https://youtu.be/c4J76MgdyQc
האיש הזה כל הזמן עושה מחקרים כאלה,
הפלאג יצא יותר שרוף, ונהיה יותר עשן וקומפרסיה שונה מן הסתם זה שונה כי במצב שלך זה לא מתערבב עם הדלק
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://youtu.be/c4J76MgdyQc
האיש הזה כל הזמן עושה מחקרים כאלה,
הפלאג יצא יותר שרוף, ונהיה יותר עשן וקומפרסיה שונה מן הסתם זה שונה כי במצב שלך זה לא מתערבב עם הדלק
Sent from my iPhone using Tapatalk
אישית לא ניסיתי ואשמח לעדכון אבל כנראה כמו שאמרו מעליי הפלאג יישרף דיי מהר.
ועד שזה יקרה תיסע על מנגל מסורס,השמן יישרף והמנוע יתמלא בפיח.
לא אמור לגרום לנזק - מלבד הלכלוך בתא השרפה.
מבחינת השימון זה כנראה אפילו עדיף
לא מומלץ בעליל.
יכול לגרום לנזק למנוע!
השמן לשתי פעימות לדלק שונה בהרכב שלו משמן מנוע/גיר.
אם זה בנקודת גזירה,רתיחה.
אם זה בתוספים שמחברים את השמן לדלק ועוד...
יותר מזה,לשמן שתי פעימות ישנם סוגים שונים לאפליקציות שונות,(קטנועים,אופנועים,אופנועי ים,אופנוע שלג ועוד...)
למשל לאופנועי טריאל מולץ שמן סמיך יותר,לאופנוע שלג שמן שיעמוד בדרישות הטמפרטורה וכו'...
וזה מבלי להתייחס לדרך שהשמן יגיע מהמיקסר למנוע,מבלי להתייחס לאגזוז ועוד...
בקיצור,לא!
ברור שלא מומלץ.
וברור שמומלץ להמנע מלחסוך כמה שקלים על שמן ייעודי.
אבל עדיין מעניין אותי מה יקרה בטווח הארוך.
האמת שאני קצת מתנייד עם קטנוע כזה לאחרונה. אולי אחליט להיות אמיץ, לנסות ולבדוק. אם כן- כמובן שאעדכן.
ואייל, טוב "לראות" אותך פה.
לנסות רק לשם הניסוי?
אם לא פתחת מנוע לפני ואחרי כדי להשוות הרי שלא באמת עשית ניסוי. אם יש סיבה אחרת (נגיד בקבוק שמן מיותר בבית+עצלנות לקנות חדש) אז זאת כמובן מדינה עם בחירה חופשית...
כן, בערך. הרי מה כבר יכול להיות? המנוע אחרי זמן מה ירגיש חנוק והפלאג יישרף?
קצת באסה אבל לא משהו שאי אפשר לסדר בקלות.
אני לא בונה על הקטנוע הזה בסבב הבא של הג'י פי. מקסימום ייחנק קצת ולמשך זמן ייסע קצת יותר לאט.
נכון, אבל מכיר אותו מספיק כדי לדעת מתי הוא יתחיל "להרגיש לא טוב". ולהוציא רגע פלאג לפני תחילת הניסוי (אם יקרה) כדי להשוות בהמשך הזמן זו לא בעיה.
כן, כל התהייה התחילה בדיוק מהנקודה הזו![]()
אני מצטרף לקבוצת הניסויים שלך
שמתי הבוקר את הפלאג 3 אלקטרודות
Sent from my iPhone using Tapatalk