
נכתב במקור על ידי
TundraOG
ראש שקט, בהרבה מובנים.
שבועיים וחצי עברו מאז נקנתה כריסי. אלף ק"מ עברנו עד כה, בהם יותר מחצי מהרכיבות - בגשם. השמן הוחלף לסינטטי מלא של איפון בצמיגות 10w-30, בנוסף למצתי אירידום חדשים מבית NGK ומסננים טריים מהקופסא. נותר לי להחליף את נוזל הקירור והבלמים, כמו כן רפידות הבלם הקדמיות, ולכוון שסתומים.
היום הגעתי למסקנה שאני מאוד מתחבר לאדישות החלקית שיש לי בקשור לאופנוע הזה. בגלל שהאופנוע נקנה בראש ובראשונה עם ההגיון ולא עם הלב, איני דואג לו באותה רמה שדאגתי לעז. עם העז, הייתי ועודני פדנט. מנקה אחרי רכיבות בגשם, עובר על האופנוע עם WD40 לעיתים תכופות בחורף, שם לב ומתבאס לגבי כל שריטה. מנקה וממרק.
לא אומר שאינני פדנט עם ה-NC, אבל אני חושב שברמה שונה. קניתי משחה של פוליטרול לחידוש פלסטיקה (היא עברה חיים בחוץ ללא כיסוי, ולמרות מצבה הטוב ומצבור תכשירי הניקוי שלי, הצבע הדהוי בחלק מהפלסטיקה מפריע לי).
היחסים ביני לבין האופנוע החדש הביאו למצב שארכב 2 רחובות בגשם במקום ללכת כי אני רוצה להוציא אותה לסיבוב, או כשאני מגיע לצומת של הבית מצאתי עצמי לא פעם ולא פעמיים ממשיך ונוסע לכיוון הטיילת, ועושה עוד ועוד סיבובים בעיר. היום הייתה הפעם הראשונה שחיבקתי את "טנק הדלק" לאחר רכיבה (כן, זה מה שעושה לי טוב). זה פשוט אופנוע טוב, אופנוע פשוט שהוא פשוט אופנוע. זה יהיה האופנוע שאשיט למסע באירופה לאחר התואר, ואני בהחלט רואה אפשרות שאגיע לק"מ כה מגוכח עם האופנוע, שלא אוכל למכור אותו וגם לא ארצה, ויווצר מצב שהבריטי (שיבוא כשיבוא) יחלוק את החניה עם כריסי.
יש לי חלום לעבור מיליון ק"מ על אופנוע אחד. אני מתחיל לחשוב שמצאתי את האופנוע שאעשה את זה עליו.
84,300. פנסי הערפל שהזמנתי הגיעו בדואר, עוד מדבקות ואביזרים בדרך, סבל לארגז גם נמצא. לאט לאט נבנה פה מכונת תיור מאובזרת ומשומנת היטב.