עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: מה הכיוון לדעתכם להמשך אבחון תקלה שקוראת באופן ספורדי

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840

    מה הכיוון לדעתכם להמשך אבחון תקלה שקוראת באופן ספורדי

    אז ככה.
    האופנוע ninja 650 2017 אצלי כארבעה חודשים. קניתי אותו עם 20,800 ק"מ.
    ב24,000 עשיתי לו טיפול לבד החלפתי לו הכל בגדול.
    שמן, פלאגים, רפידות, נוזל ברקס, נוזל קירור, פילטר דלק, פילטר שמן, פילטר אוויר, צמיגים, שימון גירוז מתיחה ואולי עוד כמה שטויות לא זוכר כבר.
    האופנוע עכשיו על 31,000 ק"מ עובד פרפקט, מניע בנגיעה כל יום. המצבר מקורי אבל כבר בן 3.
    אחרי יום גשמים כבד זה היה המצב:

    גם אחרי הרבה ניסיונות לא הניע. (כמובן משבת מנוע off, רגלית למעלה ניוטרל ולוחץ על הקלא'ץ והברקס בשביל לשלול הכל).
    יש לציין שאני נוסע כל יום גם בסופות הכי גדולות, ויש מצב שזה קרה לי עוד פעמיים אבל אני לא בטוח כי זה הניע אח"כ מייד וחשבתי שלא לחצתי או משהו בסגנון.
    בקיצור, מדדתי מתח, 12.3V עם סוויץ סגור, יורד ל11.8V עם סוויץ פתוח, בהנעה יורד בקושי ל11.6V.
    מזה שהמתח לא יורד ומזה ששומעים את הריליי מתקתק אני מסיק שהבעיה כנראה בסטרטר אולי פחמים או משהו.
    פרקתי את המצבר לקחתי אותו לטעינה בבית, לא נטען כמעט כלום. בקושי חצי אמפר מה שאומר שהוא היה מלא ולא נראה בכלל שיש קשר לבעיה עם המצבר.
    יום אח"כ חזרתי לאופנוע שמתי את המצבר והניע בנגיעה בלי שום בעיה. בדקתי טעינה 14V ב2K סל"ד נראה מצוין.
    הלכתי למוסך, מוסכניק אחד טוען שזה 99% מצבר. לשני לא הקשבתי בכלל כי הוא חושב שהמתח לא נפל בהתנעה כי יש טעינה כשהאופנוע כבוי (WTF).
    וואי יצא לי חפירה.
    בקיצור לא בא לי בכלל להיתקע על הכביש באיזה חור. איך להמשיך מכאן? איך אפשר לבדוק במה התקלה כשהיא לא קוראת באופן קבוע?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אם הבעיה לא מתרחשת כשהמצבר אחרי טעינה התשובה ברורה, אז למרות שלא בא לך להפרד מ400 שקל כנראה שאתה חייב.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אין לי בעיה בכלל להיפרד מ400 שקל (מעדיף את זה מלפרק חלקים ולהתחיל להתעסק) אבל לא נראה לי שזה קשור בכלל למצבר.
    המתח לא נפל בכלל בהנעה וביום אח"כ בדקתי וכשזה כן מניע אז הוא נופל לכיוון ה10 נקודה משהו בצורה ברורה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    שווה לך לעבור על הכבל (+) שמגיע מהמצבר לסטרטר ריליי ואת ה (-) שמגיע מהמצבר לשלדה, אותם ניתקת כשהוצאת להטענה וחיברת חזרה שהחזרת, אולי יש נתק באחד מהם והפירוק/ הרכבה גרמו לאחד מהם להתיישב בצורה שהעביר את הזרם שצריך
    עוד בדיקה פשוטה היא לחבר מצבר חיצוני וכבלים לקיים ברגע שהבעיה מתרחשת כדי לשלול בעיית מצבר
    אם הריליי מתקתק זה לא אומר שהוא תקין פנימית ומעביר מתח מלא בין הקטבים, אז בתור התחלה קצר את 2 הקטבים עליו עם סוויץ פתוח ותראה אם הסטרטר מסתובב תקין. אם מסתובב תקין ובהתחשב בבדיקות שעשית כנראה שהסטרטר ריליי תקול.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 22-01-2020 בשעה 19:00.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    כן יש לי עוד מצבר גדול של ג'יפ בבית חבל שלא בדקתי את זה בלילה, בבוקר זה כבר לא שינה כי גם המצבר הקטן עבד.
    thx אני יעבור על הכבלים נראה אם נמצא משהו.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    כן יש לי עוד מצבר גדול של ג'יפ בבית חבל שלא בדקתי את זה בלילה, בבוקר זה כבר לא שינה כי גם המצבר הקטן עבד.
    thx אני יעבור על הכבלים נראה אם נמצא משהו.
    ערכתי, קרא גם את עניין הריליי מעבר לבדיקות האלו, אבל תתחיל בעניין הכבלים והמצבר החיצוני.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מהבדיקות נראה שהמצבר תקין וזו בעיה של חדירת מים לאחד הרכיבים במעגל.
    כנראה לריליי.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5
    תנסה לקצר את הריליי (מאוד פשוט לבצע ). במידה והסטרטר לא עובד אז כנראה שם נעוצה הבעיה

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אוקיי, תודה על כל הכיוונים. היום הניע גם בנגיעה אבל לא ירד הרבה גשם בלילה.
    מחר יהיה יום מבחן כי בלילה אמור להיות סוער מאוד.
    נראה לי שגם אם יניע ניקח איתי קצת כלים בתיק לנסיעה שלא נתקע מחוץ לעיר, אם זה הסטרטר ריליי אז נראה לי אפשר לפרק קצת פלסטיקה ולקצר אותו די בקלות בשטח ואם לא יעבוד אז בתקווה נניע בדרדור לפחות 🤔

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    רק תזכור שכשאתה מקצר בנסיון להניע אתה צריך סוויץ פתוח וכל פעולה נוספת שאתה עושה באופן שגרתי כדי להניע. אם בדרדור תניע בשלישי-רביעי לא נמוך מזה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    למה שלישי-רביעי? מה שעשיתי בלא הרבה פעמים שיצא לי זה על הילוך שני כי הילוך ראשון לא בריא.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ככל שההילוך יותר נמוך הגיר מייצר יותר התנגדות בין המנוע לגלגל, יהיה לך הרבה יותר קל להניע בשלישי רביעי.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אבל נראה שצריך מהירות יותר גבוהה בשביל שלא יכבה.
    אם יש ירידה סבבי, אבל אם אני רץ איתו אז נראה לי שני יהיה מקסימלי.
    טוב. נקווה שלא נצטרך. ��

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    להיפך- אם אתה בירידה תלולה אז יש סיכוי שבשני הוא כן יניע לך כי עצם זה שאתה בירידה אתה מצליח לתת יותר התנגדות לגיר שמנסה להסתובב בכח כשאתה משחרר את הקלאץ.
    באותה ירידה הוא יניע לך יותר בקלות בשלישי-רביעי.
    אם אתה דוחף אותו אז בטח שבשלישי/רביעי יהיה לך יותר קל. אם אתה יודע מה אתה עושה והאופנוע לא תקול (חוץ מעניין המצבר, כמובן), אז אפילו בחמישי.

    אתה לא הראשון שיש לו את הנטייה לחשוב שב'דרדור' מניעים בהילוך שני. אם למנוע קשה להניע ואתה מנסה לשכנע אותו בכח אז אולי הילוך נמוך עדיף. אם אתה יודע שאין בעיה למנוע אלא הוא רק צריך קצת עזרה להתחיל להסתובב- נסה הילוך גבוהה יותר. יותר קל, יותר בריא לגיר, ויותר בטיחותי.
    נסה ותהנה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מעולה.
    בקיצור, הניע כמו נמר גם בירושלים וגם בחזור.
    הנסיעה הכי גשומה שהייתה לי, אשכרה 70 ק"מ של גשם ,חצי ממנו בגשם כבד. סוג של חוויה.
    נקווה שהתופעה לא תחזור. אם תחזור, נחזור לעדכן איך נפתר.

אשכולות דומים

  1. MotoGP: בוחרים את הכיוון ל-2019
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-01-2019, 15:32
  2. אבחון תקלת הנעה - קימקו ניודינק 2010
    על ידי VelocityOne בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-11-2015, 22:33
  3. אטם בסיס וראש ל klx650 - אין להשיג במטרו
    על ידי Tribalmistyc2 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20-11-2015, 12:57
  4. אבחון רפידות קלאץ - ימאהה ויראגו 500
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 23:45
  5. וריאטור עובד באופן לא חלק
    על ידי 7omahawk בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-06-2015, 13:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO