תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: רכישת אופנוע A1 לרוכב חדש

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185

    רכישת אופנוע A1 לרוכב חדש

    שלום,
    עוד לא עברתי את הטסט אבל אני רוצה כבר להתחיל להתכונן לאחרי ולהתחיל להשוות,
    האם בכלל לקנות אופנוע 250 סמ"ק ואז לעבור ל-500 או ישר לקנות 500?
    אני בקטע של הקרוזרים/בוברים,
    תקציב של עד 45K, בשביל רכיבות לרוב ארוכות בשביל הכיף ולפעמים לעבודה (כ-20 דק' נסיעה בערך)
    אני גם בינתיים דיי חושב על זה כאופנוע לטווח ארוך,
    מתכוון לטפל באופנוע בהתחלה עם עזרה של מוסכים ואם אוכל אז לבד, דיי רוצה ללמוד איך לתקן, להחליף דברים וכל אלה באופנוע לבד
    איזה אופנוע יהיה מומלץ לרוכב חדש, שהגיר וכל אלו לא יידפקו ויחזיקו מעמד ויהיה בעיקר קל לשלוט בו?
    אני 1.83 ושוקל בערך 75 אם זה משנה
    מחפש גם אופנוע שיכול להגיע ל-120 קמ"ש בלי מאמץ (רק בשביל עקיפות או כשסתם רוצים להרגיש מטוס), בכללי אני רוכב רגוע שמחפש ליהנות ולהירגע על הכלי
    בינתיים האופנועים שחשבתי עליהם הם:
    •Daelim Daystar 250
    •Cleveland The Heist 250 (למרות שראיתי שהוא לא מומלץ כי הוא הארד-טייל)
    •Kawasaki EN 500 (שבינתיים בהעדפה אצלי, אבל שווה להשקיע בכזה כלי ישן? הוא יתאים לי מבחינת נוחות ולעובדה שאני עוד חדש ברכיבה?)
    •Kawasaki Vulcan 650 (אם זה בכלל A1, ראיתי כאלו שכן)
    •Honda Rebel 500 (למרות שהוא יחסית יקר)

    תודה ויום טוב!

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לדעתי האישית, אין דבר רע בלהתחיל עם 250. היוסאנג, גם אם לא מופיע הרשימה, הוא ההעדפה שלי, רכבתי עליו והוא מרגיש נוח וגדול ממה שהוא, מושך מסל"ד אפסי, ומשנת 13-14 הם תיקנו את בעיות הילדות שלו ומדובר בסה"כ באופנוע בסיסי וטוב.

    מאידך - אם מדובר על רכיבות ארוכות, טיולים וכו', זה אפשרי אבל עם 250 סמ"ק זה לא בדיוק יהיה נעים.
    כיוון נוסף שמתאים לך לתקציב זה דווקא ה-VN900. שנתון 16 ומעלה מותאמים ל-A1, הוא קל בצורה מפתיעה לשליטה, ואני יכול להעיד מאבא שלי שקנה אחד בגיל 50 אחרי שהוציא רשיון - לא צריך יותר מזה. שיוט נוח על 100-110, עם רזרבת עקיפה יפה עד 130 וקצת. בפניות ההיגוי מאוד קליל ולא מרגישים את המשקל, הוא מתנהג נהדר ועם הרבה יותר פוזה מכל 250/500. מה שכן, להשתחל איתו בעיר יכול לדרוש מחשבה, אז אם אתה רוכב בסביבה עירונית מרובת פקקים, הייתי ממליץ להתחיל מ-250 תקופה ואז לעבור ל-VN. הוא יכול להיות האופנוע האחרון שתצטרך לקנות למדינה הקטנה שלנו.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לדעתי האישית, אין דבר רע בלהתחיל עם 250. היוסאנג, גם אם לא מופיע הרשימה, הוא ההעדפה שלי, רכבתי עליו והוא מרגיש נוח וגדול ממה שהוא, מושך מסל"ד אפסי, ומשנת 13-14 הם תיקנו את בעיות הילדות שלו ומדובר בסה"כ באופנוע בסיסי וטוב.

    מאידך - אם מדובר על רכיבות ארוכות, טיולים וכו', זה אפשרי אבל עם 250 סמ"ק זה לא בדיוק יהיה נעים.
    כיוון נוסף שמתאים לך לתקציב זה דווקא ה-VN900. שנתון 16 ומעלה מותאמים ל-A1, הוא קל בצורה מפתיעה לשליטה, ואני יכול להעיד מאבא שלי שקנה אחד בגיל 50 אחרי שהוציא רשיון - לא צריך יותר מזה. שיוט נוח על 100-110, עם רזרבת עקיפה יפה עד 130 וקצת. בפניות ההיגוי מאוד קליל ולא מרגישים את המשקל, הוא מתנהג נהדר ועם הרבה יותר פוזה מכל 250/500. מה שכן, להשתחל איתו בעיר יכול לדרוש מחשבה, אז אם אתה רוכב בסביבה עירונית מרובת פקקים, הייתי ממליץ להתחיל מ-250 תקופה ואז לעבור ל-VN. הוא יכול להיות האופנוע האחרון שתצטרך לקנות למדינה הקטנה שלנו.
    שכחתי לרשום את ההיוסאנג, אבל גם עליו חשבתי ואם אתה ממליץ אז אבדוק עוד בעניין
    אבל הקווסאקי שרשמת עשתה יותר חשק וגם נראית יותר טוב (בקטע של אפילו בלי רישיון אני אהיה חייב לרכב עליה),
    יש מצב אלך לכיוון שלו יותר ואלמד תוך כדיי להשתלב עם התנועה בישראל (גם ככה נוהגים פה חרא אז גם אני אהיה קצת), או שזה יומרני מדיי?
    מבחינת ביטוח יעשו בעיות שזה 900 או שזה יהיה כמו 500?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    אני אישית חושב ש VN900 זה קפיצה מעט גדולה בתור אופנוע ראשון. הכלי כבד ושמן, ובהתנהלות עירונית יהיה סיוט (גילוי נאות, לא רכבתי על אחד).
    אם החלטת ללכת על נפח קטן, עד 250 סמ"ק, אז היוסאנג הוא אופציה מעניינת, כדאי לך גם לחפש את המקביל של קיוואי, לדעתי הוא נראה מעט טוב יותר. לגבי הדיאלים, חבר שניסה אותו אמר שהוא נוח כמו סד עינויים מימי הביניים. הקליבלנד פחות מומלץ, בגלל חוסר שיכוך מספיק מאחור, ובאופן כללי מכלולים בסיסיים ומטה (אם אתה הולך על משהו out of the box ולא על משהו מקוסטם לעייפה).
    לגבי הנפחים הגבוהים יותר, כדאי לך לבדוק גם אנפילד, נותן את אותה פוזה פחות או יותר, ואמור לעלות פחות. en500 זה אחלה כלי על הנייר, בפועל רובם די ישנים, ומה שמתוחזק טוב עולה בהתאם. האופציות הכי 'בטוחות' הן הוולקן של קוואסקי והרבל של הונדה שהם אופנועים מודרניים יותר (ההונדה הוא אופנוע מודרני לחלוטין בתחפושת ישנה) רק שאיתם מגיע תג מחיר שמצא ברמה אחרת מכל שאר האופציות לעיל.
