עמוד 1 מתוך 13 12311 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 189

אשכול: התחדשתי באופנוע שפתח תת קטגוריה חדשה: מוטו גוצי V85 TT

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    התחדשתי באופנוע שפתח תת קטגוריה חדשה: מוטו גוצי V85 TT

    בשעה טובה ואחרי שחיכיתי חודש הגיע המוטו גוצי V85 TT הגירסה "המושקעת" (כיסא דמוי עור הפוך, צביעה עם שני צבעים שילדה אדומה וצמיגי מישלין אנאקי 2CT) כמובן בתוספת תשלום.

    הV85 TT הוא אופנוע שקצת קשה להגדיר, מצד אחד מפוצץ בטכנולוגיה כמו מסך LCD, מצבי רכיבה, תאורת לדים קדימה ואחורה כולל אור ראשי, בקרת שיוט ועוד אבל מצד שני מראה קלאסי שמנסה לחכות את גירסאת הפריז דקר של מוטו גוצי בשנות ה80 (הצביעה בלבן צהוב לא במקרה).
    הניגודים ממשיכים גם במנוע שהוא 853 סמ"ק אבל אין אף אופנוע בקטגורית הסמ"ק הזאת עם גל הנע חוץ מהTT (רק במנועים הגדולים כמו במוו GS).

    בסופו של יום זה אופנוע אדוונצ'ר קלאסי נייקד, למה נייקד? כי אין לו כמעט פלסטיקה, מקדימה יש פנסים ומשקף וזהוא, בצדדים כיסוי פלסטיק קטן.

    הדבר היחיד שקרוב הוא הבמוו URBAN שהוא אופנוע מעולה אבל תנוחת הישיבה רחוקה מלהיות אדוונצ'ר ולפי דעתי בכוונה תחילה כדי שהURBAN לא ינגוס במכירות של הGS.

    לTT יש רק 80 כח סוס אבל עד עכשיו לא הצלחתי להבין איך, ההרגשה היא מאה פלוס מבחינת כח סוס וזה כנראה מהמומנט השטוח, העברות הילוכים יכולות להתבצע בקלות ב3000 סל"ד והאופנוע מאיץ חזק מהסל"ד הזה, אני בהרצה אז מעדיף לא לבחון עד כמה נמוך אפשר לרדת איתו מבלי לגרום למנוע להתחיל "להשתעל" אבל בוודאות אפשר עוד וזה אני זוכר מרכיבת המבחן שעשיתי לפני חודש.

    האופנוע הגיע עם צמיגי אנאקי ומכוון שאין לי כוונה לרכב בשטח הם הוחלפו לאנג'ל GT שמרגישים טוב יותר בפניות, האופנוע לרוב יקבל שימוש סטייל סופר מוטו, הוא אולי לא נראה כזה אבל הוא מרגיש קצת כזה לפחות לי וזה מה שחשוב.

    לגבי אמינות ימים יגידו מה שבטוח האיכות נשפחת מכל כיוון, האופנוע הורכב ברמה גבוהה מאד עובדה שגם לא חובבי המותג יאלצו להסכים שיראו את האופנוע.
    ואם כבר הזכרנו את חובבי המותג הם דווקא עלולים להתאכזב, הTT שקט, חלק עם תיבת הילוכים חמאה מה שעושה אותו לשונה במשפחת הגוצים

    1.jpg

    4.jpg

    5.jpg

    7.jpg

    אפקט המבער
    3.jpg

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    נראה חיקוי זול של הימליאן

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    נראה חיקוי זול של הימליאן
    יש בזה משהוא, לא בטוח מי פזל לכיוון של מי כי הTT הופיע כקונספט בתערוכות כבר ב2016.
    בכל מקרה האנפילד הימלאן הוא אופנוע עם שימוש מאד צר של טיולים בהודו ולא יתאים לטיולים בעולם המערבי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אופנוע יפיוף

  6. #6
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    תתחדש. אופנוע מגניב.
    תכל'ס, הוא דומה מאוד (באופן מחשיד) ל- gs מסוף שנות ה-90 תחילת האלפיים, עם עדכון לרוח התקופה (רטרו מודרני).
    מתי יצא לך לראות לאחרונה gs ערום? כלומר, בלי מיגונים, תוספות, ארגזים וכל השומן העודף ההופך אותו לממותה.
    בתצורה הזו מדובר בכלי צר וגבוה מהמרכז על הזנב וחזה שריר ומנופח, אתלט כזה. מין היפרמוטו XXL. שכאמור מזכיר לי מאוד.
    (נ.ב. gs ושטח זה סוג של אוקסימורון)
    בכל אופן מדובר בכלי מאוד ייחודי ומעניין, תהנה ממנו ותמשיך לעדכן.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תתחדש נראה מיוחד ואחר.
    אותי המראה מחזיר לשנות ה80 ובהחלט מעורר חיוך ואת בלוטות החשק.

    אגב הפנסים מזכיר דווקה את הבגירה של mz אם אני זוכר נכון


    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 24-04-2019 בשעה 03:17.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    תתחדש

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    השוק קשה וקשה לתפוס מקום, צריך משהו מיוחד כדי למשוך את העיניים של הקונה.ראיתי את הכלי הזה בתצלום מאיזושהי תערוכה.
    נראה כמו קסטומאיזינג לא מוצלח במיוחד.
    צבע...ניראה כמו איזה ילד בן 5 בחר לצבוע.
    טוב...סך הכול אופנוע חדש,מאמין יהיה יותר מזל מה ק.ט.מ

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    תתחדש!

