נו, אז תעדיף כלי חרא עם מותג שנוהג בשקיפות על פני כלי טוב שמסתירים בו את הבעיות?
אין לזה באמת סוף כשאין נתונים ואל תשכח שמעבר ליצרן יש משמעות אדירה לדילרים עצמם והמוסכים ומרכיב ההנאה.
יש כאלה שמנסים להוכיח שהב.מ.וו והאפריקות הם עגלות סופר שהם לא בדיוק העיפרון הכי מחודד אבל לצידם תמצא רוכבי KTM שרק משדרגים את האדוונצ'רים.
מעבר לשאלה של עומק כיסים אף אחד לא היה נשאר עם כלי שעושה בעיות ובטח שלא ממשיך לקנות מדי שנה את אותו כלי. כלי במוסך זה יום עבודה, זה אין טיולים זה דרעק שאף אחד לא רוצה לחוות. אני מסכים שהיצרן זייף במקרה שלך בענק אבל יש צד נוסף למטבע וגם כמובן את אלת המזל. קנית ב.מ.וו ולפי השמועות (לא בדקתי) גם הם לא בדיוק לקחו אחריות על עניין החישוקים שקרסו.


ציטוט ההודעה בתגובה