתיים וגם אסף שרדפתי אחריו לכביש 10 התפלא על הצימאון.

    ההסבר הלא מבוסס שלי שהמנוע כוייל לתת עבודה בסל"ד נמוך (מנתק הצתה מוקדם) ולכן כשהוא נדרש לספק סוסים הוא פחות יעיל ואפילו בזבזני. אני גם לא בדיוק מהקטנים הדקיקים ובתאוצות אני בטוח שזה משפיע המון על צריכה. בתכל'ס הממוצע שנבדק מספר פעמים לפי מחשב האופנוע עמד על 23 ק"מ לליטר. היה גם אגזוז בלי משתיק שאולי גם טרם את חלקו.

    עכשיו אני על "בהמה שתיינית" וב- 4 שעות רכיבה לא תמיד רגועה הצריכה לכיוון 1-16. זה עדיין הפרש גדול אבל אם אשאר בגבול ה 3000 סל"ד אני בטוח ידגדג את ה -20. רוצה לומר שבשורה התחתונה אם רוכבים חזק צריך להיפרד מנתוני היצרן. רוכב שגומע כל יום 100 ק"מ וחלק על השול ב -50 קמ"ש בשעות העומס ייהנה מצריכת דלק שונה יחסית לטמבל (זה אני) שמתרגש עם האופנוע 5-6 שעות בסופי שבוע. זה גם לא שאלה רק של נפח כי מנוע גדול (וחזק) יותר ישייט ב 160 בסל"ד נמוך יחסית למנוע ביניים. ל- NC מעל 160 כבר אין הרבה אוויר. זה באמת אחלה כלי לקומיוטינג ואולי הטוב ביותר בזכות תא האחסון הנוחות האמינות וכמובן החיסכון ברכיבות מנהלתיות. כל הזמן לגלגתי עליו שזה אופנוע של זקנים אבל זה בעצם כלי לצעירים עם שכל.
    תודה על המידע. זה שוב מאשר לי שאני בכיוון הנכון. יותר מ-130-140 שיוט אני לא צריך, לרוב גם פחות, העיקר רזרבת עקיפה זריזה (יחסית) ל-160 ולא צריך מעבר.
    נראה לי שאני וה-NC נסתדר יופי. גם ככה העז לא רואה סל"ד גבוהה מ-7000 אלא אם במקרים חריגים, אז אני חושב שהטווח האופטימלי בו עובד ה-NC תפור עליי.

  8. #38
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    קח רק בחשבון שיש הבדל בין ה750 וה700.
    ה700 האגיש לי הרבה יותר עצלן

  9. #39
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    52
    קראתי שאמרת שאתה לא רוצה 500.. אבל אם חשוב לך עניין התקציב ועלויות האחזקה שווה לך גם לקח בחשבון cbx, הוא יפתיע אותך מבחינת ביצועים, עובד על סלד בינוני והוא די מרווח...

    Sent from my MI 6 using Tapatalk

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yanivus8 צפיה בהודעה
    קראתי שאמרת שאתה לא רוצה 500.. אבל אם חשוב לך עניין התקציב ועלויות האחזקה שווה לך גם לקח בחשבון cbx, הוא יפתיע אותך מבחינת ביצועים, עובד על סלד בינוני והוא די מרווח...

    Sent from my MI 6 using Tapatalk
    אגיד את זה בצורה אחרת - לא עשיתי 3 טסטים לרשיון ללא הגבלה כדי להישאר על 500. עניין התקציב והעלויות חד משמעית משחק פה תפקיד לא קטן, אבל כמו שאומרים אצל האמריקאים - There's no replacement for displacement. די, מיציתי.

    נראה אולי לביג בויז על הדרך יש גם כלי במחיר נחמד. אחרי חושבים - אני מעדיף להשקיע עוד 2000-3000 (או קצת יותר אם צריך) באופנוע חדש ולא לחכות שמשהו יתקלקל בעז (מה גם שאין לי שום כוונה להגיע להחלפת צמיגים) ולהשקיע עוד כסף באופנוע שלא יחזיר את ההשקעה מעבר למה שהוא שווה כרגע. רק אצטרך להתרגל לכל המראה העתידני הזה, עד היום לא היה לי אופנוע שלא היה לו פנס עגול.

    מה שבטוח - הוא יקבל טאצ' עיצובי שיהפוך אותו לקצת יותר פאנק-רוק לטעמי

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    ישבתי על אחד, מרכז כובד *מאוד* גבוהה והוא לא בדיוק קליל. על פניו המנוע כנראה יחזיק שנים על גבי שנים אם ארכב עליו כמו על העז, רק עלויות האחזקה מדאיגות אותי, שלא לדבר על צריכת דלק של קטר...
    קח בחשבון שהקלאץ ההידראולי שם ממש לא רך ודי קפיצי, זה מורגש ברכיבה בתנועה צפופה בנוסף זה מנוע שצריך סל"ד גבוה כדי לזוז, אם תרכב עליו כמו הארלי הוא לא יזוז לכן רכיבה עליו צריכה להיות כמו על סקרימר כדי להיות בתחום היעיל.
    חוץ מהנ"ל שזה יותר אופי האופנוע מאשר בעיות, המנוע מצופה הנקסיל מחזיק הרבה מאד קילומטרים מבלי שצריכת השמן משתנה.

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    קח בחשבון שהקלאץ ההידראולי שם ממש לא רך ודי קפיצי, זה מורגש ברכיבה בתנועה צפופה בנוסף זה מנוע שצריך סל"ד גבוה כדי לזוז, אם תרכב עליו כמו הארלי הוא לא יזוז לכן רכיבה עליו צריכה להיות כמו על סקרימר כדי להיות בתחום היעיל.
    חוץ מהנ"ל שזה יותר אופי האופנוע מאשר בעיות, המנוע מצופה הנקסיל מחזיק הרבה מאד קילומטרים מבלי שצריכת השמן משתנה.
    תודה על שני הסנט. הויסטרום 1000 גם ככה ירד מהפרק משלל סיבות.
    רצה גם המחשבה להגיד פאק איט על כל ההגיון ולקנות אינטרודר 800 מהדגמים הישנים עם הצמיג הדקיק, אבל כרגע ההגיון עוד לצידי ואני עוד מכוון ל-NC.

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    תודה על שני הסנט. הויסטרום 1000 גם ככה ירד מהפרק משלל סיבות.
    רצה גם המחשבה להגיד פאק איט על כל ההגיון ולקנות אינטרודר 800 מהדגמים הישנים עם הצמיג הדקיק, אבל כרגע ההגיון עוד לצידי ואני עוד מכוון ל-NC.
    במה NC יותר טוב מאופנוע 500?
    זה שרשום לו על הדופן "700"?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #44
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    באופי ( או חוסר אופי תלוי את מי שואלים) של המנוע.
    בקונספט של תא המטען מלפנים.

    ובכלל ברעיון הכללי שלו.

    תגדיר אותו כקטנוע ידני (ההפך מטילמקס)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פתאום זה הכה בי, יש מוטגוצים למכירה במחירים למות, של שוק ביום שישי לפני סגירה...

    לפי הדרישות שלך יש לך שם כמה מציאות לא רעות בכלל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. למכירה: הונדה nc700 2013
    על ידי doner בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-07-2019, 23:34
  2. מחפש nc750/nc700
    על ידי dord2 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-05-2018, 13:43
  3. עזרה לעוד רוכב מתחיל :)
    על ידי FlowFlaw בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 22-03-2018, 17:18
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-12-2015, 12:07
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 02:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO