יש שם צ'קלקה.
קצת מאכזב שהסינים שילמו בשביל השם בנאלי ומאז עושים הכל כדי להרוס אותו, כנראה הDNA הסיני חזק מכל דבר.
הסינים (חברת Qianjiang) השאירו מחסן ומשרד באיטליה אבל כנראה זרקו את המעצבים הכלכך מוכשרים של בנאלי.
לפי מגזין מוטורד הגרמני באיטליה מגיעים כלים חצי מורכבים ששם מקבלים כמה חלקים שמותאמים לשוק האירופי כמו בלמים ובולמים, כלומר שאר העולם מקבל כלים עם מכלולים סינים מלאים.
לדעתי הלונצ'ינו נראה יחסית מקורי ויפה ושראיתי אותו בפעם הראשונה חשבתי שזאת הדרך הנכונה לבנאלי החדשה אבל הם מתעקשים לעשות מה שהם יודעים הכי טוב שזה להעתיק
קבלו את הכפיל של הBMW RT
Benelli-1200-leak-China-169FullWidth-46b22bcc-1663035.jpg
עריכה:
להגיד "בנאלי מציגה" זה לא כלכך נכון מצדי, הדגם בתמונה עדיין לא הוצג רשמית
יש שם צ'קלקה.
יפה, שומרים על אותו קו.
עוד חיקוי נתפס ברשת
Police4_grande.jpg
ובנימה רצינית:
הסינים ידועים ב"לקיחת השראה" ממוצרים ודגמים קיימים ולא רק בעולם הרכב.
תראה מה קורה בעולם הטכנולוגי ומוצרי הצריכה.
הם בכלל לא מתעסקים בענייני זכויות יוצרים או פטנטים.
זה ידוע, אבל אז נשאלת השאלה למה לקנות מותג איטלקי כדי להמשיך לעשות אותו הדבר?
בהיי טק חברות לפעמים קונות חברות אחרות ומחסלות אותם כי הם רצו את הפטנט או זכויות היוצרים, החברה שקנתה את בנאלי מייצרת אופנועים תחת המותג בנאלי אבל ללא
כל זכר למנועי הטריפל או העיצוב המזוהה עם החברה
במלחמת העולם השנייה ננטש ג'יפ צבאי אמריקאי על אחד מאיי יפן, הג'יפ נאסף בשלמותו וההנחיה הייתה "תבנו בדיוק כזה"
החברה שחתומה על הג'יפ הזה היא טויוטה! והיא מייצרת עד היום.
כן הסינים מעתקים ומעתקים הכל, הכל מיוצר שם בקלות בזול וכמעט ללא מגבלות, זה גם מה שנותן שם לתעשייה את הבעיטה
קדימה, הם לא מתעסקים בזוטות הם מייצרים טועים מייצרים שוב ומשתפרים. המוצרים הסיניים שלפני עשרים שנה היו זבל,
עשר שנים אחר כך הם מיישרים קו עם הגדולים והיום הם בחזית, הם עושים היום למערב את מה שיפן עשתה בסוף המלחמה.
הזכויות על השם נקנו בכדי "ליצור עבר" למוצר חדש ואחר, כי טוב שם טוב משמן...להגיד שבנאלי הייתה הכי טובה בתוצרת
האיטלקית לא יהיה נכון ממש. אז עכשיו הסינים מעתקים את הדגם נותנים לו שם שקר ובעוד שנתיים שלוש אם המוצר ישרוד
הוא כבר יעמוד בשם עצמו.
ותקי הכביש והפורום יזכרו איך דוקאטי ומוטוגוצי היום שם נרדף לתקלות, אבל הם שרדו, הפחות טובים נסגרו, כך היה גם עם
האנגליים למיניהם שהיום שוב מתחדשים בדגמים כאלה ואחרים. השוק צמא לחידושים ודברים נוספים.
עכשיו נישאר להם רק להוכיח את עצמם מכנית זה לא סוד שבפיקוח נאות ועם חומרי גלם טובים הם מיצרים לחברות הטובות בעולם
וכשהם יחליטו הם ייצרו גם בעצמם לעצמם....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
חייב לומר שלמאבטח אצלנו יש בנלי TRK500 הכלי לגמרי מרשים.
ועל פניו הבחור מרוצה ממנו.
יש כל מני דברים בגימור שמסגירים את המוצא אבל בקטנה.
בגדול בשנה שיצא לי לראות אותו לא ראיתי חלודות והוא מעולם לא קיטר על בעיות.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אולי בישראל, אני לא רואה את האירופים עושים קשר בין בנאלי של פעם לזאת של היום, כנראה כתוצאה מזה שהמגזינים לא נותנים להם לשכוח.
האופנועים של CF MOTO זה סיפור אחר, הם לא קנו מותג אלה מיתגו מחדש את עצמם, גם בנושא העתקות הם בדרך הנכונה כי הדגמים האחרונים לא מועתקים, הקריצה בעיצוב לאופנועי KTM בחלק מהדגמים הוא בגלל שהעיצוב נעשה ע"י אותה חברה לכן לא נחשב להעתקה, לפי דעתי CF MOTO בדרך הנכונה אבל ימים יגידו
עיצוב מקורי עם צביעה יחודית, סינים מחוץ לקופסא
CFMOTO
גילוי נאות אני לא עובד אצל כרובי.
ואגב, בהצלחה לבנלי, אין לי שום דבר נגד האופנועים שלהם ואישית אוהב את הליאונצ'ינו רק גישת המארקטינג שלהם מעלות בי תהיות שחלקתי אותם איתכם.
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 19-01-2020 בשעה 16:57.