עמוד 19 מתוך 23 ראשוןראשון ... 91718192021 ... אחרוןאחרון
תוצאות 271 עד 285 מ 335

אשכול: ארפכשד ( KTM אדוונצ'ר 1090) בארץ הקודש

  1. #271
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    המטוש עושה סיבוב בלוע ואחר כך בנחיר. כל הפרוצדורה כולל הרישום מסתיימת בדקותיים. הסטאפ של הבוטקה מגניב.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #272
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    המטוש עושה סיבוב בלוע ואחר כך בנחיר.
    מעדיף לבצע בעצמי אנימה קפה חוויאג' לא מפולטר. פושר בטמפרטורת החדר.
    זהו. כעת אמרתי את דעתי.

    בברכת לבוטומיה נעימה.

  3. #273
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    דעתך תוייגה בארכיון האח הגדול תחת הערך תחביבים לשעת לילה מאוחרת. אגב- האח נותן עבודה לא רעה בכלל.
    אתמול עלהסובוח קיבלתי תשובה דיגיטלית שלילית. לא חולה ולא נעלי פלדיום אבל תישאר בבית כי ככה. המשטר הציוני דפק פה שירות מהיר ועצבני.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #274
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    מאחל לך לקמט עוד הרבה אספלט ולדשדש עוד מלאנתלפים שבילים

    ושלא נדע עוד מטומטמים חובשי מסיכות (כי אמרו)

  5. #275
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    3 האמיגוס

    בימים האחרונים בדקתי מספר אופונועים כדי להבין אם אני רוצה להחליף את ארפכשד, לאיזה כיוון ובכלל להשכלה כללית כי אני טירון.
    הראשון היה הקוואסקי ורסיס של השושנים שסבל בהחלפה מכל רגע. אני הייתי עסוק בהשוואה והופתעתי מההיגוי מאוד שהיה מאוד קל וזריז. המשקל לא מורגש, האופנוע נוח, הגיר חמאה לא היה חסר לי כוח למרות שלא לחצתי (תחושה מהמומנט) וזרימת הרוח טובה וחלקה. לא אהבתי את הידיות והכיסא אבל זה עניין של הרגל.
    אתמול לאחר דחיות, בחנתי את ה KTM 890 החדש. היה חם ולח. מדובר בנייקד ששוקל 160 עם 120 כ"ס. כבר בעליה עליו הרגשתי בבית. פשוט בול. מתחיל לנסוע בתנועה העירונית לכיוון מודיעין וחושב לעצמי שהחוויה עזה ביותר. אין מול הפנים כלום וההיגוי פשוט מתבצע בכוח המחשבה בצורה הכי טבעית וזורמת. כזה אני רוצה למסלול ופניות ובלימות. בכביש המהיר עם רוח גבית עד 130 היה בסדר ו 150 כבר לא נסבל. הידיים במאבק עם הכידון אבל אני מתעקש שטוב לי וטוב לרישיון ועושה עוקף מודיעין רק כדי לאשר את התחושה. זה בולם ומסתובב מצויין. לא חסר כוח אבל צריך להגיע לסל"ד גבוה כדי להתרשם. בדרך חזרה המציאות, או יותר נכון הרוח טפחה על פני. רוח מערבית קלה אני בירידות ומאוד לא טוב ב 130 ונסבל ב 120. חזרתי על כביש 1 במהירות התנועה שמסביבי כשאני רכון לחוץ ובמאבק עם הכידון. התבאסתי מאוד כי התלהבתי בהתחלה. כשאני מטייל אני במנהלתית עד לקטע המעניין וחזרה ממנו. אבל כלי כזה בכביש מהיר כדי להינות מהקטעים המעניינים זה די לסבול. אם הייתי עירוני שלא יוצא לטיולים או מבלה בעיקר במסלול הייתי קונה את ה 890 ללא צל של ספק. הדבר היחידי שלא אהבתי היא רגלית הבלם שצמודה וקטנה מדי. לסיכום, צ'יטה. זה אופנוע לטרף וטרף בלבד.