    (למרות שבתכלס כל האופנועים אותו דבר... אותם רכיבים, אותם יצרנים, חלקי מרכב שיצאו מאותו פאונדרי. ק.ט.מ, רויאל אנפילד, מוטוגוצי - אותו דבר)

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    תתחדש, קצת חבל שאנחנו מפספסים אחד את השני בקיץ אבל זה מה יש...
    אבל...אם בכל זאת...אני ב-1/8 בצהרים אצל הרמן בנירברג ישן לילה,
    משם לרוטנברג ולילה בהיידנבג-אם הגוצי צריך אתגר).
    בכל מקרה תעשה חיים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    די... איזה מגניב! תתחדש!
    אופנוע כל כך שונה ומיוחד... ואין על המומנט של הגוצים (ואפקט גל ההינע, שמטה לך את האופנוע במכת גז).

    אמנם אני ניזון משמועות ומנסיון עם V7 RACER - אבל:
    1. כנראה שהמנוע הולך להשתפר (מבחינת צריכת דלק וויברציות) במשך תקופה ארוכה (אולי גם 10000 ק"מ). הגוצים צריכים break-in ארוך.
    2. שים לב לברגים, ותהדק אותם כל טיפול (מנסיון עם ה-V7). אחרת אתה עלול למצוא את עצמך עם משהו בסגנון של זרוע אחורית משוחררת.
    3. אם תקרע אותו, יהיו נזילות שמן מבסיס הצילינדרים. ראה הוזהרת.
    4. קנית דגם של גוצי שרק יצא. סביר מאוד שתוכל מחלות ילדות, חלקן כואבות יותר וחלקן פחות.

    אני מצידי, אשמח לשמוע ממך (בסיום ההרצה):
    1. מה צריכת הדלק (כתלות באופן השימוש, כמובן).
    2. באיזה מהירות האופנוע אוהב לשייט?
    3. כמה הוא נוח לבד/בהרכבה לכיסוי מרחקים (מניח שנוח מאוד)?
    4. כמה זמן עבודה נדרש לטיפול קטן? מה עלות החלקים הדרושים? האם יש צורך בכלים מיוחדים?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    תתחדש !!
    כלי מיוחד!
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    שגרירינו תתחדש.!
    נראת יפה ומושכת.
    איטלקייה בגרמניה.
    2 צבעים ותחילת העונה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    די... איזה מגניב! תתחדש!
    אופנוע כל כך שונה ומיוחד... ואין על המומנט של הגוצים (ואפקט גל ההינע, שמטה לך את האופנוע במכת גז).

    אמנם אני ניזון משמועות ומנסיון עם V7 RACER - אבל:
    1. כנראה שהמנוע הולך להשתפר (מבחינת צריכת דלק וויברציות) במשך תקופה ארוכה (אולי גם 10000 ק"מ). הגוצים צריכים break-in ארוך.
    2. שים לב לברגים, ותהדק אותם כל טיפול (מנסיון עם ה-V7). אחרת אתה עלול למצוא את עצמך עם משהו בסגנון של זרוע אחורית משוחררת.
    3. אם תקרע אותו, יהיו נזילות שמן מבסיס הצילינדרים. ראה הוזהרת.
    4. קנית דגם של גוצי שרק יצא. סביר מאוד שתוכל מחלות ילדות, חלקן כואבות יותר וחלקן פחות.

    אני מצידי, אשמח לשמוע ממך (בסיום ההרצה):
    1. מה צריכת הדלק (כתלות באופן השימוש, כמובן).
    2. באיזה מהירות האופנוע אוהב לשייט?
    3. כמה הוא נוח לבד/בהרכבה לכיסוי מרחקים (מניח שנוח מאוד)?
    4. כמה זמן עבודה נדרש לטיפול קטן? מה עלות החלקים הדרושים? האם יש צורך בכלים מיוחדים?
    ההרצה עצמה אכן ארוכה, 1500 ק"מ שבהם דורשים לא לעבור את ה4500 סל"ד, רכבתי על הV7 שהם רק יצאו והאמת אין כמעט קשר בין השניים, המנוע מתנהג לגמרי אחרת ומבחינה דינמית גם.

    לפי הדילר אנשים נוטים למלא את גל ההנע ביותר מידי שמן וזה הגורם לרוב הנזילות בגלל שגל ההנע דוחף את השמן בלחץ למנוע, ימים יגידו.
    החיים שלו לא עומדים להיות קלים, השימוש עומד להיות ספורטיבי עם רכיבות ארוכות במהירות גבוהה על הכביש המהיר כדי לצמצם מרחקים.

    כרגע מבחינת נוחות הכסא סופר נוח אבל הכיפוף בברכיים יחסית לאופנועי אדוונצ'ר גדול יותר, אני 1.85.

    כל טיפול דורש בדיקת מרווח שסתומים, טיפול אחרי הרצה מוגדר כשעתיים עבודה (שעות מוסך) וזה מקפיץ את המחיר, לפי האינטרנט בערך 270 יורו שזה הרבה ביחס לאופנועים אחרים שטיפול אחרי הרצה עולה באיזור ה150 יורו

אשכולות דומים

  1. התחדשתי באופנוע bmw f700gs
    על ידי kondason בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 24-10-2017, 09:30
  2. ירידת לחץ של 40% באופנוע מוטוקרוס
    על ידי gaja בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18-07-2017, 14:40
  3. התחדשתי באופנוע
    על ידי etz301 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-06-2017, 22:05
  4. קטגוריה חדשה בסופרבייק העולמי - סופרספורט 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 08:35
  5. התחדשתי. לא באופנוע, אבל....
    על ידי א הזקן בפורום אוף טופיק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-09-2016, 14:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO