ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
קח בחשבון שהקלאץ ההידראולי שם ממש לא רך ודי קפיצי, זה מורגש ברכיבה בתנועה צפופה בנוסף זה מנוע שצריך סל"ד גבוה כדי לזוז, אם תרכב עליו כמו הארלי הוא לא יזוז לכן רכיבה עליו צריכה להיות כמו על סקרימר כדי להיות בתחום היעיל.
חוץ מהנ"ל שזה יותר אופי האופנוע מאשר בעיות, המנוע מצופה הנקסיל מחזיק הרבה מאד קילומטרים מבלי שצריכת השמן משתנה.
תודה על שני הסנט. הויסטרום 1000 גם ככה ירד מהפרק משלל סיבות.
רצה גם המחשבה להגיד פאק איט על כל ההגיון ולקנות אינטרודר 800 מהדגמים הישנים עם הצמיג הדקיק, אבל כרגע ההגיון עוד לצידי ואני עוד מכוון ל-NC.