אוסיף עוד שני סנט לשיחה על רכיבות המבחן.
באופן קבוע, לקוחות פוטנציאליים מרסקים אופנועי מבחן. לא ברור לי איך, אבל זה קורה לא מעט.
מקרה כזה מביא ליבואן הרבה כאב ראש (לפרק זמן מסויים, אין כלי מבחן להעמיד לרשותם של קונים רציניים), והפסד כספי מסויים (היבואן הרי לא מבטח את כלי המבחן בביטוח מקיף, ובד"כ אין אפשרות לקבל מהרוכב את מלוא מחיר האופנוע במידה ורוסק טוטל-לוס).
לכן היבואן עושה ניהול סיכונים, ונותן רכיבת מבחן רק כשהוא מאמין שבזה הוא מקבל לקוח פוטנציאלי - עכשיו או בעתיד הנראה הקרוב (עוד X שנים לא נחשב, למי שנזכר בפרסומת של פורשה).