יש טעות בכתבה. רשום שצריך להחליף כל 8000 ש"ח את רצועת ההינע במקום כל 8000 ק"מ.
מעבר לזה - נראה ממש נחמד ומגניב! השאלה מי ישלם 17 אלף על קטנוע שכזה?
ה.מ. מוטורס השיקה הבוקר בישראל את הקטנועים החשמליים של אסקול האיטלקית, עם צמד דגמים חשמליים - eS3 ו-eS3 EVO; הפרטים, המחירים, והתרשמות רכיבה ראשונה בווידאו - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a7%d7%98%d7...8%d7%90%d7%9c/
![]()
יש טעות בכתבה. רשום שצריך להחליף כל 8000 ש"ח את רצועת ההינע במקום כל 8000 ק"מ.
מעבר לזה - נראה ממש נחמד ומגניב! השאלה מי ישלם 17 אלף על קטנוע שכזה?
נראה שהמעצבים עשו כל שביכולתם לגרום לקהל לא לקנות אותם
למה שמישהו יקנה את זה?
אפשר ב1000 שקל לקנות 50 סמ"ק עם סגירה יותר גבוהה וטווח יותר גדול.
דווקא בעיני הם חמודים לאללה. מזכירים פיאג'ו סי.
המחיר הגיוני מאוד, הפער מול קטנוע 125 יתקזז מהר מאוד לאור העדר הוצאות דלק.
השאלה היחידה היא הרצועה - למה צריך להחליף אותה כל 8 אלף? מה, היא עשויה מבד? בזירו היא מחזיקה רשמית 40K, ובפועל - קרוב ל-70.
או שהיא ממש זבל (ואז היא צריכה לעלות פחות מ-100 שקל), או שהיא צריכה להחזיק פי כמה יותר.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
השוק שהם מנסים להכנס אליו מלא באופניים חשמליים שעולים חצי מהמחיר, ללא עלות ביטוח, ללא אגרה, טסט וצורך ברשיון, שלא נדבר על הטיפולים שהם בדיחה.
כל זוג שני של אופני ביגפוט מגיעים ל50 קמש והם לא שוקלים כמעט 90 קילו.
עד שיסגרו את הפינה של האופניים, אני לא רואה את כל העס
אני אחכה בסבלנות ל-Sur ron או כל מקבילה שלו.
80 קמש על 50 קילו והם בגודל אופניים כך שטכנית ניתן להעלות אותם הביתה, שלא נדבר על רכיבות שבילים וטיולים קצרים.
https://www.youtube.com/watch?v=JtvzGqEHAdA
ילד בן 16 מתעסק בלהרשים את בני גילו באחזקה מתעסקים ההורים.
רלוונטי יותר למבוגר שירכב מרחקים קצרים.
ב 50 סמ"ק תקין אגב עלות האחזקה היא אפסית וצריכת הדלק מצוינת.