עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 40

אשכול: אופנועי נורטון נחתו בישראל

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    אופנועי נורטון נחתו בישראל

    3 דגמים ראשונים של אופנועי נורטון נחתו בישראל, אז הגענו לצלם אותם מיד עם פתיחת הארגזים; הגלריה והווידאו, וגם המחירים - בפנים.


    http://fullgaz.co.il/%d7%90%d7%95%d7...8%d7%90%d7%9c/


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    יאללה,לפרק בלטות.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    רק נשאר לקחת את הנורטון קומנדו ולהשתיל לו את מנוע ה1200 HP של טריומף, מנוע שגם נראה כמו שנות ה60 אבל יודע לשגר את האופנוע כמו טיל.
    במילים אחרות מה שקצת מוריד את החשק זה נתוני המומנט, 80 כח סוס יכולים לזוז מהר עם מומנט בריא (מה שקצת חסר).
    בכל מקרה יצירה מהממת.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    92
    עד מתי המחירים בארץ

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoavz צפיה בהודעה
    עד מתי המחירים בארץ
    ישראלים יצאו לרחובות על קוטג' שעולה 5 שקל אבל יחיו בסדר עם העובדה שיש כאן 100% מס על רכב....

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אם אלה המחירים בארץ, אחכה לרילוקיישן לחו"ל לטריומף שלי ועד אז NC עד המוות.
    (כן, אני יודע שזה נורטון, אבל זה רק נותן תמונת מצב עגומה מאוד)

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    בכייני המחירים, תרגעו...
    הנורטון מתומחר מאוד סביר בארץ (בהתחשב ברכיב המיסוי, שאינו ייחודי לנורטון - ואם כבר פועל לרעתו).
    למיטב זכרוני - בארה"ב הגרסה הבסיסית של הקומנדו עולה יותר ממולטיסטראדה 1200 רגיל, ופחות ממולטיסטראדה 1200S.
    בארץ, מולטיסטראדה 1260 "רגיל" עולה 145K. הקומנדו תומחר ב-139K.
    זה מה שעולה אופנוע בוטיק ייחודי, שמיוצר בעבודת יד.
    אתם רוצים לקבל את זה, אבל במחיר של אופנוע בייצור המוני. מזכיר לי את החבר'ה שישבו באוהלים, כי הם רצו דירה ברוטשילד במחיר של דירה באשקלון...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בכייני המחירים, תרגעו...
    הנורטון מתומחר מאוד סביר בארץ (בהתחשב ברכיב המיסוי, שאינו ייחודי לנורטון - ואם כבר פועל לרעתו).
    למיטב זכרוני - בארה"ב הגרסה הבסיסית של הקומנדו עולה יותר ממולטיסטראדה 1200 רגיל, ופחות ממולטיסטראדה 1200S.
    בארץ, מולטיסטראדה 1260 "רגיל" עולה 145K. הקומנדו תומחר ב-139K.
    זה מה שעולה אופנוע בוטיק ייחודי, שמיוצר בעבודת יד.
    אתם רוצים לקבל את זה, אבל במחיר של אופנוע בייצור המוני. מזכיר לי את החבר'ה שישבו באוהלים, כי הם רצו דירה ברוטשילד במחיר של דירה באשקלון...
    לא באמת מכיר את נורטון החדשים ולא יודע לגבי הבדלים באמינות מול האיטלקים אבל מי שמשלם על הנורטון סכום שמעמיד מולטיסרדה צריך לבדוק מפלס שופוני בדם או להתאשפז. אני מעבר לכוחות סוס או מדד יופי מה הנורטון מסוגל לעשות טוב כמו המולטיסרדה- פקקים, טיולים ארוכים, מסלולים? כנראה שכלום. כלי נאה בהחלט אבל זה לא פסל. זה כלי.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לא באמת מכיר את נורטון החדשים ולא יודע לגבי הבדלים באמינות מול האיטלקים אבל מי שמשלם על הנורטון סכום שמעמיד מולטיסרדה צריך לבדוק מפלס שופוני בדם או להתאשפז. אני מעבר לכוחות סוס או מדד יופי מה הנורטון מסוגל לעשות טוב כמו המולטיסרדה- פקקים, טיולים ארוכים, מסלולים? כנראה שכלום. כלי נאה בהחלט אבל זה לא פסל. זה כלי.
    אפשר לעשות הרבה השוואות כאלו ובסוף להגיע למסקנה שהונדה NC הוא הקניה הכי טובה.