    לגבי הביטוח, בארץ כמו בארץ מדרגות הביטוח משוללות כל היגיון וכל נפח מעל 250 סמ"ק ישלם אותו דבר (מתחת ל 250 ישלמו מחיר זהה), בין אם הנפח הוא 251, 500, 900 או 1600.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כדאי לך גם לחפש את המקביל של קיוואי, לדעתי הוא נראה מעט טוב יותר. לגבי הדיאלים, חבר שניסה אותו אמר שהוא נוח כמו סד עינויים מימי הביניים. הקליבלנד פחות מומלץ, בגלל חוסר שיכוך מספיק מאחור, ובאופן כללי מכלולים בסיסיים ומטה (אם אתה הולך על משהו out of the box ולא על משהו מקוסטם לעייפה).
    כשאתה אומר "כדאי" - למה אתה מתכוון?
    לרכב או לשים בסלון?
    כי רוב הקיוואי בני כמה שנים שיצא לי לראות, משמשים כפסלים סביבתיים או כתורמי חלקים בחצר אחורית של איזה מוסך.
    גם הקליוולנדים לא אמינים מי-יודע-מה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    אני אישית חושב ש VN900 זה קפיצה מעט גדולה בתור אופנוע ראשון. הכלי כבד ושמן, ובהתנהלות עירונית יהיה סיוט (גילוי נאות, לא רכבתי על אחד).
    אם החלטת ללכת על נפח קטן, עד 250 סמ"ק, אז היוסאנג הוא אופציה מעניינת, כדאי לך גם לחפש את המקביל של קיוואי, לדעתי הוא נראה מעט טוב יותר. לגבי הדיאלים, חבר שניסה אותו אמר שהוא נוח כמו סד עינויים מימי הביניים. הקליבלנד פחות מומלץ, בגלל חוסר שיכוך מספיק מאחור, ובאופן כללי מכלולים בסיסיים ומטה (אם אתה הולך על משהו out of the box ולא על משהו מקוסטם לעייפה).
    לגבי הנפחים הגבוהים יותר, כדאי לך לבדוק גם אנפילד, נותן את אותה פוזה פחות או יותר, ואמור לעלות פחות. en500 זה אחלה כלי על הנייר, בפועל רובם די ישנים, ומה שמתוחזק טוב עולה בהתאם. האופציות הכי 'בטוחות' הן הוולקן של קוואסקי והרבל של הונדה שהם אופנועים מודרניים יותר (ההונדה הוא אופנוע מודרני לחלוטין בתחפושת ישנה) רק שאיתם מגיע תג מחיר שמצא ברמה אחרת מכל שאר האופציות לעיל.
    לגבי הביטוח, בארץ כמו בארץ מדרגות הביטוח משוללות כל היגיון וכל נפח מעל 250 סמ"ק ישלם אותו דבר (מתחת ל 250 ישלמו מחיר זהה), בין אם הנפח הוא 251, 500, 900 או 1600.
    תודה רבה!
    דיי מתלבט עכשיו אם ללכת על ההיוסאנג 250 או ישר להונדה רבל/וולקאן, כי למכור אחרי זה את ההיוסאנג נראה בעייתי
    הקיוואי שמעתי רק דברים רעים עליו ושהוא מרגיש גם יותר מדיי "פלסטיקי"...
    בקשר לאנפילד זה פחות המראה שאני מחפש וגם קראתי ביקורות רעות פה ושם
    הרבל/וולקאן יהיו סבבה כאופנוע ראשון?

