ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
בדיוק ההפך.
חסכון בתחזוקה או לפחות ברעיון.
במנועים עם גלי זיזים כפולים (DOHC) תמצא שימסים.
השיטה הזו מיועדת למנועים שעובדים מהר.
בשונה ממנועים עם שסתומים שמתכווננים בשיטת הברגים שלרוב תמצא בגל זיזים עליון יחיד (SOHC).




אין לי ספק שאתה פשוט לא בוחר את המלים הנכונות להסבר.
משאבה עובדת קבוע ללא מנוחה בלי קשר לאף משתנה אחר.
היא לא מפסיקה כשמגיעה ללחץ סף.
כשמגיעים ללחץ סף שסתום by pass נפתח והדלק נופל חזרה למיכל.



היתרון בשיטה הזו הוא שלא צריך לתזמן את המנוע מחדש כשרוצים להוריד את הראש.
צודק, שהמשאבה מגיע ללחץ הדרוש שסתום המעקף נפתח וההתנגדות על המשאבה יורדת בצורה משמעותית, לא בדקתי אבל אני מניח שניתן לראות את זה בצריכת הזרם, ההתנגדות שהמשאבה עובדת יקבע את אורך חייה לכן למשל שהפילטר סתום למחצה זה יקצר את חיי המשאבה.