הבנתי שמנהרות רוח פחות מועילות לפיתוח מגן רוח ומשמשות בעיקר להפחתת גרר. יש גם עניין של רוחות צד ולחצים שלאו דווקא משפיעים על תוצאות גרר.
אני לא טוען שגודל אחד יספק לכולם הגנה מירבית אלא שאפשר לעשות מגן יעיל יותר אולי מתכוון (גובה +זווית) שישפר את המצב לכולם. גובה הרוכב + מרחק ממגן הרוח הם המשתנים העיקריים.
נראה שזה הסיפור. המפתיע שאוכלוסיית הרוכבים עם כל הדאווין של לדפוק את המערכת מקבלים את הכשל די בהכנעה.
איפו התקופות שצרכנים עלו על בריקדות ושרפו את המועדון?
דמיין אוהל מושקע ויקר לטיולי מזג אוויר קיצוני שדולף בטפטוף קל. זה שהאוהל הממותג שוקל 122 גרם, מורכב ב- 3 שניות והופך לערסל אלקטרוני שטוען מצבר נייד זה נחמד ומרשים אבל אם הוא דולף זה די באסה. כאן יש מגן שלא מגן. זה הסיפור.
אובג'קשיין!
רכבתי מאחורי מפלצת הלוקי כשהוא מורכב עם ה NC בעליה למצוקי דרגות. אמנם מגרש ביתי וזה אבל רוכב שיודע את המלאכה.
חנוכה שמח חם ומאיר לכולם.