בקבוצה העולמית של הדגם רצה תמונה מברזיל עם 440 אלף ק"מ על השעון, האגדה מספרת שהבעלים עובד בשליחויות והאופנוע עובד נונ-סטופ.
לי עצמי יצא לראות דגם עם 280 אלף ק"מ ביוטיוב, בחור יווני שחורש איתו את כל אירופה ומעדכן על התחזוקה. משיחה איתו נאמר לי שהמנוע מקורי, ומעבר לטיפולים כל 12 אלף האופנוע לא עושה בעיות.
אני לא בדיוק הרוכב הכי רגוע שעלה על הדגם הזה, אבל כשהמנתק מגיע ב-6500 סל"ד, המנוע שומר על עצמו לבד. גם אם מתחשק לי - אני לא באמת יכול "לקרוע" אותו.
מה שכן, הארגז הנוכחי קטן מהקודם שישב על העז ואין בו רצועות פנימיות, אז לקחת גיטרה לטיולים הפכה למשימה קצת יותר מאתגרת. (שלא לדבר על זה שצריך להוריד את הקומבינה בכל פעם שצריך לתדלק). אבל בכנות, שאלו יהיו הצרות שלי.



ציטוט ההודעה בתגובה