    לא רכבתי על הנורטון אבל בסגמנט הזה אנשים מחפשים רגש ותחושות שאין באופנועי תקציב, אם הנורטון נותן את זה יש מי שיקנה והוא לא בהכרח בקטע של שופוני.

    אגב כמעט כל אופנועי הרטרו לא ממש מסובבים ראשים ברחוב, בשביל זה יש דוקאטי אדום (זה הדבר היחיד שבחורות רואות)

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=Dresdner;159871]אפשר לעשות הרבה השוואות כאלו ובסוף להגיע למסקנה שהונדה NC הוא הקניה הכי טובה.


    מה אמרת (כתבת)??

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    [QUOTE=lokimonster;160125]
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אפשר לעשות הרבה השוואות כאלו ובסוף להגיע למסקנה שהונדה NC הוא הקניה הכי טובה.


    מה אמרת (כתבת)??
    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לא באמת מכיר את נורטון החדשים ולא יודע לגבי הבדלים באמינות מול האיטלקים אבל מי שמשלם על הנורטון סכום שמעמיד מולטיסרדה צריך לבדוק מפלס שופוני בדם או להתאשפז. אני מעבר לכוחות סוס או מדד יופי מה הנורטון מסוגל לעשות טוב כמו המולטיסרדה- פקקים, טיולים ארוכים, מסלולים? כנראה שכלום. כלי נאה בהחלט אבל זה לא פסל. זה כלי.
    זאת בדיוק הסיבה שעד עכשיו, לא היה נורטונים בארץ.
    בעוד שבארה"ב ובאירופה יש שוק שלם של אנשים עם כסף, שמוכנים לשים אותו על מה שמוצא חן בעינם - בישראל העם פרקטי יותר. תמיד מחפשים עסקה טובה, ואם כבר אתה משקיע סכום כסף גדול על משהו, אז זה חייב להיות עם מקדם "שופוני" מהגיהנום.
    הנורטון הוא לא "עסקה טובה". הוא לא אופנוע שנועד לשמש ככלי תחבורה יעיל והגיוני. ה"שופוני" שלו הוא למבינים בלבד, מי שלא מהתחום - יעריך שזה אופנוע שמקביל ל-SV650.
    הנורטון הוא אופנוע בוטיק שמעיד בראש ובראשונה על הטעם של בעליו, ושנועד לספק חווית רכיבה ייחודית.
    כמוצר בוטיק שנבנה בעבודת יד באירופה, הוא עולה הרבה יותר מכלים מקבילים בייצור המוני.

    אנסה להמחיש את זה עם דוגמה מעולם הביגוד:
    מעיל עור שנתפר באיטליה בעבודת יד בסדנה קטנה אך ידועה באירופה יכול בקלות לעלות 2500 יורו, בעוד שמעיל עור זהה ביצור תעשייתי ושל מותג מוכר יעלה שליש מזה.
    באירופה, יש מספיק אנשים שמוכנים לשלם על ייחודיות, גם אם היא לא בולטת לעין. 99% אחוז מהאנשים לא ישימו לב בכלל שמשהו מיוחד במעיל שלך - אבל הוא מייצג את הטעם שלהם ולהם זה מספיק.
    בישראל, אנשים שבמקום לרכוש מעיל עור של DIESEL (סתם זרקתי) ישלמו פי 3 על מעיל צנוע ולא צעקני בעבודת יד של סדנה קטנה, ייתפסו ככאלה שצריכים "לבדוק מפלס שופוני בדם או להתאשפז".
    אנחנו כחברה לא בשלים למוצרי בוטיק (ואני מתכוון לבוטיק אמיתי, לא ל"רהיטי יוסי" שהבוטיק בהם מסתכם בזה שהם יותר עקומים מאיקאה). אנחנו פרקטיים מכדי לזרוק כסף על התאמת הסביבה לטעם האישי שלנו. לכן רובינו המוחלט נוסע ברכבים סטנדרטיים, רוכב על אופנועים סטנדרטיים, לובש בגדים סטנדרטיים וגר בבתים סטנדרטיים ומכוערים להחריד.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    92
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בכייני המחירים, תרגעו...
    הנורטון מתומחר מאוד סביר בארץ (בהתחשב ברכיב המיסוי, שאינו ייחודי לנורטון - ואם כבר פועל לרעתו).
    למיטב זכרוני - בארה"ב הגרסה הבסיסית של הקומנדו עולה יותר ממולטיסטראדה 1200 רגיל, ופחות ממולטיסטראדה 1200S.
    בארץ, מולטיסטראדה 1260 "רגיל" עולה 145K. הקומנדו תומחר ב-139K.
    זה מה שעולה אופנוע בוטיק ייחודי, שמיוצר בעבודת יד.
    אתם רוצים לקבל את זה, אבל במחיר של אופנוע בייצור המוני. מזכיר לי את החבר'ה שישבו באוהלים, כי הם רצו דירה ברוטשילד במחיר של דירה באשקלון...
    אז בגלל שבארץ המולטי מתומחר יותר מהקומנדו מה זה אומר? שהמחיר דומה לזה שבארהב?
    ממש לא. זה רק מחזק את הטענה (הצינית) שלי לגבי המחירים בארץ,
    וכל מה שנשאר לנו לעשות הוא להשוות חטא אחד לשני, במקום לקבל מחירים באמת הוגנים.
    וכן, אפשר אחרת, לא כשהמדינה לוקחת את חלק הארי מכל עסקה וכל יבואן מנסה לסחוט עד הטיפה האחרונה ממה שניתן לקחת.

    אבל זה רק אני.. חי בעולם משלי

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אופנוע כזה לא קונים כי "צריכים". גם xevo 250 יספיק כמעט לכל "צורך" של רוכב ממוצע.
    אופנוע כזה קונים כי רוצים.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    בישראל אתה בראש ובראשונה מחפש תמורה למחיר. יש סיבה למה האופנועים הנפוצים פה הם דווקא אדוונצ'רים עם ארגזים, נייקדים או לרוב - בכלל קטנועים.
    רוב האנשים לא יכולים או לא רוצים לקנות כמה אופנועים, זה לא כמו באמריקה שאתה יכול להחזיק אופנוע לעיר לסידורים, אופנוע למרחקים, אופנוע לשטח, אופנוע לפעלולים, אופנוע פרוייקט שלא נגמר, אופנוע להיום ואופנוע למחר.
    בארץ, אופנועים הן בראש ובראשונה כלי תחבורה, כמו במדינות המזרח. במערב, במדינות רבות רואים בהם יותר "צעצועים לילדים גדולים", מותרה ולא דרך התניידות. לכן מי שרוכב שם, פחות חושב על האספקט הפרקטי ויכול לקנות יותר עם הלב.

    כשמדינת ישראל תפסיק לנסות בכל דרך להוריד אותנו מדו גלגלי, אז אפשר יהיה לדבק

אשכולות דומים

  1. אופנועי נורטון בדרך לישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-10-2019, 12:49
  2. התייצבות בשוק אופנועי האנדורו בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-07-2018, 14:20
  3. אופנועי אינדיאן בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2017, 16:43
  4. השקה מקומית: אופנועי SWM בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 23:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO