אחרי 6 חודשים ו 10,000 ק"מ שרובם טיולים נדלקה נורת service כתזכורת ל 30,000 ק"מ. יום שני נקבע לארפכשד טיפול במוסך חדש. (שום בעיה עם הקודם). התחשק לרכב חזק ולאמץ כל בורג במכונה המשובחת כמו ילד שמקשקש על קיר כי הוא יודע שעומדים לצבוע אותו בקרוב.
זה מה שעשיתי אתמול באזור בר בהר.
WhatsApp Image 2020-06-06 at 11.57.36.jpg
זה קצת יותר מורכב האמת. כי חלק גדול מהזמן שאני רוכב אני מתאמן ובודק דברים. מתי להיכנס לפניה, כמה נמוך, trail braking, מעבר חלק בין הבלימה לתאוצה, רכינה קדימה- אחורה, פקודות היגוי חלקות או מהירות, לחץ על רגליות, רכיבה בלי ברקסים, רכיבה במקטע שלם במהירות אחידה ועוד. חוקר את הכלי והשליטה בו כמו ילד שלומד צעצוע. מדי פעם, אני יוצא לסיבוב שבו אני מנסה ליישם את מה שלמדתי. אף פעם לא מתקרב ל 100% מהיכולת שלי או האומץ ובטח לא של הכלי אבל המטרה היא תצוגת יכולות, לעצמי.
אם זה עובד? כן. סיבובים שפעם נראו מהר ב X קמ"ש קורים הרבה יותר מהר. אני מדווח לעצמי על הצלחות ודברים ששכחתי ליישם ויש עוד הרבה כאלה. את ההנאה, השיפור והעיסוק בפרטים שאולי נשמע מוזר אני זוקף לקורס רכיבה מתקדמת. אני ממליץ לכל מי ששוקל או מתחבט לעבור אותו כי למרות שקל לרכב על אופנוע לאחר ניסיון והכל ברור מאליו יש תורת רכיבה שמאפשרת להתאמן ולהשתפר. עבורי השיקול העיקרי היה בטיחות אבל זה פשוט פאן.
.
אמש ישנתי שעתיים ויצאתי בחושך לבירה. אסף איחר בשלוש דקות, השושנים גער בו והיה איש צוות נוסף על CBR ליטר ועוד RR. רכבנו מהר כשהשמש עלתה על ים המלח ומאחורי בני תשחורת עם אאודי משופרת עד למנוחת פרוסטטה במלונות. לאחר מכן, הווסאח בערד סדום שהיה מהנה ומרגש.
.
6-6.jpg
המשכנו לאחר עצירה לאזור יער יתיר המקסים ומשם למסלול ההמראה הידוע בכינוי 358 לכיוון בית גוברין. ראיתי על השעון 215 לקטע קצר ובלי רוח זה היה סביר. הכוח המפלצתי של ה CBR הרשים בהחלט (מי צריך כזה- שאלה אחרת). עברנו בדרך ליד התאונה עם ההרוג וסיימנו במפגש השופוני בבית גוברין שהיה עמוס לעייפה בכלים ספורטיביים ופגשנו חברים נוספים מהפורום. טיול עשיר במראות וחוויות. כיף.
WhatsApp Image 2020-06-06 at 11.57.36 (2).jpg


ציטוט ההודעה בתגובה