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כשאתה אומר "כדאי" - למה אתה מתכוון?
    לרכב או לשים בסלון?
    כי רוב הקיוואי בני כמה שנים שיצא לי לראות, משמשים כפסלים סביבתיים או כתורמי חלקים בחצר אחורית של איזה מוסך.
    גם הקליוולנדים לא אמינים מי-יודע-מה.
    הסיבה היחידה שחשבתי על הקליבלנד זה רק המראה, המחיר והחלקים הזולים, אבל חוץ מזה אין לו שום יתרונות
    קיוואי כמו שכתבתי בציטוט למעלה...

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vroom צפיה בהודעה
    שכחתי לרשום את ההיוסאנג, אבל גם עליו חשבתי ואם אתה ממליץ אז אבדוק עוד בעניין
    אבל הקווסאקי שרשמת עשתה יותר חשק וגם נראית יותר טוב (בקטע של אפילו בלי רישיון אני אהיה חייב לרכב עליה),
    יש מצב אלך לכיוון שלו יותר ואלמד תוך כדיי להשתלב עם התנועה בישראל (גם ככה נוהגים פה חרא אז גם אני אהיה קצת), או שזה יומרני מדיי?
    מבחינת ביטוח יעשו בעיות שזה 900 או שזה יהיה כמו 500?
    לדעתי - תתחיל על 250, תלמד את רזי הרכיבה על אופנוע קל משקל וקל לשליטה, תטייל, ואז לאחר שנה-שנתיים כשתרגיש שצברת מספיק נסיון להתמודד עם אופנוע כבד יותר, תעלה ל-900. זה לא אופנוע מאיים, המנוע חי ועם המון, המון מומנט אבל הכח נגיש וגם אם תפתח את המצערת עד הסוף, מדובר על 47 סוסים שסוחבים רבע טון ברזל פלוס רוכב וציוד, זה לא אופנוע ספורט אבל מכל הקרוזרים שיצא לי לרכב עליהם (לדוגמא איירון 883, סטריט 750 וכו') הוא השאיר את הרושם הכי טוב ועם ההיגוי הכי קליל.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לדעתי - תתחיל על 250, תלמד את רזי הרכיבה על אופנוע קל משקל וקל לשליטה, תטייל, ואז לאחר שנה-שנתיים כשתרגיש שצברת מספיק נסיון להתמודד עם אופנוע כבד יותר, תעלה ל-900. זה לא אופנוע מאיים, המנוע חי ועם המון, המון מומנט אבל הכח נגיש וגם אם תפתח את המצערת עד הסוף, מדובר על 47 סוסים שסוחבים רבע טון ברזל פלוס רוכב וציוד, זה לא אופנוע ספורט אבל מכל הקרוזרים שיצא לי לרכב עליהם (לדוגמא איירון 883, סטריט 750 וכו') הוא השאיר את הרושם הכי טוב ועם ההיגוי הכי קליל.
    ולהתחיל עם 500 זה גם נורא או שעוד אפשר להסתדר?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vroom צפיה בהודעה
    ולהתחיל עם 500 זה גם נורא או שעוד אפשר להסתדר?
    לא נורא בכלל. אם אתה מדבר על EN אז תראה שהוא מתאים ל-A1 ברשיונות כי זכור לי כשרציתי לקנות אופנוע 500 סמ"ק שהיחידים שהתאימו לרשיון מוגבל זה ה-GS500, ובגלל זה הלכתי לשם (אגב האופנוע למכירה, אם זה מעניין אותך).

    במידה ואתה מוצא EN שמתאים לך לרשיון, תוודא שהוא שמור ושחלקים ישנים כמו מיסבים, רכיבי חשמל, גומיות וכו' הוחלפו, אחרת גם על אופנוע שמור זה מצטבר לכאב ראש אחד גדול ואני זוכר שעם ה-500 שלי השקעתי לא מעט זמן וכסף בהחלפת החלקים האלה, שזו נקודה לשקול.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    לא נורא בכלל. אם אתה מדבר על EN אז תראה שהוא מתאים ל-A1 ברשיונות כי זכור לי כשרציתי לקנות אופנוע 500 סמ"ק שהיחידים שהתאימו לרשיון מוגבל זה ה-GS500, ובגלל זה הלכתי לשם (אגב האופנוע למכירה, אם זה מעניין אותך).

    במידה ואתה מוצא EN שמתאים לך לרשיון, תוודא שהוא שמור ושחלקים ישנים כמו מיסבים, רכיבי חשמל, גומיות וכו' הוחלפו, אחרת גם על אופנוע שמור זה מצטבר לכאב ראש אחד גדול ואני זוכר שעם ה-500 שלי השקעתי לא מעט זמן וכסף בהחלפת החלקים האלה, שזו נקודה לשקול.
    אוקיי תודה, זה נקודה למחשבה...
    כנראה אז אלך על הונדה רבל 500 אם אמצא,
    או הוולקן 650? שונה מ-500 בהרבה או שגם אפשר להתרגל ולא יהיה "מפחיד" מדיי?

