לא עניין של לקרטע ולא להאיץ טוב. בכביש מהיר, אתה בדרך כלל תימצא את עצמך על קצה גבול היכולת של האופנוע. אפשרי? בטח, אבל לא מומלץ. אין לך רזרבת עקיפה, אם משהו קורה - זה רק לחמוק או בלמים.
מנוע בנפח 250 יתאמץ פחות בבין עירוני, ישייט בנוחות (!) על 100-110 קמ"ש עם רזרבה לעקיפה כשצריך. עלות הביטוחים ל-125 ו-250 היא זהה. מנוע עם נפח גדול יותר ישרוד יותר ק"מ, סטטיסטית. במידה ותרצה לשדרג לכלי חזק יותר ויש לך A1 אתה תמיד יכול לעלות ל-400-500 ולסגור פינה, אם אתה על 125 אתה תצטרך לעבור את כל התהליך של הוצאת טפסים, משרד הרישוי וטסטים ושיעורים שוב. אף אחד לא מבטיח לך שתעבור בטסט הראשון, ומה אם תיכשל ותיאלץ לקחת עוד אחד? ועוד אחד? והנה אתה מוציא A2 קליל שנגרר כבר לכמה אלפים שיכלת לבזבז על A1.
אם אתה מעל 18 - רק A1, אל תעשה טעויות.