תחזוק נוכחות ברשת ו"ביזבוז" זמן על לקוחות בחנות שלא מתכוונים לקנות באותו הרגע זה עולה, שעות עבודה זה כסף!
אופנוע הדגמות כבר קיים, להיות יותר שירותיים ולחלק אותו ביד נדיבה יותר תעלה קצת יותר ברגע שירצו למכור אותו עם קצת יותר קילומטרז ממה שהיה אם לא היו נדיבים.
האמת לפני 20 שנה לא נתקלתי בבעיות באבניר ומטרו, הגעתי, אמרתי שאני מתלבט בין כמה אופנועים, עשיתי רכיבת מבחן ואמרתי שאני יחשוב על זה, אף אחד מהשניים לא לחץ או חקר אותי לפניי או אחרי רכיבת המבחן.



ציטוט ההודעה בתגובה