כיף לשמוע ותתחדש. האופנוע נראה ממש טוב.
מה שאותי הרג ב NC היה מנתק ההצתה שהגיע כל כך מוקדם כשברור שעוד היה הרבה כוח. הגעתי כל כך הרבה פעמים ברכיבות במיוחד בקטעים שהייתי מאוד מרוכז למנתק שזה פשוט הפך לבדיחה. היפנים כנראה תכננו מנוע שיפעל באמינות מופלגת ולכן מונעים ממנו יזע ועמל. מאוד ממליץ על טיפול אצל ניר ברעננה (מורשה) ועוד יותר על צמיגי ContiRoad Attack3. הם פשוט נותנים אחיזה ברמה אחרת לגמרי, במיוחד בחמסין ובקור. לגבי הבלימה, אני לא זוכר שהקידמי הפעיל את האחורי ואולי כדאי לבדוק. אצלי המטען היה בתא המטען והכבל עבר דרך הגומיה למעמד הפון ועדיין היה אטום. אל תזלזל בכריסי ובהחלט, ווילי אפשר לנסות. אפילו אני הצלחתי- לנסות. לדעתי הם שמו גם מגבלת סל"ד נמוכה יותר בזיהוי דאבל קלאצ'. זה לא רק (שחסר) הכוח אלא גם מיקום משקל הישיבה ומרכז הכובד הנמוך. מברוק


ציטוט ההודעה בתגובה