    עריכה:
    עוד נקודה ששכחתי לציין זה שאני רוצה להוסיף כידון מוגבה

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    הוולקן הוא אופנוע מוגבל, וירגיש מסורס ביחס לרבל שתוכנן להספק של 47 סוסים.
    מה גם שאני אישית לא סומך על מנועי ה-650 של קוואסאקי בגלל שהרבה שנים השסתום היה נופל באקראי ומחסל את המנוע. אומרים שזה נפתר מ-2014, אבל אני סקפטי.

    הרבל נשמע כמו כלי ראשון מעולה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    האופנוע הראשון שלי (ועדיין) זה cb500x שהוא למעשה רבל בתצורה שונה. עברתי אליו מקטנוע 125 סמ"ק והמעבר היה קליל וטבעי.
    כל סדרת ה cb (שהרבל למעשה שייך אליה) היא מאוד ידידותית לרוכב החדש, והאופנוע סלחן ולא מאיים מידי (כמובן, הכל תלוי ביד ימין והקוף). לשני חברים לרכיבה היו רבלים והיו להם רק דברים טובים לומר על האופנוע (תוך התחשבות במגבלות הז'אנר).

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    הוולקן הוא אופנוע מוגבל, וירגיש מסורס ביחס לרבל שתוכנן להספק של 47 סוסים.
    מה גם שאני אישית לא סומך על מנועי ה-650 של קוואסאקי בגלל שהרבה שנים השסתום היה נופל באקראי ומחסל את המנוע. אומרים שזה נפתר מ-2014, אבל אני סקפטי.

    הרבל נשמע כמו כלי ראשון מעולה!
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    האופנוע הראשון שלי (ועדיין) זה cb500x שהוא למעשה רבל בתצורה שונה. עברתי אליו מקטנוע 125 סמ"ק והמעבר היה קליל וטבעי.
    כל סדרת ה cb (שהרבל למעשה שייך אליה) היא מאוד ידידותית לרוכב החדש, והאופנוע סלחן ולא מאיים מידי (כמובן, הכל תלוי ביד ימין והקוף). לשני חברים לרכיבה היו רבלים והיו להם רק דברים טובים לומר על האופנוע (תוך התחשבות במגבלות הז'אנר).
    תודה רבה!
    אקח את ההערות האלו לתשומת לבי

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    לדעתי הוולקן או הרבל יהיו התחלה נאותה - בטח אם הכוונה היא לשמור את האופנוע לטווח ארוך... ההסתייגות היחידה שלי היא עניין התנוחה.. זה נראה מגניב אבל הרבה מתלוננים על כאבי גב ולאחר זמן מה מוכרים את האופנועים הללו ועוברים לתצורה אחרת...

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    לדעתי הוולקן או הרבל יהיו התחלה נאותה - בטח אם הכוונה היא לשמור את האופנוע לטווח ארוך... ההסתייגות היחידה שלי היא עניין התנוחה.. זה נראה מגניב אבל הרבה מתלוננים על כאבי גב ולאחר זמן מה מוכרים את האופנועים הללו ועוברים לתצורה אחרת...
    זה לא יהיה אופנוע ליום-יום לפי התכנון,
    וזה גם משהו שאני אוכל להקריב לבינתיים, אולי באמת בהמשך אעבור למשהו אחר אבל בינתיים זה חלום שאני חייב לממש

אשכולות דומים

  1. רכישת אופנוע
    על ידי Orel12600 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-08-2018, 12:40
  2. רכישת אופנוע 500
    על ידי yakir בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-04-2018, 11:08
  3. רכישת אופנוע
    על ידי bar.kohan בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 19-06-2017, 00:39
  4. ייעוץ| רכישת אופנוע A2 לרוכב מתחיל ללא ניסיון
    על ידי Andy12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 30-10-2016, 00:18
  5. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO