תיקונים, תיקונים ועוד תיקונים.
שלוש וחצי שבועות עם כריסי. עד כה נצברו 1200 ק"מ באוכף. היום נמשך פרוייקט יישור הקו - בוצע כיוון שסתומים, החלפת נוזל קירור ולקינוח החלפת רפידות בלם לקרמיות של SBS. מסתבר שבוכנה אחת מה-3 בקליפר הקדמי תקועה וחברי המכונאי עמל על זה עשרות דקות כדי לשחרר במעט אותה. כולי תקווה שזה ישתחרר תחת עומס כמו שהחבר מקווה ושלא נצטרך להחליף בוכנה ואטמים.
מסתבר שהבולם הקדמי רטוב בצד אחד, גם זה על הפרק, אולי על הדרך אחליף לשמן יותר צמיגי. הותקנו פנסי ערפל עם מפסק, נראה מדהים. מחר אשים סטריפים לבנים על הג'אנטים שהזמנתי, ואתקין את תושבות הארגז, בתקווה גם לאסוף את הארגז מרעננה בהמשך היום. לאט לאט נבנה פה אדוונצ'ר מדוגם. יישור הקו לא זול בלשון המעטה, אבל כדי לדגם אופנוע בן 8 שמתחיל להתקרב למאה אלף ק"מ, צריך להשקיע קצת זמן ואהבה, שלא לדבר על כסף.
חברה טובה קפצה השבוע לבקר והתרשמה מהאופנוע החדש. ציינה שמזכיר סופרמוטו מאחור ושהרבה יותר מתאים לי במימדים. שיחה משעשעת שהייתה לנו:
היא: "הוא ממש יפה, בתמונות הוא נראה יותר...איך לאמר, בוגר?"
אני: "זו הדרך שלך לאמר משעמם מבלי לאמר משעמם?"
היא: "....טוב, כן"
היות והגברת רוכבת על Z300 כשנה וחצי אך אינה בעלת רשיון ללא הגבלה (או גובה מספיק כדי להגיע בבטחה לקרקע), הרכבתי אותה. טענה כי מאוד נוח אבל שוב אותו הפידבק - העדר הארגז מוריד מהבטחון. פתיחת מצערת אגרסיבית בין רמזורים השאירה את שנינו צוחקים ברמזור הבא כמו ילדים קטנים. לאט לאט משכנע את הגברת לשקול CB500X, זה עובד. כיף שיש חברים שרוכבים.
אחרי האבזור הנוכחי, אעדכן בתמונותאמרתי כבר שאני אוהב את הבייק הזה?


אמרתי כבר שאני אוהב את הבייק הזה?
ציטוט ההודעה בתגובה