קצת מנסה להבין מה אתם אומרים..
1. מיקום ? משקל? זו לא בעייה... המערכת קטנה ויוצאת לשני סנסורים (אחד קולט מאחור ואחד קולט מקדימה). שום בעייה להתקין באופנוע ולא משפיע מבחינת משקל... (כמו שתגיד לי שסליידרים מוסיפים לך משקל אז אתה לא מוסיף).
2. לגבי האמירה שהוא מזהה מאוחר מידי. דיברתי עם החברה שמייצרת + אם חבר שעובד במשטרה... בדכ הנוהל הוא ליזור פעמיים ולא פעם אחת, ולמה? כי הלזירה הראשונה בדכ מתבצעת ממרחק גדול כ 700 מטר (המערכת יודעת לזהות לזירה עד 1.5 קמ אם אני זוכר מה אמרו לי שחברת היצרן) , השוטר מסתכל שאתה בכלל "שווה" לזירה שנייה (הלזירה הקובעת לדוח צריכה להתבצע לא יותר מ 300 מטר מהיעד).
מסקנה : לזירה ראשונה מתריעה לך... ובלזירה השנייה כבר בלמת משמעותית.
3. דוח על מהירות של 41 קמש מעל המותר מביא לפסילת רישיון לחודש + משפט (בו אתה יכול לקבל עוד חודש/שנה/שנתיים או אנערף מה שהשופט רוצה לפסוק).
לגבי משבש לייזר אני לא יודע מה העונש או הקושי בהשגה אך המערכת שעלייה שאלתי חוקית... ואין שום אוסר להשתמש בה.
וכן רדאר ומכמונות (כן גם בוויז יש אותן) היא מאוד יעילה... לגבי הלייזר אתה צריך לקוות שאכן השוטר נוהג כמו "כל השוטרים" ולוזר פעמיים.
ובגלל זה שאלתי אם מישהו מכיר ויכול לשתף ניסיון מרכיבה עם מערכת שכזו.