    אחרי מנוחה ארוכה לקחתי לסיבוב את החיה- סופר דיוק GT 1290. למדתי על שני הדגמים לפני אבל קצת התרגשתי. בכל זאת, בריון ידוע לשמצה. לאחר מעבר על השימוש באין מפתח וכל ההגדרות והבקרות אני מטפס ודי נוח. מיד הרגשתי בבית. המימדים המשקל והתחושה מהמנוע וסביבת הנהג, הכל צפוי וברור. זה נכון גם למנוע. עד 6,000 סל"ד אין שום זכר לחיות רעות, מפלצות בחושך ושדים אכזריים. בחנתי בלמים ומכות גז בהילוכים שונים במהירויות שונות כדי להבין את התגובות ואחר כך שחררתי כדי להינות. מודיעין הופיעה תוך דקות ספורות וקצת סיבובים ובלימות ואני מרשה לעצמי קצת יותר ממה שרציתי. התרשמתי עמוקות מההתנהגות בפניות וזה גם עוצר חזק כשצריך. המנוע...כן גדול. בהחלט מהנה. כל נגיעה בגז והספרות במד המהירות רצות בהיסטריה. כמו מייק טייסון. מהיר חזק מדוייק ורק נראה מפחיד. פשוט כלי אדיר.

    מחכה לבדוק את ה VFR ולעשות חושבים אבל זה לשרשור אחר.
    סרטון מקטע קצר בדרך אלון עם הכנופיה הירושלמית. לחסרי הסבלנות שרוצים לראות בקרת אחיזה של KTM בפעולה -דלגו לדקה 06:00.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #276
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אווצ' לפעמים למרות שאתה יודע משהו בטוח בו לחלוטין, מגיעה ההפתעה הקטע זה הפער בין מה שחשבת שידעת למציאות, וזה מורכב!

    חבר מבקש עזרה, הדגש כמובן על חבר, לא נעזור?

    החלפתי לרגע 4 בשורה 120 כ"ס בבום, לאוסטרי כתום, מעולם לא רכבתי קודם על KTM אף דגם או צורה של האוסטרים, אוהב מאד לרכוב
    באוסטריה לא מאמין בתוצרת שלהם, אין לי סיבה אמיתית אחת, יש לי המון סיבות קטנות, זה כמו להסביר למה הפועל ת"א ולא מכבי ת"א...
    או למה יש/אין אלוהים...סוג של אמונה אישית.

    מניע...לרגע נדמה לי שלא כל הצילינדרים עובדים, מישהו מנער אותי לכל הכיוונים, קצת קשה אז בוכים שושני? המ"מ מהיחידה...ממשיכים זה בטח
    ישתפר עם המהירות...רגע איפה השני? מסתכל למטה לחפש את הרגלית שמתחבאת מתחת לקרטר?. קליק יופי שלישי זה טוב כפול 2...שוב מחפש
    הרביעי, לפי הרוח בכתפיים אני בטח ב-180 רגע...השעון מזייף? מה 110? למה הקסדה שלי כל כך מרעישה...הופה אני מהר מדי, סיבוב, בלימת מנוע
    נדרש להוסיף בלם, רוצה להוריד הילוך, זה קורה רק אחרי הסיבוב, כי הרגלית מתחבאת לי שוב, לא נורא נוריד את הזוית עוד תרגל שושני תתרגל,
    אתה לא בבית הבראה... ממשיכים כמעט מאבד את המשקף שולח יד לייצב אותו מסתבר ש....ככה זה המשקף גמיש???

    רציתי רצית לתת לו את מלוא החוויה כמה עשרות ק"מ שיהנה מהמכונה המופלאה שלי אבל זה היה פשוט..חוויה קשה מדי, אני מזדקן...החלפנו שוב...
    וואוו איזה הבדל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #277
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ה 1090 הוא אופנוע ווסאח. הוא מטרטר, נוהם, המתלים יחסית קשים ובעיני אופנוע לרכיבה חזקה. הוא גם אדוונצ'ר אסלי שעושה באמת הכל מטכני עירוני שיוט ועד שבילים מאתגרים. ב 1190 וה 1290 המגן שונה וכנראה טוב יותר. אז חולשה אחת והרבה פאן. מאוד אוהב את המנוע, תפעול הידיות (גז ברקס קלאץ'), וההתנהגות הדינמית. הורסיס רך שקט ושומר על פרופיל נמוך למרות יש לו מספיק כוח. הסיפור הוא האופי. האוסטרים עשו ספורטאי ערס והיפנים הוציאו ילד טוב ירושלים בחוג ג'ודו. הרכיבה על הסופר דיוק 1290 עזרה להבין את הראש של האוסטרים. פשוט רוצים שתרגיש את הכלי נוכח כל הזמן.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #278
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אווצ' לפעמים למרות שאתה יודע משהו בטוח בו לחלוטין, מגיעה ההפתעה הקטע זה הפער בין מה שחשבת שידעת למציאות, וזה מורכב!

    חבר מבקש עזרה, הדגש כמובן על חבר, לא נעזור?

    החלפתי לרגע 4 בשורה 120 כ"ס בבום, לאוסטרי כתום, מעולם לא רכבתי קודם על KTM אף דגם או צורה של האוסטרים, אוהב מאד לרכוב
    באוסטריה לא מאמין בתוצרת שלהם, אין לי סיבה אמיתית אחת, יש לי המון סיבות קטנות, זה כמו להסביר למה הפועל ת"א ולא מכבי ת"א...
    או למה יש/אין אלוהים...סוג של אמונה אישית.

    מניע...לרגע נדמה לי שלא כל הצילינדרים עובדים, מישהו מנער אותי לכל הכיוונים, קצת קשה אז בוכים שושני? המ"מ מהיחידה...ממשיכים זה בטח
    ישתפר עם המהירות...רגע איפה השני? מסתכל למטה לחפש את הרגלית שמתחבאת מתחת לקרטר?. קליק יופי שלישי זה טוב כפול 2...שוב מחפש
    הרביעי, לפי הרוח בכתפיים אני בטח ב-180 רגע...השעון מזייף? מה 110? למה הקסדה שלי כל כך מרעישה...הופה אני מהר מדי, סיבוב, בלימת מנוע
    נדרש להוסיף בלם, רוצה להוריד הילוך, זה קורה רק אחרי הסיבוב, כי הרגלית מתחבאת לי שוב, לא נורא נוריד את הזוית עוד תרגל שושני תתרגל,
    אתה לא בבית הבראה... ממשיכים כמעט מאבד את המשקף שולח יד לייצב אותו מסתבר ש....ככה זה המשקף גמיש???

    רציתי רצית לתת לו את מלוא החוויה כמה עשרות ק"מ שיהנה מהמכונה המופלאה שלי אבל זה היה פשוט..חוויה קשה מדי, אני מזדקן...החלפנו שוב...
    וואוו איזה הבדל.
    נשמע כמו אופנוע שהייתי יכול לאהוב...

    אני רוצה את גרסת ה-R בבקשה. אל תשאל בשביל מה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #279
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    נשמע כמו אופנוע שהייתי יכול לאהוב...

    אני רוצה את גרסת ה-R בבקשה. אל תשאל בשביל מה.
    חשבתי שאנחנו חברים....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #280
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    חשבתי שאנחנו חברים....
    אתה מתלונן על ק.ט.מ דנדש - עוד לא רכבת על הדוקאטי הזקן שלי...
    מעניין מה הייתה חווית הרכיבה שלך עליו
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #281
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה מתלונן על ק.ט.מ דנדש - עוד לא רכבת על הדוקאטי הזקן שלי...
    מעניין מה הייתה חווית הרכיבה שלך עליו
    יש דרך אחת לברר...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #282
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    התשובה ידועה מראש: "טרקטור"
    בשביל שושני כל אופנוע שהוא לא וורסיס או בימר הוא "טרקטור"

  13. #283
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שושני אדם בר מזל
    הוא יודע לשנע את עצמו ושמח עם ההחלטה ( שהפעם אומנם טובה ).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #284
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    התשובה ידועה מראש: "טרקטור"
    בשביל שושני כל אופנוע שהוא לא וורסיס או בימר הוא "טרקטור"
    לא מדויק: על ה-R100RS שלי לשעבר מעולם לא הייתה תחושה של טרקטור, גם על האפריקה שרכבתי בחו"ל, ואפילו על ה-MT טרייסר (היו בעיות אחרות)
    ה-700 הישן שלך היה טרקטור אבל במובן הטוב של המילה ואפילו נסבל, התחושה שקיבלתי מהכתום (לראשונה מאופנוע) וואוו ....מה זה הדבר הזה.
    שוב יכול להיות שבגלל ההבדל החד בין האופנועים התחושות נהיו קיצוניות, אבל עדיין...

    אגב אני עדיין חושב שורסיס הוא תשובה למכנה המשותף הנמוך ביותר של הרוכבים, זה לא דבר רע בהכרך, אבל יש רבים שלא רוצים להסתפק בזה ומחפשים
    קצת יותר מדבר כזה או אחר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #285
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    טיול רכיבה בהפתעה

    מסתבר שיש דבר כזה שמתקיים כבר בפעם החמישית שנקרא רכיבה בהפתעה. במועדון האדוונצ'רים של הכתומים ארגנו אותנו לקבוצה קטנה לצד נציגי דוקאטי וכל היתר הגיעו דרך מיצו, יוזם העניין.
    אחרי חצות היינו 150 רוכב ורוכבת- בערך. נפגשנו בהרצליה, באחת יצאנו צפונה דרך כבישים מהירים בקצב שהפתיע לטובה. בתחנת דלק בואך ראש פינה תדלוק קפה פיפי קשקשת ודי רגוע ונחמד מבחינת פרופיל האנשים. שונה מאוד מהרכיבה למצדה -לטובה.
    IMG_20200918_024916.jpg
    .
    IMG_20200918_055147.jpg
    .
    IMG_20200918_055356.jpg

    עוד תמונות בגלריה


    הכתומים יצאו ראשונים במעלה ראש פינה והמוביל בסוף שכונה נכנס לשביל כורכר לתוך היער. פאקינג 3 בלילה שיירה של 7 רוכבים בשביל לא הכי נעים לפרייבטים הרבה אבק בקושי רואים ומרביצים בעליה תלולה ומפותלת. רכבתי חלק בעמידה משועשע מהמחזה הדי סוריאלסטי ואז פספסתי בור וטלטלה גדולה בעקבותיו. כתם שחור פגע בי והבנתי שהנייד נפל מהתושבת. ירדתי והרוכב מאחור מאשר שהנייד עף. אללה יסתור ולהקתו. לילה, יער, חושך אבל הפעם הפרוסה נפלה עם הריבה למעלה. המסך מגלה לי את המיקום 30 מ' מאחור. הגוורדיה נעצרה בזיג מעל צופה וממתינה. אני רץ דוחף את הנייד לכיס ואודרוב אני ממהר להדביק את החבורה שכבא יצאה. רכיבה שבהחלט לא אשכח.

    למעלה כשאני נטול אוריינטציה וווייז שמגלה לי עתידות התחברנו לכביש צר, מפותל ומשובש והקצב לא יורד. כאילו, זה קצב שהייתי רוכב בו לבד אבל שיירה? פאקינג מגניף. הצעיר בחבורה שרוכב לא רע ונמצא 30 מ' לפני, מגיע לפניה מתדהקת מהר מדי וגולש תוך כדי בלימה לכיוון התעלה בצד הנגדי. הוא מציל את המצב יפה ולמזלו לא מגיע רכב ממול. סימנתי אותו לשיחה שאכן התקיימה. בהמשך הגיעו השיירה של הדוקאטים מאחור. הם לוחצים ומתחילים לעקוף גם כשלא מתאים אבל בסדר. מישהו מהאדומים צריך להוכיח לכתומים ואני לא במשחק. מפנה מקום אבל לא מוריד את הקצב כדי לא לאבד את החבורה.

    באמצע סיבוב פניה נוספת לשביל שטח. מתחיל חלבי אבל ככל שמטפסים אופנוענים נפרדים ממורכבים והיו כאלה שהחנו בדרך ועלו ברגל למצפה. ארפכשד כרגיל אדיש ונחוש להתקדם ומביא אותי עד למעלה עם פרפור אחורי קל. עוצרים, מחפשים את הקבוצה שנעלמה. נחים, חוברים חזרה סביב שולחן ומנורת לילה. קצת ויסקי הרבה קפה עוגיות ומים והשמים מתבהרים. כשהשמש אוטוטו עולה מאחורי רמת הגולן אני נפרד ויוצא חזרה. מתלבט ארוכות באיזה דרך לבחור אבל מקבל שכל ומחליט על הדרך הקצרה. עוד מעט חמסין, לא ישנתי משלשום והריכוז משאב יקר. כאן מתחיל הוידיאו.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. למכירה mv agusta brutale 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-03-2019, 14:35
  2. למכירה BRUTALE 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-09-2018, 12:21
  3. למכירה BRUTALE 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-07-2018, 08:54
  4. ברוטלה 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-07-2017, 07:05
  5. למכירה mv agusta brutale 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-01-2017, 07:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO