אתה ממלא את הרדיאטור עד הסוף, סוגר את הבורג איפה שהמשאבת מים,פותח את הבורג איפה שהטרמוסטט עד שמתחילים לצאת ממנו מים.
מתניע את הקטנוע ומוודא שהמים מתחילים לרדת ולגהק את האוויר.
האמת שקימקו פה באמת פישלו, יש הסבר איך לפרק את המנוע אבל אין הסבר מפורש איך להחליף נוזל קירור כמו שצריך.
אחרי שמילאת מים כמו שצריך ושהקטנוע הגיע לטמפ עבודה, אני אוהב לפתוח את הבורג שעל הטרמוסטט שוב פעם כדי לוודא שבאמת כל האוויר יצא(אחרי שאתה מכבה את הקטנוע כמובן).
יש פורום של קימקו באנגלית, יש מצב שיש גם ל350.
https://www.kymcoforum.com/index.php?board=36.0
אתה בעצם ניקזת את הנקודה הכי נמוכה, המנוע שלך רץ בלי מים, מזלך שתפסת את זה בזמן ושלא כזה חם היום בחוץ.